Картки працівників ЄДЕБО
120 ПК 37/01_30.11.2021/22 074/21
від 30.11.2021 року (120 год.)
2. Підвищення кваліфікації за сертифікатною програмою професійної підготовки «Практична допомога у сфері кризової психології» Волинський національний університет імені Лесі Українки. 30.10-13.12 2021 р. Сертифікат
№ 0821 від 13.12.2021 року (72 год.)
3. Навчальна програма підвищення кваліфікації (стажування). Рівненський державний гуманітарний університет. Психолого-природничий факультет
Кафедра практичної психології та психотерапії. 28.12.2021 -28.03.2022 р.
Свідоцтво про підвищення кваліфікації
№ 25736989/000687-22 від 28.03.2022 року
(180 год.)
4. Підвищення кваліфікації «Майстерність наставництва: впровадження технологій тьюторства в заклади вищої освіти». НАПН України, ДЗВО «Університет менеджменту освіти». 22.01-21.06. 2024 року. СП 35830447 / 1184-24 від 21.06.2024 року (180 год.)
1) наявність не менше п’яти публікацій у періодичних наукових виданнях, що включені до переліку фахових видань України, до наукометричних баз, зокрема Scopus, Web of Science Core Collection
1. Шкарлатюк К.І., Хлівна О.М. Структурування психоконсультативного процесу у дизайні психологічного дослідження Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»). № 8 (13), 2022. С. 444-454.
2. Коширець В.В., Шкарлатюк К.І. Ірраціональні установки та їх вплив на психологічне благополуччя особистості. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»). № 8 (13), 2022. С. 398-408.
3. Федоренко Р.П., Коширець В.В., Шкарлатюк К.І. Особливості психологічної реабілітації військовослужбовців із суїцидальною поведінкою, детермінованою сімейною ситуацією. Наукові перспективи (Серія «Державне управління», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Медицина», Серія «Педагогіка», Серія «Психологія»). № 8 (26), 2022. С. 408-421.
4. Koshyrets V., Shkarlatiuk K. 2022. Biosuggestive therapy as an effective method for correction and treatment of psychosomatic disorders. Psychological Prospects Journal. 40 (Dec. 2022), 62–74. DOI:https://doi.org/10.29038/2227-1376-2022-40-kosh.
5. Шкарлатюк К.І., Коширець В. В. Психологічні детермінанти стрес-долаючої поведінки військовослужбовців. Психологічні студії. Луцьк: Волинський національний університет імені Лесі Українки, №2, 2023. С. 69-75.
6. Шкарлатюк К.І., Сойко О. В. Технології психологічної реабілітації сімей, що мають дітей з особливими освітніми потребами. Психологічні студії. Луцьк: Волинський національний університет імені Лесі Українки, №2, 2023. С. 202-208.
7. Магдисюк Л.І., Федоренко К.І., Шкарлатюк К.І. Гендерні особливості задоволеності подружніми взаєминами в молодій сім’ї. Психологічні студії. Луцьк: Волинський національний університет імені Лесі Українки, №3, 2023. С. 89-94.
8. Шкарлатюк К.І., Коширець В.В., Просіна О.В. Тьюторинг у вищій освіті: вплив на академічну успішність та професійний розвиток. Психологічні студії. Луцьк: Волинський національний університет імені Лесі Українки, №1, 2024. С. 190-196.
9. Mialkovska L., Savchuk N., Pimenova O.,Moklytsia H., Shkarlatiuk K. Crisis communication in human capital management during war: addressing social and psychological challenges. Amazonia Investiga, 13 (84), 183-196.
10. Shkarlatiuk K., Koshyrets V., Hubina A. Psychological basis of forming a sport coach’s professional image. Psychological prospects journal, 44, 2024, 172-183.2) наявність одного патенту на винахід або п’яти деклараційних патентів на винахід чи корисну модель, включаючи секретні, або наявність не менше п’яти свідоцтв про реєстрацію авторського права на твір
1. Авторське право на твір «Особливості професійних прогнозів майбутніх фахівців: монографія». Свідоцтво №113171 від 03.06.2022 р.
2. Авторське право на твір «Особистісний простір сучасного студента: закономірності та тенденції розвитку». Свідоцтво №112653 від 13.04.2022 р.
