№: 1
ID картки працівника:
174690
Найменування посади:
Доцент
Факультет/Відділення/Інститут:
Факультет транспорту та механічної інженерії
Кафедра/Науковий підрозділ тощо:
Кафедра автомобілів і транспортних технологій
Трудовий статус посади (основне місце роботи, суміщення, сумісництво):
Основне місце роботи
Місце основної роботи, найменування посади:
-
Фізична особа. ID:
4422881
Фізична особа. ПІБ:
Скалига Микола Миколайович
Фізична особа. Дата народження:
11.01.1962
Фізична особа. Громадянство:
Україна
Фізична особа. Стать:
Чоловіча
Початок роботи в закладі:
02.02.1998
Дата початку стажу:
02.02.1998
Стаж науково-педагогічної та/або наукової роботи. Тип:
Науково-педагогічний
Безперервний стаж:
Так
Стаж науково-педагогічної та/або наукової роботи. Повних років:
26
Відомості про підвищення кваліфікації:
Стажування: Інститут газу НАН України, довідка № 1059, Наказ № 513-к від 21.11.2016 р.
Останні зміни в ЄДЕБО:
15.04.2022 15:58
Досягнення у професійній діяльності:
  • 1) наявність не менше п’яти публікацій у періодичних наукових виданнях, що включені до переліку фахових видань України, до наукометричних баз, зокрема Scopus, Web of Science Core Collection

    "1. Intelligent Transport Systems: Revolutionary Threats and Evolutionary Solutions Paper #: 2016-01- Published: 2016-04-05 Author(s): Victor Osipkov Tatiana I. Ksenevich Boris Belousov Oleg Karasev Sergey Sokolov Mykola Rudynets Mykola Skalyga Sergei Naumov Vitalii Stepnov Anna Klimachkova Affiliated: LaserArt Ltd. Bauman Moscow State Tech Univ Lomonosov Moscow State Univ Keldysh Inst for Applied Math RAS Lutsk National Tech Univ http://papers.sae.org/2016-01-0157/, 2016 doi : 10.4271/2016-01-0157
    2.Studying the influence of production conditions on the content of operations in logistic systems of milk collection / А. Tryhuba, N. Pavlikha, M. Rudynets, I. Tryhuba, V. Grabovets, M. Skalyga, I. Tsymbaliuk, N. Khomiuk, V. Fedorchuk-Moroz // Eastern-European Journal of Enterprise Technologies. – 2019. – №3/ 3 (99). – С. 50–63. doi: https://doi.org/10.15587/1729-4061.2019.171052 (1.531 обл.вид. арк.) (Scopus)."; "1. Скалига М.М., Рудинець М.В., Концепция универсального ДВС на единой платформе // Збірник тез доповідей міжнародної науково-практичної конференції присвяченій 85-річчю заснування ХНАДУ та 85-річчю заснування автомобільного факультету: ’’Новітні технології в автомобілебудуванні і на транспорті” ХНАДУ – Харків, 2015. 2. Скалыга Н.Н., Рудинец Н.В., Бодак В.И.., Остапчук Б.В., Грицук И.В., Вербовский В.С. Концепцияя улучшения экономических и экологических показателей дорожно-транспортных средств путем применения ведущих стоек. //Тези доповіді на 7-й міжнародній науково-практичній конференції «Сучасні енергетичні установки на транспорті, технології та обладнання для іх обслуговування», Херсонська державна морська академія, Херсон, 2016// -- сс.117-119. 3. Скалыга Н.Н., Рудинец Н.В., Бодак В.И., Грицук И.В., Вербовский В.С. Концепция улучшения экономических и экологических показателей транспортных ДВС путем оптимизации работы системы газотурбинного наддува. //Тези доповіді на ІІІ міжнародній науково-практичній конференції, присвяченій 85-річчю кафедри автомобілів ХНАДУ та 100-річчю з дня народження професора О.Б. Градескула, ХНАДУ, Харків, 2016// -- сс.218-219. 4. Концепция улучшения экономических и экологических показателей транспортных ДВС путем оптимизации работы системы газотурбинного наддува типа Гипербар / Н. Н.Скалыга, Н. В. Рудинец, И. В. Грицук, Е. В. Белоусов. // Наукові праці Міжнародної науково-практичної конференції “Автомобільний транспорт і автомобілебудування. Новітні технології і методи підготовки фахівців” Харківський національний автомобільно-дорожній університет. – Харків: ХНАДУ. – 2017. – С. 213–214. 5. М.М. Скалига, М.В. Рудинець. ПОКРАЩЕННЯ ЕКОНОМІЧНИХ І ЕКОЛОГІЧНИХ ПОКАЗНИКІВ АВТОМОБІЛІВ-СМІТТЄВОЗІВ ШЛЯХОМ ЗАСТОСУВАННЯ БІОГАЗОВОГО ПАЛИВА // Збірник тез доповідей 10-ї міжнародної науково-практичної конференції ’’Сучасні енергетичні установки на транспорті, технологіії та обладнання для їх обслуговування:” ХДМА – Херсон, 2019, сс. 130-131.
    6. Скалыга Н.Н., Рудинец Н.В. Концепция универсального многотопливного циклического ДВС детонационного воспламенения //Матеріали ІІ міжнародної науково-практичної морської конференції кафедри СЕУ і ТЕ навчально-наукового інституту морського флоту Одеського національного морського університету, квітень 2020, Одеса, 2020// -- сс. 272-277.
    7.Скалига Н.Н. К вопросу об эффективности использования газомоторных топлив на автотранспортных средствах в условиях эксплуатации //Матеріали VI міжнародної науково-технічної конференції «НАУКОВО-ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ АВТОМОБІЛЬНОЇ І ТРАНСПОРТНО-ДОРОЖНЬОЇ ГАЛУЗЕЙ», червень 2020, Луцьк, 2020// -- сс.130-134.
    8. Скалыга Н.Н., Рудинец Н.В. Математическая модель ездового цикла дорожных транспортных средств для оценки эффективности их транспортно-технологической работы при оптимизации параметров цикла двигателя в условиях эксплуатации. // Матеріали 11-ї міжнародної науково-практичної конференції ’’Сучасні енергетичні установки на транспорті, технологіії та обладнання для їх обслуговування:” ХДМА – Херсон, 2020, сс. 136-138. "

