№: 1
ID картки працівника:
33766
Найменування посади:
Доцент
Факультет/Відділення/Інститут:
Факультет цифрових, освітніх та соціальних технологій
Кафедра/Науковий підрозділ тощо:
Кафедра соціогуманітарних технологій
Трудовий статус посади (основне місце роботи, суміщення, сумісництво):
Основне місце роботи
Місце основної роботи, найменування посади:
-
Фізична особа. ID:
4422021
Фізична особа. ПІБ:
Потапюк Лілія Миколаївна
Фізична особа. Дата народження:
18.11.1964
Фізична особа. Громадянство:
Україна
Фізична особа. Стать:
Жіноча
Початок роботи в закладі:
01.09.2002
Дата початку стажу:
01.09.2002
Стаж науково-педагогічної та/або наукової роботи. Тип:
Науково-педагогічний
Безперервний стаж:
Так
Стаж науково-педагогічної та/або наукової роботи. Повних років:
22
Відомості про підвищення кваліфікації:
1. Сертифікат про підвищення кваліфікації № 173901886116 від 27.03. 2021 р. за програмою Всеукраїнської наукової конференції «Сучасна освіта: методологія, теорія, практика» (15 годин) за темою: «Організація роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. Інклюзія», 26-27 березня 2021 р.).
2. Сертифікат про участь у Всеукраїнській науково-практичній конференції «Сучасні теоретичні й прикладні контексти спеціальної та інклюзивної освіти» (24 години) від 11-12.05. 2021 р. Волинський національний університет імені Лесі Українки.
3. Он-лайн навчання у фаховій школі від Центру здоров’я та розвитку «Коло сім’ї» на тему «Сучасні стандарти інклюзивного супроводу дітей з особливими потребами» (6 год. теорії і 2 год. практики). Сертифікат виданий 22.05.2021 р.
4. Підвищення кваліфікації (стажування) у Волинському національному університеті імені Лесі Українки (кафедра спеціальної та інклюзивної освіти) з 25 лютого до 31 травня 2021 р. (180 годин/ 6 кредитів). Свідоцтво про підвищення кваліфікації (стажування) № 71/21 від 31 травня 2021 р.
5. Сертифікат про участь у V Міжнародній науково-практичній конференції «Інновації партнерської взаємодії освіти, економіки та соціального захисту в умовах інклюзії та прагматичної реабілітації соціуму» (27-28 травня 2021 року, м. Кам’янець-Подільський) (6 годин / 0,2 кредита ЕКТС). Сертифікат № 98/27.05. 2021.
6. Міжнародне підвищення кваліфікації (Вебінару) наукових, науково-педагогічних працівників ЗВО та працівників закладів освіти на тему: «Інноваційні методи дистанційного навчання з використанням платформ Zoom та Moodle» (31 травня – 07 червня 2021). 45 годин – лекційних – 12 год., практичних – 20 год., самостійна робота – 13 годин. Сертифікат ES № 6434/2021 від 07.06.2021. http://www.iesfukr.org/event/14.
7. У межах реалізації проєкту «Цифровий освітній простір: українсько-польський досвід» участь в науково-методичному семінарі «Цифровий освітній простір: українсько-польський досвід» (40 год.) Сертифікат № 187 від 22.10.2021 р.
8. 14-16 червня 2022 року - онлайн-тренінг «Академічна доброчесність як рушійна сила підвищення якості вищої освіти: кейси акредитаційної експертизи» в межах проєкту Erazmus+ (15 год.). Сертифікат № 101048055-14-189.
9. Підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників при навчально-науковому центрі «Volyn Business Hub» ЛНТУ «Імперативи формування та практики впровадження інклюзії в освітній процес» (0,6 кред., 18 акад. год.) Сертифікат № ПП. 05477296/00001-22 від 25.02.2022 р.
10. Flexible ways of improving the quality of higher education in times of change – FWIQHEC. Comprised a total of 30 hours (1 ECTS credit) of work units and included 10 contact hours (16, 18, 19.05.2023). CERTIFICATE № MT20230523. Lutsk National Technical University.
11. IV Всеукраїнський форум «Соціально-психологічні та правові аспекти протидії насильству в освітніх закладах». 24.03.2023. Дніпровський гуманітарний університет.
12. Учасник курсу «Психологічна підготовка та дії цивільного населення у воєнних умовах – 7.0» (травень-червень 2023), 120 год. Сертифікат № 1233.
13. Навчання за програмою Всеукраїнського форуму «Дні освітнього лідерства» (з 1 по 3 червня 2023 р.), 30 год. Сертифікат АР 1013/0308-23. (НУ «Запорізька політехніка»).
14. Онлайн-тренінг «Стрес. Навчання навичкам самодопомоги при стресі в умовах війни», організований в рамках Проекту USAID «Економічна підтримка України». 16.06 2023 р. 3 акад. год.
15. Підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників при навчально-науковому центрі «Volyn Business Hub» ЛНТУ в рамках проекту грантової програми ЄС Erasmus+RF2CBHE «Центри сертифікації викладачів: інноваційні підходи до досконалості викладання/ UTTERLY» «Організація інклюзивного навчання у ЗВО» (1,0 кред., 30 акад. год.) з 11.10.2023 ДО 25.10.2023 р. Сертифікат № ПК. 05477296/000960-23 від 23.09.2023 р.
16. Онлайн-тренінг «Ментальне здоров’я під час війни», 17 жовтня 2023 року. (6 год.). Сертифікат СС00493014/000649-23. Полтавський аграрний державний університет.
17. Онлайн-тренінг з курсу «Розвиток навичок стресостійкості учасників освітнього процесу». Сертифікат № 32267752. 30 годин (1 кредит ЄКТС) від 12.08.2024.
Останні зміни в ЄДЕБО:
08.09.2024 12:27
Досягнення у професійній діяльності:
  • 1) наявність не менше п’яти публікацій у періодичних наукових виданнях, що включені до переліку фахових видань України, до наукометричних баз, зокрема Scopus, Web of Science Core Collection