3. Авторське право на твір «Дизайн психологічного дослідження: організація та проведення практики здобувачів вищої освіти ОПП «Практична психологія». Свідоцтво №113263 від 10.06.2022 р.
4. Авторське право на твір «Психологічна практика в клініці». Свідоцтво №114860 від 19.09.2022.
5. Авторське право на твір «Патопсихологія». Свідоцтво №117130 від 15.03.2023.3) наявність виданого підручника чи навчального посібника (включаючи електронні) або монографії (загальним обсягом не менше 5 авторських аркушів), в тому числі видані у співавторстві (обсягом не менше 1,5 авторського аркуша на кожного співавтора)
1) Коширець В.В., Шкарлатюк К.І. Особистісний простір сучасного студента: закономірності та тенденції розвитку: монографія. Луцьк: ФОП Іванюк, 2022. 218 с. 4,5 авт.арк.
2) Шкарлатюк К.І., Коширець В.В. Особливості професійних прогнозів майбутніх фахівців: монографія. Луцьк: Вежа-Друк, 2022. 200 с. ( 4,16 авторських аркушів).
3) Шкарлатюк К. І., Федоренко Р. П., Магдисюк Л. І. Дизайн психологічного дослідження: організація та проведення практики здобувачів вищої освіти ОПП «Практична психологія: навч.-метод. посіб. Луцьк: Вежа-Друк, 2022. 332 с. 19,29 авт. арк.
4) Шкарлатюк К. І. Патопсихологія: навч.-метод. посіб. Луцьк: Вежа-Друк, 2022. 159 с.4) наявність виданих навчально-методичних посібників/посібників для самостійної роботи здобувачів вищої освіти та дистанційного навчання, електронних курсів на освітніх платформах ліцензіатів, конспектів лекцій/практикумів/методичних вказівок/рекомендацій/ робочих програм, інших друкованих навчально-методичних праць загальною кількістю три найменування
1) Коширець В.В., Шкарлатюк К.І. Охорона праці в галузі: методичні рекомендації до курсу. Луцьк: ПП Іванюк В. П., 2021. 26 с.
2) Коширець В.В., Шкарлатюк К.І. Охорона праці в галузі (за видами економічної діяльності): методичні рекомендації до курсу. Луцьк: ПП Іванюк В. П., 2021. 22 с.
3) Коширець В.В., Шкарлатюк К.І. Цивільний захист та охорона праці в галузі: методичні рекомендації до курсу. Луцьк: ПП Іванюк В. П., 2021. 35 с.
4) Коширець В.В., Шкарлатюк К.І. Цивільний захист та охорона праці: методичні рекомендації до курсу. Луцьк: ПП Іванюк В. П., 2021. 34 с.
5) Шкарлатюк К.І. Гендерна психологія: методичні рекомендації до курсу «Гендерна психологія». Луцьк: Вежа-Друк, 2022. 24 с.
6). Шкарлатюк К.І. Дизайн психологічного дослідження: методичні рекомендації до курсу «Дизайн психологічного дослідження». Луцьк: Вежа-Друк, 2022. 30 с.
7). Шкарлатюк К.І. Психологія щастя: методичні рекомендації до курсу «Психологія щастя». Луцьк: Вежа-Друк, 2022. 32 с.
8). Шкарлатюк К.І. Патопсихологія: методичні рекомендації до курсу «Патопсихологія». Луцьк: Вежа-Друк, 2022. 30 с.
9) Магдисюк Л. І., Хлівна О. М. , Грицюк І. М. , Шкарлатюк К. І., Клюйко Л. Ф. Методичні рекомендації до організації навчально-дослідницької діяльності та написання курсових робіт Луцьк: Вежа-Друк, 2022. 24 с.
10) Магдисюк Л. І., Хлівна О. М. , Грицюк І. М. , Шкарлатюк К. І., Клюйко Л. Ф. Методичні рекомендації до організації навчально-дослідницької діяльності та написання випускних кваліфікаційних робіт Луцьк: Вежа-Друк, 2022. 32 с.
11) Магдисюк Л. І., Хлівна О. М. , Грицюк І. М. , Шкарлатюк К. І., Клюйко Л. Ф. Методичні рекомендації до організації навчально-дослідницької діяльності та написання випускних кваліфікаційних робіт (проєктів) здобувачами вищої освіти освітньо-професійної програми «Практична психологія (психологічне консультування та психотерапія)» на другому (магістерському) рівні вищої освіти. Луцьк: Вежа-Друк, 2022. 32 с.