  • 2) наявність одного патенту на винахід або п’яти деклараційних патентів на винахід чи корисну модель, включаючи секретні, або наявність не менше п’яти свідоцтв про реєстрацію авторського права на твір

    "1. Скалига М.М. Спосіб роботи багатопаливного ДВЗ. Деклараційний патент України № 39363А на винахід (Бюл. №5, 2001р)
    2. Скалига М.М. Спосіб роботи системи наддуву для двигунів внутрішнього згоряння. Деклараційний патент України № 59302А на винахід (Бюл. №8, 2003р)
    3. Скалига М.М. Спосіб роботи парового двигуна внутрішньої генерації. Патент України № UA 80808 на винахід від 12. 11. 2007р.
    4. Спосіб конвертації дизелів у газові двигуни з іскровим форкамерно-факельним запалюванням. Патент України на винахід № 93001, зареєстрований в Державному реєстрі патентів України на винаходи 27.10.2010.
    5. Скалига М.М., Рудинець М.В. Спосіб роботи піролізної печі з протиточним газообміном. Патент на корисну модель UA 106954 U // 10.05.2016, Бюл. №9//."

  • 3) наявність виданого підручника чи навчального посібника (включаючи електронні) або монографії (загальним обсягом не менше 5 авторських аркушів), в тому числі видані у співавторстві (обсягом не менше 1,5 авторського аркуша на кожного співавтора)