    1. Потапюк Л.М., Михалик Н.Ю. Використання комп’ютерних ігор у навчально-виховному процесі. Інноваційна педагогіка : науковий журнал. ПУ «Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій». ВД «Гельветика», 2019. Вип. 18. Т. 3. С. 191–194.
    2. Потапюк Л. М. Формування професійної відповідальності майбутніх фахівців. Інженерні та освітні технології: щоквартальний науково-практичний журнал. Кременчук : КрНУ, 2020. Том 8. № 3. С. 33–43.
    3. Потапюк Л.М., Димарчук О.В. Асистивні технології як допоміжні засоби організації навчання осіб з вадами зору. Інженерні та освітні технології: електронний щоквартальний науково-практичний журнал. Кременчук : КрНУ, 2021. Том 9. № 1. С. 8–18.
    4. Потапюк Л.М., Димарчук О.В. Використання інформаційно-комунікаційних технологій в умовах інклюзивного освітнього середовища. Інженерні та освітні технології: електронний щоквартальний науково-практичний журнал. Кременчук : КрНУ, 2021. Том 9. № 1. С. 66–77.
    5. Потапюк Л.М. Організація інклюзивної освіти у вітчизняному просторі. Вісник Університету імені Альфреда Нобеля. Серія «Педагогіка і психологія». Педагогічні науки. № 1 (21). 2021. Дніпро. С. 119–126.
    6. Потапюк Л.М. Соціальна інклюзія у сучасних освітніх закладах. Витоки педагогічної майстерності : журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г. Короленка. Полтава, 2021. Випуск 27. (Серія «Педагогічні науки»). С. 205–210.
    7. Потапюк Л.М., Димарчук О.В. Цифрові технології в процесі навчання осіб з порушеннями зору. Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти. Методичні матеріали до проекту «Цифровий освітній простір: українсько-польський досвід». Вип.15. Слов’янськ, 2021. С. 163–173.
    8. Потапюк Л.М., Лінник В.В. Використання цифрових освітніх технологій в процесі морального виховання дітей з ООП Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти. Методичні матеріали до проекту «Цифровий освітній простір: українсько-польський досвід». Вип. 15. Слов’янськ, 2021. С. 194–202.
    9. Potapiuk L., Shostak O, Nikolenko I, Sereda I, Pushkarova T. Formation of an inclusive approach in the education of children with special educational needs (ukrainian experience). Conhecimento & Diversidade, Niterói, v. 15, n. 38 Jul./Set. 2023. 280–305. (Web of Science).
    10. Потапюк Л.М., Ковальчук В.В. Особливості формування інклюзивної компетентності майбутніх педагогів як складової професійної компетентності. Духовність особистості: методологія, теорія і практика : збірник наукових праць / Гол. редактор Г.П. Шевченко. Вип. 2 (106). Київ : вид-во СНУ ім. В. Даля, 2023. С. 127–136.
    11. Потапюк Л.М., Гречановська О.В., Мегем О.М. Вплив соціальних мереж на психологічний стан та самооцінку української молоді. Вчені записки Таврійського національного університету імені В.І. Вернадського. Серія Психологія. Том 34 (73) № 4, 2023. С. 60–66.
    12. Потапюк Л.М. Особливості формування стресостійкості студентів в умовах російсько-української війни. Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Психологія. № 2 (2023). C. 34–38.
    13. Потапюк Л.М., Косенюк М.М. Вплив взаємодії батьків і педагогів на формування особистості дитини з особливими освітніми потребами: Вчені записки Університету «КРОК» : зб. наук. праць. Київ : ВНЗ «Університет економіки та права «КРОК», 2023. Вип. № 3 (71). С. 208-215.
    14. Потапюк Л.М., Дендак А.С. Розвиток інклюзивної освіти в Україні : проблеми та перспективи впровадження. Педагогічні науки: теорія та практика. № 3 (47). Видавничий дім «Гельветика». 2023. С. 7–13.
    15. Hudym I., Abilova O., Potapiuk L., Nikolenko L., Poliakova A. Strategies and best practices for promoting inclusive education to meet diverse learning needs. Conhecimento & Diversidade, Niterói, v. 16, n. 42. Abr./Jun. 2024. 270–286. (Web of Science).
    16. Потапюк Л.М., Лінник Б.В. Вплив воєнного конфлікту на розвиток зв’язного мовлення дітей з особливими освітніми потребами: виклики та стратегії підтримки. Духовність особистості: методологія, теорія і практика : збірник наукових праць / Гол. редактор Г.П. Шевченко. Вип. 1 (108). Київ : вид-во СНУ ім. В. Даля, 2024. С. 151–160.
    17. Потапюк Л.М., Лук’янчук А.О. Розвиток креативного потенціалу дітей з особливими освітніми потребами. Електронний науковий фаховий журнал «Імідж сучасного педагога». № 2 (215), 2024. Полтавська академія неперервної освіти ім. М.В. Остроградського, Україна С. 144–149.
    18. Spitsyn V., Antonenko I., Synkovska O., Dzevytska L., Potapiuk L. European Values in the Ukrainian Higher Education System: Adaptation and Implementation. Journal of Curriculum and Teaching. 2024. Vol. 13, No. 3, Special Issue. Р. 102–114. (Scopus).
    19. Zhylin M., Malysh V., Mendelo V., Potapiuk L., Halahan V. The impact of emotional intelligence on coping strategies for psychological trauma. Environment and Social Psychology. Volume 9. Issue 7. 2024. 1–12. (Scopus).