12) Шкарлатюк К.І., Магдисюк Л.І. Щоденник навчальної пропедевтичної практики (психолог-стажист). Луцьк: Вежа-Друк, 2022. 24 с.
13) Шкарлатюк К.І., Магдисюк Л.І. Щоденник психоконсультативно-терапевтичної практики. Луцьк: Вежа-Друк, 2022. 24 с.
14) Шкарлатюк К.І., Магдисюк Л.І. Щоденник супервізійної практики. Луцьк: Вежа-Друк, 2022. 24 с.
15) Шкарлатюк К.І., Магдисюк Л.І., Сойко О. В. Казкотерапія як метод психологічної допомоги: методичні рекомендації до курсів «Психотерапія», «Позитивна психотерапія» та «Арттерапія». Луцьк: Вежа-Друк, 2023. 48 с.8) виконання функцій (повноважень, обов’язків) наукового керівника або відповідального виконавця наукової теми (проекту), або головного редактора/члена редакційної колегії/експерта (рецензента) наукового видання, включеного до переліку фахових видань України, або іноземного наукового видання, що індексується в бібліографічних базах
1. Виконавиця обов'язків в госпдоговірній темі «Попередження психоемоційного вигорання менеджерів підприємства». Договір №105-7 від 04.04.2023 р. між ТзОВ «Вестторгсервіс» та Волинським національним університетом імені Лесі Українки (кафедрою практичної психології та психодіагностики)
2. Виконавиця обов'язків в госпдоговірній темі «Психологічні основи формування резильєнтності особистості працівника підприємства». Договір №217-7Ф від 02.06.2023 р. між ТзОВ «Континенталь-ЛТД» та Волинським національним університетом імені Лесі Українки (кафедрою практичної психології та психодіагностики)12) наявність апробаційних та/або науково-популярних, та/або консультаційних (дорадчих), та/або науково-експертних публікацій з наукової або професійної тематики загальною кількістю не менше п’яти публікацій
1. Антонюк С., Шкарлатюк К.. Особливості самопроектування майбутнього особистості в період кризи середини життя. Актуальні проблеми практичної психології у Волинському регіоні. Луцьк: Вежа-Друк, 2021. С. 10-13.
2. Антонюк С., Шкарлатюк К.. Особливості життєвого прогнозування хворих гіпертонічною хворобою. Актуальні проблеми практичної психології у Волинському регіоні. Луцьк: Вежа-Друк, 2022. С. 6-9.
3. Антонюк С., Шкарлатюк К. Особливості емоційної стійкості студентської молоді. Психологічні основи здоров’я, освіти, науки та самореалізації особистості. Луцьк: Вежа-Друк, 2022. С. 8-11.
4. Бугай. А., Шкарлатюк К. Особливості психологічної адаптації дітей раннього віку до закладу дошкільної освіти. Актуальні проблеми практичної психології у Волинському регіоні. Луцьк: Вежа-Друк, 2021. С. 19-22.
5. Бугай А., Шкарлатюк К.. Особливості емоційної сфери жінок з розладами харчової поведінки. Психологічні основи здоров’я, освіти, науки та самореалізації особистості. Луцьк: Вежа-Друк, 2022. С. 17-20.
6. Виступ на телебаченні - https://www.youtube.com/watch?v=2tBTz5p22RI
7. Єфімчук М., Шкарлатюк К. Трансформаційні ігри як сучасний інструмент психологічної практики. Психологічні основи здоров’я, освіти, науки та самореалізації особистості. Луцьк: Вежа-Друк, 2022. С. 51-54.
8. Пирога В., Шкарлатюк К. Особливості життєвих прогнозів особистості в кризовій ситуації. Психологічні основи здоров’я, освіти, науки та самореалізації особистості. Луцьк: Вежа-Друк, 2022. С. 136-140.
9. Пирога В., Шкарлатюк К.. Цілі та методи психологічної реабілітації військовослужбовців. Актуальні проблеми практичної психології у Волинському регіоні. Луцьк: Вежа-Друк, 2022. С. 120-123.