    "1.Перспективні конструкції автомобілів і ДВЗ. Електронний навчальний посібник для студентів напрямку підготовки 6.070106 -- ""Автомобільний транспорт"". Укладач: Скалига М.М. Луцьк, 2017.
    2. Перспективні конструкції автомобілів і ДВЗ. Навчальний посібник для студентів ВНЗ технічних спеціальностей. Укладач: Скалига М.М. Луцьк, 2018. -- 156с., іл.
    3. Скалига М., Рудинець М., Павлюк О. Покращення економічних і екологічних показників автомобілів-сміттєвозів в умовах експлуатації шляхом застосування біогазового палива. «Системи і засоби транспорту. Проблеми експлуатації і діагностики» [Текст]: Монографія /[Blatnicky Miroslav, Агеев Максим, Вербовський Валерій, Рудинець Микола, Скалига Микола, Стаценко Володимир [та ін.] За наук. редакцією професора Грицука Ігоря]; Херсон: ХДМА, 2019. -- 442с.: іл., табл.. (укр., рос., та англ. мовами) ISBN978-966-2245-53-0. – сс. 173-180."
    4. Скалига М.М. Перспективні конструкції автомобілів і ДВЗ. Навчальний посібник. Луцьк: ЛНТУ, 2018 - 196 с.

  • 4) наявність виданих навчально-методичних посібників/посібників для самостійної роботи здобувачів вищої освіти та дистанційного навчання, електронних курсів на освітніх платформах ліцензіатів, конспектів лекцій/практикумів/методичних вказівок/рекомендацій/ робочих програм, інших друкованих навчально-методичних праць загальною кількістю три найменування

    1. Термодинаміка і теплотехніка. Конспект лекцій для студентів спеціальності: 131 -"Прикладна механіка", та спеціальності: 133 -"Галузеве машинобудування" денної форми навчання / уклад. М.М. Скалига. – Луцьк Луцький НТУ, 2016. – 76 с.
    2. Теоретичні основи теплотехніки. Методичні вказівки до виконання індивідуальних робіт для студентів спеціальності 133 „Галузеве машинобудування” денної форми навчання/ Скалига М.М. — Луцьк: Луцький НТУ, 2017.— 28 с.
    3. Теоретичні основи теплотехніки. [Текст]: Методичні вказівки до виконання лабораторних робіт для студентів спеціальності 133 Галузеве машинобудування денної форми навчання/ Скалига М.М. — Луцьк: Луцький НТУ, 2018р. – 34 с.

  • 12) наявність апробаційних та/або науково-популярних, та/або консультаційних (дорадчих), та/або науково-експертних публікацій з наукової або професійної тематики загальною кількістю не менше п’яти публікацій

