Картки працівників ЄДЕБО
2. Підвищення кваліфікації за програмами:
«Інклюзивне навчання: міжнародний досвід впровадження в освітньому просторі». Сертифікат від Центру здоров’я та розвитку «Коло сім’ї», виданий 1.03.2021.
3. «Сучасні стандарти інклюзивного супроводу дітей з особливими освітніми потребами». Сертифікат від Центру здоров’я та розвитку «Коло сім’ї», виданий 17.03.2021.
4. «АВА-терапія: модель застосування поведінкового керівництва у роботі з дітьми з розладами розвитку». Сертифікат від Центру здоров’я та розвитку «Коло сім’ї», виданий 17.03.2021.
5. Стажування. Волинський національний університет імені Лесі Українки. Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти. Термін 5.04.2021 – 5.09.2021. Свідоцтво № 111/21 від 06.09.2021 р.
Основні публікації:
1. Полухтович Т.Г., Піменова О.О. Ділові якості працівника : правовий аналіз. Virtus : Scientific Journal / Editor-in-Chief M.A. Zhurba – January № 20, Part 2, 2018. P. 163-168.
2. Полухтович Т.Г., Піменова О.О. Оцінка професіоналізму в трудовій діяльності. Науковий журнал «Молодий вчений». № 10 (62), 2018. С. 675-678.
3. Полухтович Т.Г., Піменова О.О. Професійна діяльність особи: зарубіжний досвід. Науковий журнал «Молодий вчений». № 1 (65), січень 2019. С. 409-412.
4. Полухтович Т.Г., Піменова О.О. Дистанційні технології у навчальному процесі. Науковий журнал «Молодий вчений». № 2 (66), 2019. С. 507-510.
5. Полухтович Т. Роль ІКТ у формуванні професійної компетентності учасників освітнього процесу. Нові технології навчання: збірник наукових праць. ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти». Київ, 2020. Вип. 94. С. 265-270.
6. Полухтович Т., Мельничук Ю. Оновлення знань в інформаційному соціумі. Науковий журнал «Економічний форум», Луцьк : ЛНТУ, 2020. С. 147-155.
7. Полухтович Т., Піменова О. Освіта для активного старіння як виклик сучасності. Науковий журнал «Економічний форум», Луцьк : ЛНТУ, 2020. С. 155-159.
8. Полухтович Т., Мельничук Ю. До питання якості вищої освіти в Україні. Международный научный периодический рецензируемый журнал «Modern scientific researches», Yolnat PE, Минск, 2020. С. 51-55.
9. Polukhtovych T.G., Pimenova Socio-legalresearch of competenciesin a context of human development. European vector of contemporary psychology, pedagogy and social sciences: the experience of Ukraine and the Republic of Poland: Collective monograph. Volume. Sandomierz: Izdevnieciba “BaltijaPublishing”, 2018. P. 281-301.
10. Polukhtovych T., Pimenova O. Freedom and responsibility of personality in the post-totalitarian space: the socio-philosophical aspect. Інновації у вищій школі в контексті інтернаціоналізації освіти : колективна монографія. Луцьк, 2019. С. 123-131.
11. Полухтович Т.Г. Ділові якості учасників освітнього процесу : монографія. Луцьк : ВМА «Терен», 2020. 170 с.
12. Полухтович Т. Соціалізація студентів з обмеженими можливостями в умовах вищої школи. Актуальні питання гуманітарних наук : міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка / [редактори-упорядники М. Пантюк, А. Душний, І. Зимомря]. Дрогобич : Видавничий дім «Гельветика», 2021. Вип. 35. Том 4. С. 306-310.
13. Полухтович Т., Мельничук Ю. Цінність знань у розвитку особистості. Молодь і ринок : науковий журнал. Дрогобич. № 1 (187), 2021. С. 100-103.
1) наявність не менше п’яти публікацій у періодичних наукових виданнях, що включені до переліку фахових видань України, до наукометричних баз, зокрема Scopus, Web of Science Core Collection
1. Полухтович Т. До питання якості вищої освіти в Україні/Т. Полухтович, Ю.Мельничук// Международный научный периодический рецензируемый журнал «Modern scientific researches», Yolnat PE, Минск, 2020.С.51-55.