10. Приходько Г., Шкарлатюк К. Особистісні ресурси та їх роль у подоланні професійного стресу медичних працівників. Актуальні проблеми практичної психології у Волинському регіоні. Луцьк: Вежа-Друк, 2022. С. 123-126.
11. Прихоцька Ю., Шкарлатюк К. Особливості організації особистісного простору в юнацькому віці. Актуальні проблеми практичної та клінічної психології у Волинському регіоні. Луцьк: Вежа-Друк, 2021. С. 121-124.
12. Старинська О., Шкарлатюк К. Особливості психологічної адаптації студентської молоді в умовах війни. Актуальні проблеми практичної психології у Волинському регіоні. Луцьк: Вежа-Друк, 2022. С. 152-155.
13. Коширець В.В., Шкарлатюк К.І. Особливості емоційної саморегуляції в старшому шкільному віці. Психологічні студії. № 1, 2022. Луцьк: Видавничий дім «Гельветика», 2022. С. 51-56.
14. Шкарлатюк К. Стратегії стрес-долаючої поведінки студентської молоді в умовах війни. Соціальна адаптація особистості в сучасному суспільстві, ортобіоз та паліативна допомога. Луцьк: ПП Іванюк В. П, 2022. С. 74-76.
15. Вантула Д., Шкарлатюк К. Самооцінка як чинник формування
життєвих перспектив старшокласників. Психологічні основи здоров’я, освіти, науки та самореалізації особистості. Луцьк: Вежа-Друк, 2023. С. 37-39.
16. Косюр М., Шкарлатюк К. Вплив інформаційно-психологічних операцій на життєдіяльність молодої людини під час війни. Психологічні основи здоров’я, освіти, науки та самореалізації особистості. Луцьк: Вежа-Друк, 2023. С. 93-97.
17. Ланевич М., Шкарлатюк К. Психологічні особливості емоційної залежності
і співзалежності особистості та стратегії їх подолання. Психологічні основи здоров’я, освіти, науки та самореалізації особистості. Луцьк: Вежа-Друк, 2023. С. 122-125.
18. Назарець З., Шкарлатюк К. Особливості копінг-стратегій у професійній діяльності медичних працівників. Психологічні основи здоров’я, освіти, науки та самореалізації особистості. Луцьк: Вежа-Друк, 2023. С. 177-179.
19. Палій А., Шкарлатюк К. Основи психологічної готовності жінок до материнства. Психологічні основи здоров’я, освіти, науки та самореалізації особистості. Луцьк: Вежа-Друк, 2023. С. 192-195.
20. Похила М., Шкарлатюк К. Вплив гаджетів та інтернету на поведінку підлітка. Психологічні основи здоров’я, освіти, науки та самореалізації особистості. Луцьк: Вежа-Друк, 2023. С. 213-215.
21. Слупська А., Шкарлатюк К. Нервово-психічне напруження як чинник переживання депресивних станів молоді. Психологічні основи здоров’я, освіти, науки та самореалізації особистості. Луцьк: Вежа-Друк, 2023. С. 230-234.
22. Яворський С., Шкарлатюк К. Психодинамічний погляд на формування самооцінки. Психологічні основи здоров’я, освіти, науки та самореалізації особистості. Луцьк: Вежа-Друк, 2023. С. 269-271.
23. Ланевич М., Шкарлатюк К. Особливості психологічного благополуччя студентської молоді в умовах війни. . Актуальні проблеми практичної психології у Волинському регіоні. Луцьк: Вежа-Друк, 2023. С. 61-64.
24. Маркевич Є., Шкарлатюк К. Психологічні чинники вибору молоддю цивільного шлюбу. Актуальні проблеми практичної психології у Волинському регіоні. Луцьк: Вежа-Друк, 2023. С. 77-79.
25. Назарець З., Шкарлатюк К. особливості соціально-психологічної адаптації ветеранів до умов мирного життя Актуальні проблеми практичної психології у Волинському регіоні. Луцьк: Вежа-Друк, 2023. С. 84-87.
26. Палій А., Шкарлатюк К. Психологічна підготовка жінок до материнства. Актуальні проблеми практичної психології у Волинському регіоні. Луцьк: Вежа-Друк, 2023. С. 89-91.
