№: 1
ID картки працівника:
121397
Найменування посади:
Професор
Факультет/Відділення/Інститут:
Факультет бізнесу та права
Кафедра/Науковий підрозділ тощо:
Кафедра маркетингу
Трудовий статус посади (основне місце роботи, суміщення, сумісництво):
Основне місце роботи
Місце основної роботи, найменування посади:
-
Фізична особа. ID:
4421311
Фізична особа. ПІБ:
Морохова Валентина Олександрівна
Фізична особа. Дата народження:
13.10.1957
Фізична особа. Громадянство:
Україна
Фізична особа. Стать:
Жіноча
Початок роботи в закладі:
01.10.1990
Дата початку стажу:
28.12.1987
Стаж науково-педагогічної та/або наукової роботи. Тип:
Науково-педагогічний
Безперервний стаж:
Так
Стаж науково-педагогічної та/або наукової роботи. Повних років:
36
Відомості про підвищення кваліфікації:
2021 рік – підвищення кваліфікації (стажування) у СГПП «Дружба» (довідка № 136 від 29.12.2021 р.) – 6 кредитів (180 годин).
2023 рік – XII Міжнародна програма підвищення кваліфікації «Разом із визначними лідерами сучасності: цінності, досвід, знання, компетентності і технології для формування успішної особистості та трансформації оточуючого світу» (Міжнародний сертифікат № 12330 від 27 травня 2023 року) – 6 кредитів (180 годин).
2023 рік – підвищення кваліфікації «Гнучкі шляхи підвищення якості освіти в часи змін» в рамках проєкту «Школа гаранта» при ННЦ «Volyn Business Hub» ЛНТУ (сертифікат № ПК 05477286/000391-23 від 08.06.2023 р.) – 2 кредити (60 годин).
Останні зміни в ЄДЕБО:
05.09.2024 14:55
Досягнення у професійній діяльності:
  • 1) наявність не менше п’яти публікацій у періодичних наукових виданнях, що включені до переліку фахових видань України, до наукометричних баз, зокрема Scopus, Web of Science Core Collection