2. Полухтович Т. Соціалізація студентів з обмеженими можливостями в умовах вищої школи /Т.Полухтович// Науковий збірник «Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка» (Категорія «Б»), Дрогобич,2021.№35. С.306-310.
3. Полухтович Т., Мельничук Ю. Цінність знань у розвитку особистості /Т. Полухтович, Ю.Мельничук//. Науковий журнал «Молодь і ринок» (Категорія «Б»),індексується: Google Scholar, Polish Scholarly Bibliography, Index Copernicus. Дрогобич. №1 (187) ,2021. С.100-103.
4. Полухтович Т. Творча індивідуальність викладача /Т.Полухтович, О.Каленюк //Науковий збірник «Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка» (Категорія «Б»), Дрогобич. Вид. дім «Гельветика»2022. Випуск 54.Т.2 С.262-266.
5. Полухтович Т., Каленюк О.Дослідження якісної характеристики діяльності викладачів . Науковий збірник «Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка» (Категорія «Б»), Дрогобич. Вид. дім «Гельветика»2022. Випуск 55.Т.2 С.290-294 / URL:https://docs.google.com/document/d/1YLsHkzUphdptQGP6p7R7tDzlGkN3PISy/ed…..
6. Polukhtovych T, Dzevitska L., Yermakova N., Liashenko R., Dziamko V. (2023)/ Preparation of students for studying in crisis situations. Revista Eduweb, 17(1), 176-186. DOI: https://doi.org/10.46502/issn.1856-7576/2023.17.01.17 («Підготовка студентів до навчання в кризових ситуаціях»).
7. Svitlana, YERMAKOVA, Oksana, IVANOVA, Olena, HORYTSKA, Valerii, POLISHCHUK, Tetiana, POLUKHTOVYCH, Tetiana, VIVCHARENKO Influence of the Neuro-Educational Environment on One’s Socialization under Total Digitalization. Vol.14 No.4 (2023), 593-611. Published 2023-12-19. https://doi.org/10.18662/brain/14.4/522 («Вплив нейроосвітнього середовища на соціалізацію особистості в умовах тотальної диджиталізації»)
8. Shkurko, V., Polukhtovych, T., Semeniako, Y., Shanaieva-Tsymbal, L., Кoltok L. (2023). Using Artificial Intelligence in Education. BRAIN. Broad Research in Artificial Intelligence and Neuroscience, 14(3), 516-529. https://doi.org/10.18662/brain/14.3/488 («Використання штучного інтелекту в освіті»).
9. Iryna TAMOZHSKA, Olha RUD, Serhii MEDYNSKI, Tetiana POLUKHTOVYCH, Nataliia KUZEMKO, Nataliia RUDENKO-KRAIEVSKA (2024). The Educational Paradigm as a Conceptual Model of Developing Competencies during Learning. Revista Romaneasca Pentru Educatie Multidimensionala, 16(2),2024 pages: 152-164 | https://doi.org/10.18662/rrem/16.2/851Submitted:April6th,2024|Acceptedforpublication:April11th,2024 («Освітня парадигма як концептуальна модель формування компетентності в процесі навчання») .3) наявність виданого підручника чи навчального посібника (включаючи електронні) або монографії (загальним обсягом не менше 5 авторських аркушів), в тому числі видані у співавторстві (обсягом не менше 1,5 авторського аркуша на кожного співавтора)
1. Polukhtovych T.G. Socio – legal research of competencies in a context of human development / T.G. Polukhtovych, O.O. Pimenova //European vector of contemporary psychology, pedagogy and social sciences: the experience of Ukraine and the Republic of Poland: Collective monograph. Volume 2. Sandomierz: Izdevnieciba “Baltija Publishing”, 2018. P. 281-301.
2. Polukhtovych T., Pimenova O. Freedom and responsibility of personality in the post-totalitarian space: the socio-philosophical aspect. Інновації у вищій школі в контексті інтернаціоналізації освіти. Колективна монографія. Луцьк, 2019. С. 26-33.