27. Похила М., Шкарлатюк К. Адиктивна поведінка підлітків: вплив Інтернету. Актуальні проблеми практичної психології у Волинському регіоні. Луцьк: Вежа-Друк, 2023. С. 104-107.
28. Руденчук М., Шкарлатюк К. Життєві кризи молодих людей: теоретичний аспект. Актуальні проблеми практичної психології у Волинському регіоні. Луцьк: Вежа-Друк, 2023. С. 113-116.
27. Яворський С, Шкарлатюк К. Концепція життєвої перспективи у призмі психодинамічного підходу. Актуальні проблеми практичної психології у Волинському регіоні. Луцьк: Вежа-Друк, 2023. С. 151-153.
28. Борисюк М., Шкарлатюк К. Особливості психологічного відновлення військовослужбовців. Психологічні основи здоров’я, освіти, науки та самореалізації особистості. Луцьк: Вежа-Друк, 2024. С. 22-25.
29. Віцинець А., Шкарлатюк К. Традиція як інтегруючий чинник батьківсько-дитячої взаємодії. Психологічні основи здоров’я, освіти, науки та самореалізації особистості. Луцьк: Вежа-Друк, 2024. С. 34-38.
30. Галкіна Т., Шкарлатюк К. Психологічні засоби стимулювання інтелектуального розвитку дітей. Психологічні основи здоров’я, освіти, науки та самореалізації особистості. Луцьк: Вежа-Друк, 2024. С. 38-42.
31. Коломієць Т., Шкарлатюк К. Особливості прояву тривожності підлітків з різним рівнем самооцінки. Психологічні основи здоров’я, освіти, науки та самореалізації особистості. Луцьк: Вежа-Друк, 2024. С. 77-80
32. Люшук Н., Шкарлатюк К. Психологічні особливості підлітків з девіантною поведінкою: діагностика і корекція . Психологічні основи здоров’я, освіти, науки та самореалізації особистості. Луцьк: Вежа-Друк, 2024. С. 95-100.
33. Миронюк О., Шкарлатюк К. Психологічні основи формування професійного іміджу педагога. Психологічні основи здоров’я, освіти, науки та самореалізації особистості. Луцьк: Вежа-Друк, 2024. С. 106-110.14) керівництво студентом, який зайняв призове місце на I або ІІ етапі Всеукраїнської студентської олімпіади (Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт), або робота у складі організаційного комітету / журі Всеукраїнської студентської олімпіади (Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт), або керівництво постійно діючим студентським науковим гуртком / проблемною групою; керівництво студентом, який став призером або лауреатом Міжнародних, Всеукраїнських мистецьких конкурсів, фестивалів та проектів, робота у складі організаційного комітету або у складі журі міжнародних, всеукраїнських мистецьких конкурсів, інших культурно-мистецьких проектів (для забезпечення провадження освітньої діяльності на третьому (освітньо-творчому) рівні); керівництво здобувачем, який став призером або лауреатом міжнародних мистецьких конкурсів, фестивалів, віднесених до Європейської або Всесвітньої (Світової) асоціації мистецьких конкурсів, фестивалів, робота у складі організаційного комітету або у складі журі зазначених мистецьких конкурсів, фестивалів); керівництво студентом, який брав участь в Олімпійських, Паралімпійських іграх, Всесвітній та Всеукраїнській Універсіаді, чемпіонаті світу, Європи, Європейських іграх, етапах Кубка світу та Європи, чемпіонаті України; виконання обов’язків тренера, помічника тренера національної збірної команди України з видів спорту; виконання обов’язків головного секретаря, головного судді, судді міжнародних та всеукраїнських змагань; керівництво спортивною делегацією; робота у складі організаційного комітету, суддівського корпусу
Проблемна група «Особливості життєвого та професійного прогнозування студентської молоді», 5 студентів
19) діяльність за спеціальністю у формі участі у професійних та/або громадських об’єднаннях
+ ОМЕП (Всесвітня організація охорони освіти дітей молодшого віку) (2011 р. – по теперішній час)
+ Член ГО «Справа Кольпінга в Україні» (2018 р. – по теперішній час)
+ Асоціація сімейних психологів України (із 2019 р. по теперішній час)
+ ГО «Інститут психології здоров’я» (з 2022 р. по теперішній час)
+ Національна психологічна асоціація, з 2024 року