  • 2) наявність одного патенту на винахід або п’яти деклараційних патентів на винахід чи корисну модель, включаючи секретні, або наявність не менше п’яти свідоцтв про реєстрацію авторського права на твір

    1. Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір. Свідоцтво № 107830 від 06.09.2021 року.
    2. Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір. Свідоцтво № 107831 від 06.09.2021 року.
    3. Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір. Свідоцтво № 107832 від 06.09.2021 року.
    4. Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір. Свідоцтво № 107833 від 06.09.2021 року.
    5. Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір. Свідоцтво № 107834 від 06.09.2021 року.

  • 3) наявність виданого підручника чи навчального посібника (включаючи електронні) або монографії (загальним обсягом не менше 5 авторських аркушів), в тому числі видані у співавторстві (обсягом не менше 1,5 авторського аркуша на кожного співавтора)

    1. Потапюк Л.М. Психологічна безпека в умовах інклюзивного освітнього середовища : Соціальна та освітня інклюзія : історія, сучасність та перспективи розвитку : колективна монографія у 2 частинах. Частина 1. Інституційні та особистісні аспекти впровадження в Україні. / за ред. С.П. Миронової, Л.Б. Платаш. Чернівці : «Технодрук», 2021. С. 59–92.
    2. Потапюк Л.М. Соціально-психологічний контекст становлення та розвитку педагогічно-просвітницької діяльності громад в Західній Україні (друга половина ХІХ – 30-ті рр. ХХ ст.) : монографія. Луцьк : відділ іміджу та промоції ЛНТУ, 2023. 296 с.