3. Полухтович Т.Г. Ділові якості учасників освітнього процесу: монографія / Т.Г. Полухтович. – Луцьк: ВМА «Терен», 2020. – 170с.4) наявність виданих навчально-методичних посібників/посібників для самостійної роботи здобувачів вищої освіти та дистанційного навчання, електронних курсів на освітніх платформах ліцензіатів, конспектів лекцій/практикумів/методичних вказівок/рекомендацій/ робочих програм, інших друкованих навчально-методичних праць загальною кількістю три найменування
1.Групова динаміка і комунікації: методичні вказівки до семінарських занять для студентів напряму підготовки:121–інженерія програмного забезпечення/ Т.Г. Полухтович. – Луцьк: Луцький НТУ, 2018. – 30с.;
2. Групова динаміка і комунікації: методичні вказівки до самостійної роботи для студентів напряму підготовки: 121 – інженерія програмного забезпечення факультету комп’ютерних наук та інформаційних технологій / Т.Г.Полухтович. – Луцьк: Луцький НТУ, 2018. – 18с.;
3. Моделювання освітньої діяльності фахівця : методичні вказівки до практичних занять для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти освітньо-професійної програми «Освітні, педагогічні науки» (Інклюзивна освіта) галузі знань 01 Освіта/Педагогіка спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» денної та заочної форм навчання / уклад. Т.Г. Полухтович. Луцьк : відділ іміджу та промоції Луцького НТУ, 2021. 24 с.
4. Теорія і практика надання освітніх послуг [Текст] Конспект лекцій для здобувачів другого (магістерського) рівня освітньо-професійної програми «Професійна освіта (комп’ютерні технології» галузі знань 01 Освіта. Педагогіка; спеціальність 015.10 Професійна освіта(Комп’ютерні технології) денної та заочної форм навчання/ уклад. Т.Г. Полухтович.- Луцьк: Луцький НТУ.2019.- 46с.
5. Теорія і практика надання освітніх послуг [Текст] Методичні вказівки до практичних занять для здобувачів другого (магістерського) рівня освітньо-професійної програми «Професійна освіта (комп’ютерні технології» галузі знань 01 Освіта. Педагогіка спеціальності 015.Професійна освіта(Комп’ютерні технології) денної та заочної форм навчання/ уклад. Т.Г. Полухтович.- Луцьк: Луцький НТУ.2020. - 16с.
6. Теорія і практика надання освітніх послуг [Текст] Методичні вказівки до виконання самостійної (курсової) роботи для здобувачів другого (магістерського) рівня освітньо-професійної програми «Професійна освіта (комп’ютерні технології» галузі знань 01 Освіта. Педагогіка спеціальності 015.10 Професійна освіта(Комп’ютерні технології) денної та заочної форм навчання/ уклад. Т.Г. Полухтович. - Луцьк: Луцький НТУ.2019.- 32с.
7. Педагогічна майстерність : методичні вказівки до практичних занять і самостійної роботи для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти освітньої програми «Освітні, педагогічні науки» (Інклюзивна освіта) галузі знань 01 Освіта/Педагогіка спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» денної та заочної форм навчання / уклад. Т.Г. Полухтович. Луцьк : відділ іміджу та промоції Луцького НТУ, 2021. 22 с.
8. Педагогіка. Методичні вказівки до практичних занять і самостійної роботи для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти освітньої програми «Психологія» галузі знань 05 Соціальні та поведінкові науки спеціальності 053 Психологія денної та заочної форм навчання / уклад. Т. Полухтович. Луцьк : відділ іміджу та промоції ЛНТУ, 2022. 30с. https://lib.lntu.edu.ua/uk/polukhtovich-tg?type_1=metodichki&page=0
9. Педагогіка. Конспект лекцій для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти освітньої програми «Психологія» галузі знань 05 Соціальні та поведінкові науки спеціальності 053 Психологія денної та заочної форм навчання / уклад. Т. Полухтович. Луцьк : відділ іміджу та промоції ЛНТУ, 2023. 84 с.