    "
    1. Рудинець М.В., Скалига М.М. Концепція покращення економічних і екологічних показників двохтактних малорозмірних двигунів // Збірник тез доповідей науково-практичної конференції «Новітні шляхи створення, технічної експлуатації, ремонту і сервісу автомобілів» – Одеса: Військова академія, 2015. – С.274-275
    2. Скалига М.М., Рудинець М.В., Малайчук В.П., Стаценко В.І. Вдосконалення процесу запалювання в двохтактних малорозмірних двигунах внутрішнього згоряння // Збірник тез доповідей науково-практичної конференції «Новітні шляхи створення, технічної експлуатації, ремонту і сервісу автомобілів» – Одеса: Військова академія, 2015. – С.304-305
    3. Скалига М.М., Рудинець М.В., Концепция универсального ДВС на единой платформе // Збірник тез доповідей міжнародної науково-практичної конференції присвяченій 85-річчю заснування ХНАДУ та 85-річчю заснування автомобільного факультету: ’’Новітні технології в автомобілебудуванні і на транспорті” ХНАДУ – Харків, 2015
    4. Скалига М.М., Рудинець М.В., Бодак В.І., Вербовський В.С. До питання використання в інфраструктурі автомобільного транспорту піролізних спалюючих пристроїв як засобів утилізації сміття та додаткових джерел енергії. //Міжвузівський збірник (за галузями знань «Технічні науки»), випуск 55, липень-вересень 2016, Луцьк, 2016// -- сс.367-371.
    5. Скалыга Н.Н., Рудинец Н.В., Бодак В.И.., Остапчук Б.В., Грицук И.В., Вербовский В.С. Концепцияя улучшения экономических и экологических показателей дорожно-транспортных средств путем применения ведущих стоек. //Тези доповіді на 7-й міжнародній науково-практичній конференції «Сучасні енергетичні установки на транспорті, технології та обладнання для іх обслуговування», Херсонська державна морська академія, Херсон, 2016// -- сс.117-119.
    6. Скалыга Н.Н., Рудинец Н.В., Бодак В.И., Грицук И.В., Вербовский В.С. Концепция улучшения экономических и экологических показателей транспортных ДВС путем оптимизации работы системы газотурбинного наддува. //Тези доповіді на ІІІ міжнародній науково-практичній конференції, присвяченій 85-річчю кафедри автомобілів ХНАДУ та 100-річчю з дня народження професора О.Б. Градескула, ХНАДУ, Харків, 2016// -- сс.218-219.
    7. К вопросу улучшения экономических и экологических показателей дорожно транспортных средств применением паросиловой установки для привода ведущих стоек / [Н. Н. Скалыга, Н. В. Рудинец, В. И. Бодак и др.]. // Матеріали 8-мої Міжнародної науково-практичної конференції: Сучасні енергетичні установки на транспорті, технології та обладнання для їх обслуговування. Херсон: Херсонська державна морська академія. Херсон. – 2017. – С. 460–461.
    8. Покращення економічних та екологічних показників дорожньо транспортних засобів в умовах експлуатації шляхом оптимізації роботи системи газотурбінної наддуву типу гіпербар / М. М.Скалига, М. В. Рудинець, В. І. Бодак, І. В. Грицук. // Наукові праці Міжнародної науково-практичної конференції “Автомобільний транспорт і автомобілебудування. Новітні технології і методи підготовки фахівців” Харківський національний автомобільно-дорожній університет. – Харків: ХНАДУ. – 2017. – С. 143–145.
    9. Концепция улучшения экономических и экологических показателей транспортных ДВС путем оптимизации работы системы газотурбинного наддува типа Гипербар / Н. Н.Скалыга, Н. В. Рудинец, И. В. Грицук, Е. В. Белоусов. // Наукові праці Міжнародної науково-практичної конференції “Автомобільний транспорт і автомобілебудування. Новітні технології і методи підготовки фахівців” Харківський національний автомобільно-дорожній університет. – Харків: ХНАДУ. – 2017. – С. 213–214.
    10. Концепция улучшения экономических и экологических показателей судовых ПДВС путем применения парового цикла внутреннего сгорания / Н. Н. Скалыга, Н. В. Рудинец, И. В. Грицук. // Наукове видання: Cуднова енергетика: стан та проблеми. Національний університет кораблебудування ім. адмірала Макарова Машинобудівний інститут. Миколаїв. – 2017. – С. 126–128.
    11. Скалыга Н.Н., Рудинец Н.В., В.С. Вербовский. К вопросу улучшения экономичности и экологичности транспортных средств в условиях эксплуатации путем использования локальных сжигающих устройств как вспомогательных источников тепловой энергии // Збірник тез доповідей 9-ї міжнародної науково-практичної конференції ’’Сучасні енергетичні установки на транспорті, технологіії та обладнання для їх обслуговування:” ХДМА – Херсон, 2018, сс. 175-178.
    "

  • 20) досвід практичної роботи за спеціальністю (спеціалізацією)/професією не менше п’яти років (крім педагогічної, науково-педагогічної, наукової діяльності) із зазначенням посади та строку роботи на цій посаді

    "1. 01.08.1988 – 01.09.1991, Ковельське АТП – 10706, майстер. Наказ №77-н від 01.08.88 та №88-н від 30.08.91.
    2. 02.09.1991 -22.01.1992, Ковельський завод будівельних конструкцій, інженер-механік першої (І-ї) категорії. Наказ №118-п від 02.09.1991 та №4-к від 20.01.1992.
    3. 07.12.1992 -31.12.1994, Київський автомобільно-дорожній інститут, молодший науковий співробітник. Наказ №575-ок від 02.12.1992 та №406-вк від 13.12.1994.
    4. 06.09.1995 -26.07.1996, Київський завод «КП «Київтрактородеталь»», інженер-конструктор першої (І-ї) категорії. Наказ №387 від 04.09.1995 та №305 від 29.07.1996
    5. 02.02.1998 -- теперішній час, доцент кафедри автомобілів і транспортних технологій Луцького НТУ"