  • 4) наявність виданих навчально-методичних посібників/посібників для самостійної роботи здобувачів вищої освіти та дистанційного навчання, електронних курсів на освітніх платформах ліцензіатів, конспектів лекцій/практикумів/методичних вказівок/рекомендацій/ робочих програм, інших друкованих навчально-методичних праць загальною кількістю три найменування

    1. Педагогіка вищої школи: методичні вказівки до семінарських занять для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти освітньої програми «Освітні, педагогічні науки (Інклюзивна освіта)» галузі знань 01 Освіта/Педагогіка спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» денної та заочної форм навчання / уклад. Л.М. Потапюк. Луцьк : відділ іміджу та промоції Луцького НТУ, 2021. 44 с.
    2. Педагогіка вищої школи: методичні вказівки до виконання самостійної роботи для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти освітньої програми «Освітні, педагогічні науки (Інклюзивна освіта)» галузі знань 01 Освіта/Педагогіка спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» денної та заочної форм навчання / уклад. Л.М. Потапюк. Луцьк : відділ іміджу та промоції Луцького НТУ, 2021 44 с.
    3. Соціальна реабілітація : методичні вказівки до семінарських занять та самостійної роботи для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти освітньої програми «Освітні, педагогічні науки (Інклюзивна освіта)» галузі знань 01 Освіта/Педагогіка спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» денної та заочної форм навчання / уклад. Л.М. Потапюк. Луцьк : відділ іміджу та промоції Луцького НТУ, 2021. 32 с.
    4. Методичні рекомендації щодо виконання кваліфікаційної роботи магістра для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти ОПП «Освітні, педагогічні науки (Інклюзивна освіта)» галузі знань 01 Освіта/Педагогіка спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки денної та заочної форм навчання / укладачі Н.А. Савчук, Л.М. Потапюк. Луцьк : відділ іміджу та промоції ЛНТУ, 2021. 36 с.
    5. Методичні рекомендації щодо виконання курсових робіт для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти освітньо-професійної програми «Освітні, педагогічні науки» (Інклюзивна освіта) галузі знань 01 Освіта/Педагогіка спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» денної та заочної форм навчання / уклад. Л.М. Потапюк, Н.А. Савчук. Луцьк : відділ іміджу та промоції Луцького НТУ, 2021. 28 с.
    6. Педагогіка вищої школи: Конспект лекцій для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти ОПП «Освітні, педагогічні науки (Інклюзивна освіта)» галузі знань 01 Освіта/Педагогіка спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки денної та заочної форм навчання/ уклад. Л.М. Потапюк. Луцьк : відділ іміджу та промоції ЛНТУ, 2021. 200 с.
    7. Соціальна реабілітація : Конспект лекцій для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти ОПП «Освітні, педагогічні науки (Інклюзивна освіта)» галузі знань 01 Освіта/Педагогіка спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки денної та заочної форм навчання/ уклад. Л.М. Потапюк. Луцьк : відділ іміджу та промоції ЛНТУ, 2021. 104 с.
    8. Соціальна реабілітація : методичні вказівки до виконання самостійної роботи для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти ОПП «Освітні, педагогічні науки» (Інклюзивна освіта) галузі знань 01 Освіта/Педагогіка спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» денної та заочної форм навчання / уклад. Л.М. Потапюк. Луцьк : відділ іміджу та промоції ЛНТУ, 2022. 28 с.
    9. Вікова та педагогічна психологія : методичні вказівки до практичних занять для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти освітньої програми «Психологія» галузі знань 05 Соціальні та поведінкові науки спеціальності 053 «Психологія» денної та заочної форм навчання / уклад. Л.М. Потапюк. Луцьк : відділ іміджу та промоції ЛНТУ, 2022. 40 с.
    10. Педагогічні технології : метод. вказівки до практичних занять для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти освітньої програми «Психологія» галузі знань 05 Соціальні та поведінкові науки спец. 053 «Психологія» денної та заоч. форм навч. / уклад. Л. М. Потапюк. Луцьк : Відділ іміджу та промоції ЛНТУ, 2023. 36 с.
    11. Педагогічні технології : метод. вказівки до виконання самостійної роботи для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти освітньої програми «Психологія» галузі знань 05 Соціальні та поведінкові науки спец. 053 «Психологія» денної та заоч. форм навч. / уклад. Л.М. Потапюк. Луцьк : Відділ іміджу та промоції ЛНТУ, 2023. 40 с.
    12. Психологія особистості : методичні вказівки до практичних занять для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти освітньої програми «Психологія» галузі знань 05 Соціальні та поведінкові науки спеціальності 053 «Психологія» денної та заочної форм навчання / уклад. Л.М. Потапюк. Луцьк : відділ іміджу та промоції ЛНТУ, 2023. 48 с.
    13. Вікова та педагогічна психологія : методичні вказівки до виконання самостійної роботи для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти освітньої програми «Психологія» галузі знань 05 Соціальні та поведінкові науки спеціальності 053 «Психологія» денної та заочної форм навчання / уклад. Л.М. Потапюк. Луцьк : відділ іміджу та промоції ЛНТУ, 2023. 32 с.
    14. Професійна деонтологія : конспект лекцій для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти освітньої програми «Психологія» галузі знань 05 Соціальні та поведінкові науки спеціальності 053 «Психологія» денної та заочної форм навчання / уклад. Л.М. Потапюк. Луцьк : відділ іміджу та промоції ЛНТУ, 2024. 192 с.
    15. Психологія особистості : методичні вказівки до виконання самостійної роботи для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти освітньої програми «Психологія» галузі знань 05 Соціальні та поведінкові науки спеціальності 053 «Психологія» денної та заочної форм навчання / уклад. Л.М. Потапюк. Луцьк : відділ іміджу та промоції ЛНТУ, 2024. 32 с.
    16. Психологічна реабілітація : методичні вказівки до практичних занять та виконання самостійної роботи для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти освітньої програми «Психологія» галузі знань 05 Соціальні та поведінкові науки спеціальності 053 «Психологія» денної та заочної форм навчання / уклад. Л.М. Потапюк. Луцьк : відділ іміджу та промоції ЛНТУ, 2024. 32 с.