https://lib.lntu.edu.ua/uk/polukhtovich-tg?type_1=metodichki&page=0
10. Соціально-правові студії: курс лекцій до змістового модуля 2 для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти освітніх програм (вказані на титульній сторінці) денної та заочної форм навчання / уклад. Т. Полухтович. Луцьк : відділ іміджу та промоції ЛНТУ, 2024. 44с. https://lib.lntu.edu.ua/uk/polukhtovich-tg?type_1=metodichki&page=0
11. Соціально-правові студії: тестові питання для підготовки до написання МКР для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти освітніх програм (вказані на титульній сторінці) денної та заочної форм навчання / уклад. Т. Полухтович. Луцьк : відділ іміджу та промоції ЛНТУ, 2024. 20с. https://lib.lntu.edu.ua/uk/polukhtovich-tg?type_1=metodichki&page=0
12. Соціально-правові студії: методичні вказівки до практичних занять змістового модуля 2 для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти освітніх програм (вказані на титульній сторінці) денної та заочної форм навчання / уклад. Т. Полухтович. Луцьк : відділ іміджу та промоції ЛНТУ, 2024. 22с.8) виконання функцій (повноважень, обов’язків) наукового керівника або відповідального виконавця наукової теми (проекту), або головного редактора/члена редакційної колегії/експерта (рецензента) наукового видання, включеного до переліку фахових видань України, або іноземного наукового видання, що індексується в бібліографічних базах
Відповідальний виконавець науково-дослідної роботи на тему: «Психолого-педагогічний контекст розвитку особистості в умовах інклюзивного освітнього середовища» (№ д/р: 0121U109288, 2021-2023 рр.).
12) наявність апробаційних та/або науково-популярних, та/або консультаційних (дорадчих), та/або науково-експертних публікацій з наукової або професійної тематики загальною кількістю не менше п’яти публікацій
1. Полухтович Т.Г. Модернізація вищої освіти в Україні в контексті професійності викладача /Т.Г. Полухтович //XIV International scientific-practical conference «SUSTAINABLE DEVELOPMENT OF THE ECONOMY: THE STATE, PROBLEMS AND PROSPECTS»,april 24, 2020 (XIV Международная научно-практическая конференция «УСТОЙЧИВОЕ РАЗВИТИЕ ЭКОНОМИКИ: СОСТОЯНИЕ, ПРОБЛЕМЫ, ПЕРСПЕКТИВЫ»Пінськ, 2020.-С. 190-191.
2. Полухтович Т. Професіоналізм і майстерність у педагогічній діяльності викладача/Т.Полухтович, Ю.Мельничук//«Інформаційні технології в освіті, техніці та промисловості». Всеукраїнська Інтернет-конференція молодих учених і студентів (8 жовтня 2020). Івано-Франківськ, Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу (ІФНТУНГ).С.156-159.
3. Полухтович Т.,Мельничук Ю. Особливості педагогічної діяльності викладача: теоретичний аспект/Т.Полухтович, Ю.Мельничук// «WORLD SCIENCE: PROBLEMS, PROSPECTS AND INNOVATIONS»:матеріали VI міжн. наук.-практ. конф. 23-25 лютого 2021 р.,Торонто, Канада,2021.С.595-599.
4. Роль психологічного супроводу в інклюзивному середовищі /Т.Полухтович,О.Димарчук, Х.Лисовець//«FUNDAMENTAL AND APPLIED RESEARCH IN THE MODERN WORLD»: матеріали VII Міжнародної науково-практичної конф.17-19 лютого 2021 р. Бостон, США ,2021.С.539-546
5. Інклюзія як процес навчання різних дітей)/Т.Полухтович, КарпюкТ., Сахарчук П.// INTERDISCIPLINARY RESEARCH: SCIENTIFIC HORIZONS AND PERSPECTIVES: матеріали І міжн.наук.-теорет.конф.12 березня 2021 р.Вільнюс, Литва,2021.С.80-81.