    1. Morokhova, V., Batyrbekova, Zh., Bondarenko, O., Ustik, T., Saiensus, M., Travin, V. (2023). Digitalization Strategies for Marketing Communications to Build Relationship Marketing: Modern Solutions in Brand Management. WSEAS Transactions On Environment and Development. Vol. 19. pp. 1231-1245. URL : https://doi.org/10.37394/232015.2023.19.112 (Scopus)
    2. Ustik, T., Morokhova, V., Savras, I., Golda, N., Lukhanina, K. and Sidielnikov, D. (2023). Strategies of Socially Responsible Online Marketing and Advertising Management of Trade Enterprises. Economic Affairs. Vol. 68. Number 01s. pp. 353-360. URL : http://ndpublisher.in/admin/issues/EAv68n1sz12.pdf (Scopus)
    3. Mariia Dykha, Anastasiia Mohylova, Tetiana Ustik, Kseniia Bliumska-Danko, Valentina Morokhova, Li Tchon. Marketing of Start-ups and Innovations in Agricultural Entrepreneurship. Journal of Agriculture and Crops, Volume 8. Number 1. January 2022. P. 27-34. URL : https://arpgweb.com/pdf-files/jac8(1)27-34.pdf (Scopus)
    4. Liudmyla Shostak, Liubov Lipych, Fedoniuk Anatolii, Iryna Volynets, Ulyanytsky Andrew, Valentyna Morokhova (2024). Business models of enterprises in the conditions of digital transformation : global and domestic experience. Economics. Innovative and Economics Research Journal, Volume 12, Number 2. pp. 243-261. URL : https://intapi.sciendo.com/pdf/10.2478/eoik-2024-0027 (Scopus)
    5. Морохова В.О., Бойко О.В., Борзаковська Л.В. Методичні положення комплексного маркетингового аналізу та прогнозування розвитку ринку торгівельного обладнання. Науковий вісник Полісся. 2018. №1(13). Ч.2. С.191-198. URL : http://nvp.stu.cn.ua/article/view/139860/136852 (Web of Science)
    6. Морохова В.О., Бойко О. В., Лорві І.Ф. Маркетингові аспекти соціальної відповідальності та етики в діяльності підприємств. Економічний форум. №1. 2019. С. 100-104.
    7. Морохова В. О., Бойко О. В., Булавчик М. І. Особливості формування системи агромаркетингу на сільськогосподарських підприємствах. Економічний форум : науковий журнал. Луцьк : РВВ ЛНТУ. 2019. № 4. С. 183‒187.
    8. Морохова В. О., Бойко О. В., Булавчик М. І. Управління діяльністю сільськогосподарських підприємств на засадах діагностики їх маркетингової активності. Вісник національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут». Серія : Економічні науки. 2019. № 2. С. 82‒92.
    9. Морохова В. О., Бойко О. В., Лорві І. Ф. Маркетингове управління підприємствами на засадах клієнтоорієнтованого підходу. Економічний часопис Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Луцьк : Вежа-Друк, 2020. № 3 (23). С. 114‒121. (Index Copernicus)
    10. Лорві І. Ф., Морохова В. О., Бойко О. В. Складові управління збутовою діяльністю підприємства. Інтернаука : міжнародний науковий журнал. Серія. «Економічні науки». № 10 (42). 1 т., 2020. С. 129-134. (Index Copernicus International (ICI)
    11. Морохова В. О., Бойко О. В., Лорві І. Ф. Маркетинг інновацій як комплексний інструмент досягнення стратегічних цілей підприємства в умовах конкурентного середовища. Економічні науки : збірник наукових праць Луцького національного технічного університету. Серія : Регіональна економіка. Випуск 18 (71). Редкол. : відп. ред. д.е.н., професор Л. Л. Ковальська. Луцьк : ІВВ Луцького НТУ, 2021. С. 123-130.
    12. Морохова В. О., Бойко О. В., Лорві І. Ф. Маркетингові технології формування конкурентних переваг підприємств. Економічний форум : науковий журнал. Луцьк : РВВ ЛНТУ. 2021. № 3. С. 87-93. (Index Copernicus)
    13. Лорві І. Ф., Морохова В. О., Бойко О. В. Система маркетингових комунікацій торговельного підприємства. Інтернаука. Серія : Економічні науки. Міжнародний науковий журнал. 2021. № 11 (55), 3 т. С. 28-33. (Index Copernicus)
    14. Морохова Валентина, Бойко Ольга. Прикладні аспекти застосування концепції соціально-відповідального маркетингу. Економічний форум : науковий журнал. Луцьк : РВВ ЛНТУ. 2022. № 1. С. 35-41. (Index Copernicus)
    15. Бойко О. В., Морохова В. О. Функціональні сфери рекламного менеджменту підприємств. Економічний форум : науковий журнал. Луцьк : РВВ ЛНТУ. 2022. № 3. С. 39-44. (Index Copernicus)
    16. Морохова В., Бойко О., Ковальчук О. Інформаційно-аналітичне забезпечення прийняття управлінських рішень у сфері маркетингу. Економічний форум : науковий журнал. Луцьк : ЛНТУ. 2023. № 1. С. 27-32. (Index Copernicus)
    17. Морохова Валентина, & Бойко Ольга. (2023). Маркетингове забезпечення діяльності підприємств малого бізнесу. Економічний форум, 4(1), 56-61. http://e-forum.lntu.edu.ua/index.php/ekonomichnyy_forum/issue/view/42/61
    18. Шостак, Л., Ліпич, Л., Морохова, В., & Миронова, Н. (2023). Особливості формування маркетингової стратегії розвитку підприємства в умовах цифрової трансформації, економіко-політичних змін та воєнного часу. Трансформаційна економіка, 4 (04), 86-90. https://doi.org/10.32782/2786-8141/2023-4-15
    19. Бойко О. В., Морохова В. О. Розвиток міжнародного маркетингу в умовах глобалізаційних викликів. Via Economica : науковий журнал. Випуск 4. Видавничий дiм «Гельветика», 2024. С.28-34.

  • 3) наявність виданого підручника чи навчального посібника (включаючи електронні) або монографії (загальним обсягом не менше 5 авторських аркушів), в тому числі видані у співавторстві (обсягом не менше 1,5 авторського аркуша на кожного співавтора)

    1. Теорія та практика маркетингового управління : монографія / Герасимяк Н.В., Клімович О.М., Ковальчук О.В., Лорві І.Ф., Морохова В.О. Луцьк: ІВВ Луцького НТУ. 2019. 210 с.
    2. Морохова В.О. Маркетинг інновацій. Електронний навчальний посібник (Довідка №20-14. Протокол №10 навчально-методичної ради Луцького НТУ від 23 червня 2020 року).