  • 7) участь в атестації наукових кадрів як офіційного опонента або члена постійної спеціалізованої вченої ради, або члена не менше трьох разових спеціалізованих вчених рад

    1. Офіційний опонент дисертації Житнухіної Катерини Павлівни «Формування відповідального ставлення до майбутньої професії у студентів педагогічних університетів» на здобуття ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю: 13.00.07 – теорія і методика виховання. Захист відбувся «14» квітня 2021 року на засіданні спеціалізованої вченої ради К 74.053.02 в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини.

  • 8) виконання функцій (повноважень, обов’язків) наукового керівника або відповідального виконавця наукової теми (проекту), або головного редактора/члена редакційної колегії/експерта (рецензента) наукового видання, включеного до переліку фахових видань України, або іноземного наукового видання, що індексується в бібліографічних базах

    1. Науковий керівник наукової теми «Психолого-педагогічний контекст розвитку особистості в умовах інклюзивного освітнього середовища» (2021-2023 рр.). Державний реєстраційний номер 0121U109288.
    2. Науковий керівник Науково-технічної послуги «Стратегії ефективної комунікації та взаємодії безбар’єрного простору» по укладеному договору № 04-02/23 від 07.02.2023 року з ЛМГО «Європейський вектор Волині».

  • 9) робота у складі експертної ради з питань проведення експертизи дисертацій МОН або у складі галузевої експертної ради як експерта Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти, або у складі Акредитаційної комісії, або міжгалузевої експертної ради з вищої освіти Акредитаційної комісії, або трьох експертних комісій МОН/зазначеного Агентства, або Науково-методичної ради/науково-методичних комісій (підкомісій) з вищої або фахової передвищої освіти МОН, наукових/науково-методичних/експертних рад органів державної влади та органів місцевого самоврядування, або у складі комісій Державної служби якості освіти із здійснення планових (позапланових) заходів державного нагляду (контролю)

    1. Експерт Національного агентства забезпечення якості вищої освіти з акредитації освітніх програм (від 26.01.2021 року). 11 - Освітні, педагогічні науки, 14 - Середня освіта (за предметними спеціалізаціями).
    2. Експерт Національного Фонду досліджень України (із 2023 року).
    3. Член робочої групи Національного агентства України з питань державної служби з проведення дослідження та розроблення Методичних рекомендацій щодо інклюзивності системи професійного навчання.

  • 10) участь у міжнародних наукових та/або освітніх проектах, залучення до міжнародної експертизи, наявність звання “суддя міжнародної категорії”

    1. У рамках проекту «Співпраця університетів для підтримки розвитку безпеки і кризового управління Люблінського і Луцького транскордонних регіонів» участь у серії тренінгів у сфері міжособистісних та соціальних навичок (емоційний інтелект, прагнення до результатів, емоційний контроль, орієнтація на дії, подолання стресу, командна робота, управління командою, організація власної роботи) (Люблін, вересень, 2019)
    2. Участь у проєкті «Співпраця університетів для підтримки розвитку безпеки і кризового управління Люблінського і Луцького транскордонних регіонів» (проведення анкетування серед осіб, які перетинають кордон щодо тривалості перетину кордону, корупції, доцільності співпраці між прикордонними регіонами Польщі та України, тощо (пункт пропуску Ягодин (16-20 грудня 2019 р.).
    3. У рамках реалізації проєкту Європейського Союзу Еразмус+ напряму Жан Моне «Європейські індикатори якості освітніх досліджень для розширення можливостей освітян в Україні» (№ 587032-EPP-1-2017-1-UA-EPPJMO-SUPPA) участь у ІІІ Зимовій школі Української асоціації дослідників освіти (УАДО) (2020).
    4. Участь у реалізації італійсько-українського проєкту «Supporting school inclusion and parenthood in Ukraine» («Підтримка шкільної інклюзії та батьківства в Україні») (2021-2022).