6.Використання презентацій на практичних заняттях з «Теорії і практики надання освітніх послуг»/Т.Полухтович// «Актуальні проблеми сучасної освіти: реалії та перспективи» матеріали ІІІ Всеукраїнської конф. студентів та викладачів13-14 травня 2021 р. Том 1 – Маріуполь: ВСП «Маріупольський фаховий коледж ДВНЗ «Приазовський державний технічний університет», 2021 р. – 265 с.(С.21)
7. Полухтович Т., Горолюк О. Принципи психосоціальної допомоги сім’ям дітей з особливими потребами//«FUNDAMENTAL AND APPLIED RESEARCH IN THE MODERN WORLD»: матеріали ХІ міжн.наук.-теорет.конф.9-11 червня 2021р. Бостон, США,2021. С.613-616"
8. Полухтович Т., Гапончук О. Психологічна стійкість до травмуючих ситуацій//Психолого-педагогічні проблеми соціалізації особистості в сучасних умовах : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 23–24 вересня 2022 р., м. Київ. - Львів – Торунь : Liha-Pres, 2022. С.122-124. (DOI https://doi.org/10.36059/978-966-397-261-9/34 )
9. Полухтович Т. Інклюзивна освіта та учні з когнітивними порушеннями. Горизонти освітньої інклюзії: витоки становлення, сучасний стан, перспективи розвитку. Збірник тез доповідей науково-методичного семінару (29 вересня – 1 жовтня 2022 рок, м. Луцьк / за заг. ред. проф. І.Б. Кузави / І. М. Брушневська, Г. О. Гац, Н.С. Карабанова та ін. Луцьк, 2022. С.99-101.
10. Полухтович Т. Аналіз інклюзивної освітньої практики Соціальна допомога і соціальна робота: виклики сучасності: матеріали IV Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Луцьк, 11–12 трав. 2023 р.) / упоряд.: О. Жук, В. Малиновський, О. Сільвестрова, І. Сушик. Луцьк: ЛНТУ, 2023. С. 268-271.(352 с.)
11. Полухтович Т.Г. Модель інклюзивного освітнього середовища. Соціально-психологічна допомога і соціальна робота: виклики сучасності: матеріали V Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Луцьк, 18–19 квітня 2024 р.) Луцьк: ЛНТУ. С.406.
12. Полухтович Т.Г. Як зробити інклюзію привабливою? Сучасні теоретичні й прикладні контексти спеціальної та інклюзивної освіти: Зб.тез допов. ІУ Всеукр.наук.практ.конф.(16-19 травня 2024 р.,Луцьк)/за заг.ред.проф.І.Б.Кузави. Луцьк,2024.С.179-182.14) керівництво студентом, який зайняв призове місце на I або ІІ етапі Всеукраїнської студентської олімпіади (Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт), або робота у складі організаційного комітету / журі Всеукраїнської студентської олімпіади (Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт), або керівництво постійно діючим студентським науковим гуртком / проблемною групою; керівництво студентом, який став призером або лауреатом Міжнародних, Всеукраїнських мистецьких конкурсів, фестивалів та проектів, робота у складі організаційного комітету або у складі журі міжнародних, всеукраїнських мистецьких конкурсів, інших культурно-мистецьких проектів (для забезпечення провадження освітньої діяльності на третьому (освітньо-творчому) рівні); керівництво здобувачем, який став призером або лауреатом міжнародних мистецьких конкурсів, фестивалів, віднесених до Європейської або Всесвітньої (Світової) асоціації мистецьких конкурсів, фестивалів, робота у складі організаційного комітету або у складі журі зазначених мистецьких конкурсів, фестивалів); керівництво студентом, який брав участь в Олімпійських, Паралімпійських іграх, Всесвітній та Всеукраїнській Універсіаді, чемпіонаті світу, Європи, Європейських іграх, етапах Кубка світу та Європи, чемпіонаті України; виконання обов’язків тренера, помічника тренера національної збірної команди України з видів спорту; виконання обов’язків головного секретаря, головного судді, судді міжнародних та всеукраїнських змагань; керівництво спортивною делегацією; робота у складі організаційного комітету, суддівського корпусу
керівництво студентським науковим гуртком "Психолого-педагогічні студії"
19) діяльність за спеціальністю у формі участі у професійних та/або громадських об’єднаннях
членство в соціологічній асоціації України (членський квиток №1339); у волинському відділенні Міжнародної асоціації позашкільної освіти.