  • 12) наявність апробаційних та/або науково-популярних, та/або консультаційних (дорадчих), та/або науково-експертних публікацій з наукової або професійної тематики загальною кількістю не менше п’яти публікацій

    1. Потапюк Л.М., Гордовський Б.С. Сутність проблеми соціальної реабілітації дітей з інвалідністю. Управління ресурсним забезпеченням господарської діяльності підприємств реального сектору економіки : матеріали V Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції, 17 листопада 2020 р. Полтава : РВВ ПДАА, 2020. С. 120-122.
    2. Потапюк Л.М., Веремійчик Л.Ю. Протидія стресу медичних працівників в умовах пандемії COVID-19 : Сучасна наука та освіта Волині : зб. матеріалів наук.-практ. онлайн-конф. (20 листопада 2020 р.) / упоряд., голов. ред. О.Ю. Ройко. Луцьк : Вежа-Друк, 2020. С. 101-102.
    3. Потапюк Л.М. Соціально-психологічні особливості формування відповідальності студентської молоді. Ольвійський форум – 2020 : стратегії країн Причорноморського регіону в геополітичному просторі : XІV Міжнар. наук. конф. м. Миколаїв : програма та тези : II Міжнар. наук.-практ. конф. 4 червня 2020 р., «Залучення патріотично активної молоді до розвитку громадянського суспільства як чинник соціальної безпеки України» / Чорном. нац. ун-т ім. Петра Могили. Миколаїв : Вид-во ЧНУ ім. Петра Могили, 2020. C. 120–122.
    4. Потапюк Л.М., Лінник В.В. Засвоєння моральних форм поведінки дітей з особливостями психофізичного розвитку. Управління ресурсним забезпеченням господарської діяльності підприємств реального сектору економіки : матеріали VІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції, 17 листопада 2021 р. Полтава : РВВ ПДАУ, 2021. С. 515–517.
    5. Потапюк Л.М., Мазіленко С.С. Організація безпеки інклюзивного освітнього простору. Економічний розвиток: теорія, методологія, управління : матеріали VII Міжнародної науково-практичної конференції. Nemoros s.r.o., Prague, 2021. С. 299–302.
    6. Потапюк Л.М. Інклюзивний підхід як забезпечення соціальної адаптації особистості в суспільстві. Інновації партнерської взаємодії освіти, економіки та соціального захисту в умовах інклюзії та прагматичної реабілітації соціуму : матеріали V міжнародної науково-практичної конференції (27-28 травня, м. Кам’янець-Подільський). 2021. С. 248–251.
    7. Потапюк Л.М. Особливості морально-психологічного клімату в колективі. Менеджмент ХХІ століття : глобалізаційні виклики : матеріали VІ Міжнародної науково-практичної конференції, 19 травня 2022 р. Полтава : ПДАУ, 2022. С. 1237–1239.
    8. Потапюк Л.М. Перспективи впровадження інклюзивної моделі освіти у вищій школі. Освіта і наука в умовах інноваційного розвитку суспільства: збірник тез доповідей Першої Всеукраїнської науково-практичної конференції (14 вересня 2022 року, м. Дніпро) / за заг. ред. Т.В. Мотуз, Є.В. Кочерги. Дніпро : КЗВО «ДАНО» ДОР», 2022. С. 331–334.
    9. Потапюк Л.М., Потапюк І.П. Відкрита освіта: виклики сучасності. Актуальні проблеми освітнього процесу в контексті європейського вибору України»: матеріали V Міжнародної конференції (Київ, 17 листопада 2022) до 20-річчя з дня створення кафедри професійної освіти КНУБА. Київ : Київський національний університет будівництва і архітектури, 2023. С. 267–271.
    10. Потапюк Л.М., Григоренко А.О. Соціальна адаптація як психолого-педагогічна проблема. Управління ресурсним забезпеченням господарської діяльності підприємств реального сектору економіки : матеріали VІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції, 27 жовтня 2022 р. Полтава : ПДАУ, 2022. С. 321–323.
    11. Потапюк Л.М. Адаптація особистості в умовах війни. Інноваційні практики наукової освіти : матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (Київ, 15–19 грудня 2022 року). Київ : Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2022. C. 791–798.
    12. Потапюк Л.М., Коляда В.Р. Психологічна безпека учасників освітнього процесу в умовах війни. Проблеми гарантування безпеки людини в умовах сучасних викликів : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 23-24 березня 2023 року. Луцьк : ІВВ ЛНТУ, 2023. С. 149–151.
    13. Потапюк Л.М., Коляда В.Р. Особистісні ресурси особистості як необхідна умова збереження психічного здоров’я в умовах війни / Соціально-гуманітарні студії: інновації, виклики та перспективи: матеріали І Міжнародної наукової конференції, м. Житомир, 27-28 квітня 2023 р. / Ред. кол. : О.А. Черниш, В.М. Слюсар, Л. М. Червона [та ін.]. Житомир : Житомирська політехніка, 2023. С. 267–271.
    14. Потапюк Л.М., Косенюк М.М. Особливості взаємодії педагогів і батьків дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному освітньому середовищі. Соціальна допомога і соціальна робота: виклики сучасності: матеріали IV Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Луцьк, 11–12 трав. 2023 р.) / упоряд.: О. Жук, В. Малиновський, О. Сільвестрова, І. Сушик. Луцьк: ЛНТУ, 2023. С. 271–273.
    15. Потапюк Л.М., Куліш Г.О. Реалізація особистісно-орієнтованої парадигми навчання в закладах вищої освіти. Менеджмент ХХІ століття : глобалізаційні виклики : матеріали VІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 18 травня 2023 р. Полтава : ПДАУ, 2023. С. 512–515.
    16. Ковальчук В.В. Підготовка майбутніх педагогів до формування інклюзивної компетентності у закладах вищої освіти. Менеджмент ХХІ століття : глобалізаційні виклики : матеріали VІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 18 травня 2023 р. Полтава : ПДАУ, 2023. С. 473–475.
    17. Потапюк Л.М., Дендак А.С., Косенюк М.М. Доступність та універсальний дизайн освітнього простору. Актуальні проблеми освітнього процесу в контексті європейського вибору України : матеріали VІ Міжнародної конференції (16 листопада 2023 року). Київ : ЦП «Компринт», 2024. С. 328–332.
    18. Потапюк Л.М., Цвях І.Д., Троцюк Т.В. Щодо проблеми адаптації студентів-першокурсників. «Актуальні проблеми освітнього процесу в контексті європейського вибору України» : матеріали VІ Міжнародної конференції (16 листопада 2023 року). Київ : ЦП «Компринт», 2024. С. 333–337.
    19. Потапюк Л.М., Троцюк Т.В. Основні підходи до вивчення толерантності студентської молоді. Управління ресурсним забезпеченням господарської діяльності підприємств реального сектору економіки : матеріали VІІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції, 23 листопада 2023 р. Полтава : ПДАУ, 2023. С. 229–231.
    20. Потапюк Л.М., Лінник Б.В. Розвиток та впровадження інклюзивної освіти в умовах дистанційного навчання: виклики та перспективи. Управління ресурсним забезпеченням господарської діяльності підприємств реального сектору економіки : матеріали VІІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції, 23 листопада 2023 р. Полтава : ПДАУ, 2023. С. 236–238.
    21. Потапюк Л.М. Підготовка майбутніх фахівців до професійної діяльності до умов інклюзивного освітнього середовища. Актуальні проблеми міжкультурної комунікації : зб. матеріалів ІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 10 квітня 2024 року, Луцький національний технічний університет. Луцьк: IВВ ЛНТУ, 2024. С. 426–430.
    22. Потапюк Л., Зарубич Т. Безбар’єрне освітнє середовище як основа соціальної інклюзії. Соціально-психологічна допомога і соціальна робота: виклики сучасності : матеріали V Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Луцьк, 18–19 квітня 2024 р.). Луцьк: відділ іміджу та промоції ЛНТУ, 2024. С. 344–348.
    23. Потапюк Л., Лінник Б. Реалізація компетентнісного підходу в сучасній освіті як необхідна умова підвищення конкурентоспроможності майбутнього фахівця. Соціально-психологічна допомога і соціальна робота: виклики сучасності : матеріали V Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Луцьк, 18–19 квітня 2024 р.). Луцьк: відділ іміджу та промоції ЛНТУ, 2024. С. 409–417.
    24. Чубай О., Потапюк Л. Вплив інклюзивної освіти на соціальну адаптацію дітей з особливими освітніми потребами. Соціально-психологічна допомога і соціальна робота: виклики сучасності : матеріали V Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Луцьк, 18–19 квітня 2024 р.). Луцьк: відділ іміджу та промоції ЛНТУ, 2024. С. 468–472.
    25. Потапюк Л.М. Роль інклюзивної освіти у формуванні гуманістичного суспільства. Менеджмент ХХІ століття : глобалізаційні виклики : матеріали VІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 16 травня 2024 р. Полтава : ПДАУ, 2024. С. 267–271.
    26. Потапюк Л.М., Бончевська А.А. Ціннісні орієнтації як соціальний регулятор поведінки особистості. Менеджмент ХХІ століття : глобалізаційні виклики : матеріали VІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 16 травня 2024 р. Полтава : ПДАУ, 2024. С. 316-318.
    27. Потапюк Л.М., Кардаш А.В. Національний характер освіти і національне виховання особистості. Менеджмент ХХІ століття : глобалізаційні виклики : матеріали VІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 16 травня 2024 р. Полтава : ПДАУ, 2024. С. 318-322.
    28. Потапюк Л.М. Організація психолого-педагогічного супроводу осіб з особливими освітніми потребами. XXXІ International scientific and practical conference «Scientific Research in the Conditions of Rapid Development of Information Technologies» (July 17-19, 2024) Helsinki, Finland. International Scientific Unity, 2024. P. 163–168.
    29. Потапюк Л.М. Роль національних цінностей у формуванні особистості студента. Global Trends and Direction of Scientific Research Development : XXXІІ International scientific and practical conference (July 31-August 2, 2024) Hamburg, Germany. International Scientific Unity, 2024. рp. 240–245.

  • 14) керівництво студентом, який зайняв призове місце на I або ІІ етапі Всеукраїнської студентської олімпіади (Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт), або робота у складі організаційного комітету / журі Всеукраїнської студентської олімпіади (Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт), або керівництво постійно діючим студентським науковим гуртком / проблемною групою; керівництво студентом, який став призером або лауреатом Міжнародних, Всеукраїнських мистецьких конкурсів, фестивалів та проектів, робота у складі організаційного комітету або у складі журі міжнародних, всеукраїнських мистецьких конкурсів, інших культурно-мистецьких проектів (для забезпечення провадження освітньої діяльності на третьому (освітньо-творчому) рівні); керівництво здобувачем, який став призером або лауреатом міжнародних мистецьких конкурсів, фестивалів, віднесених до Європейської або Всесвітньої (Світової) асоціації мистецьких конкурсів, фестивалів, робота у складі організаційного комітету або у складі журі зазначених мистецьких конкурсів, фестивалів); керівництво студентом, який брав участь в Олімпійських, Паралімпійських іграх, Всесвітній та Всеукраїнській Універсіаді, чемпіонаті світу, Європи, Європейських іграх, етапах Кубка світу та Європи, чемпіонаті України; виконання обов’язків тренера, помічника тренера національної збірної команди України з видів спорту; виконання обов’язків головного секретаря, головного судді, судді міжнародних та всеукраїнських змагань; керівництво спортивною делегацією; робота у складі організаційного комітету, суддівського корпусу

    1. Керівництво студентом, який зайняв призове місце у II етапі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт у галузі «Управління у сфері економічної конкуренції» (Масовець О. А., 3 місце, 2019 р.).
    2. Керівництво студенткою, яка зайняла призове місце у II етапі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт у напрямі «Актуальні проблеми інклюзивної освіти» (Димарчук О. В., 2 місце, 2021 р.).
    3. Керівництво студенткою, яка зайняла призове місце у ІІ етапі Всеукраїнського конкурсу наукових робіт серед молоді імені Олександра Яременка «Актуальні проблеми молодіжної та сімейної політики». Дослідження впливу Сovid-19 на стан психічного здоров’я молоді. (Мельник Галина Миколаївна (гр. ОПНм-11), 3 місце, 2023-2024 рр.).
    4. Керівництво студенткою, яка зайняла призове місце у ІІ етапі Всеукраїнського конкурсу наукових робіт із соціальної та економічної інклюзії. Особливості розвитку мовлення у дітей з особливими освітніми потребами в умовах воєнного часу (Лінник Богдана Валентинівна (гр. ОПНм-11), 2 місце, 2024 рр.). Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

  • 19) діяльність за спеціальністю у формі участі у професійних та/або громадських об’єднаннях

    Голова філії громадської організації «Всеукраїнське товариство «Рідна школа» у Волинській області (з 2019 р.).