  • 4) наявність виданих навчально-методичних посібників/посібників для самостійної роботи здобувачів вищої освіти та дистанційного навчання, електронних курсів на освітніх платформах ліцензіатів, конспектів лекцій/практикумів/методичних вказівок/рекомендацій/ робочих програм, інших друкованих навчально-методичних праць загальною кількістю три найменування

    1. Маркетинг інновацій : методичні вказівки до практичних занять для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти галузей знань 07 Управління та адміністрування, 05 Соціальні та поведінкові науки, 29 Міжнародні відносини денної та заочної форм навчання / уклад. В.О. Морохова. Луцьк : Луцький НТУ, 2022. 72 с.
    2. Маркетинг інновацій : методичні вказівки до виконання самостійної роботи для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти галузей знань 07 Управління та адміністрування, 05 Соціальні та поведінкові науки, 29 Міжнародні відносини денної та заочної форм навчання/ уклад. В.О. Морохова. Луцьк: Луцький НТУ, 2021. 64 с.
    3. Маркетинг інновацій : опорний конспект лекцій для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти галузей знань 07 Управління та адміністрування, 05 Соціальні та поведінкові науки, 29 Міжнародні відносини денної та заочної форм навчання / уклад. В.О. Морохова. Луцьк: Луцький НТУ, 2021. 127 с.
    4. Маркетинг : опорний конспект лекцій для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти галузей знань 07 Управління та адміністрування, 05 Соціальні та поведінкові науки, 29 Міжнародні відносини денної та заочної форм навчання / уклад. В.О. Морохова. Луцьк: Луцький НТУ, 2020. 136 с.
    5. Маркетингові комунікації : опорний конспект лекцій для здобувачів першого (бакалаврського) рівня освітньо-професійної програми Маркетинг галузі знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 075 Маркетинг денної та заочної форм навчання /уклад. В.О. Морохова, В.Б. Здрилюк. – Луцьк: Луцький НТУ, 2019. – 108 с.
    6. Маркетинговий аналіз : опорний конспект лекцій для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти освітньої програми «Маркетинг» галузі знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 075 Маркетинг денної та заочної форм навчання / уклад. В.О. Морохова. Луцьк: ВІП ЛНТУ, 2022. 164 с.
    7. Маркетинговий аналіз : методичні вказівки до практичних занять для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти освітньої програми «Маркетинг» галузі знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 075 Маркетинг денної та заочної форм навчання / уклад. В.О. Морохова. Луцьк: ВІП ЛНТУ, 2023. 40 с.
    8. Маркетинговий аналіз : методичні вказівки до виконання самостійної роботи для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти освітньої програми «Маркетинг» галузі знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 075 Маркетинг денної та заочної форм навчання / уклад. В.О. Морохова. Луцьк: ВІП ЛНТУ, 2023. 56 с.
    9. Вступ до фаху : опорний конспект лекцій для здобувачів першого (бакалаврського) рівня освітньо-професійної програми «Маркетинг» галузі знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 075 Маркетинг денної та заочної форм навчання /уклад. В.О. Морохова. Луцьк: Луцький НТУ, 2019. 76 с.
    10. Маркетингові комунікації : методичні вказівки до виконання самостійної роботи для здобувачів першого (бакалаврського) рівня освітньо-професійної програми Маркетинг галузі знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 075 Маркетинг денної та заочної форм навчання / уклад. В.О. Морохова, І.Ф. Лорві. Луцьк: Луцький НТУ, 2020. 36 с.
    11. Маркетинг : методичні вказівки до виконання самостійної роботи для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти галузей знань 07 Управління та адміністрування, 05 Соціальні та поведінкові науки, 29 Міжнародні відносини денної та заочної форм навчання / уклад. В. О. Морохова, О. В. Бойко. Луцьк : ВІП ЛНТУ, 2023. 48 с.
    12. Маркетинг : методичні вказівки до практичних занять для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти галузі знань 07 Управління та адміністрування денної та заочної форм навчання / уклад. В.О. Морохова. Луцьк: Луцький НТУ, 2019. 62 с.
    13. Соціально-відповідальний маркетинг : конспект лекцій для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти освітньої програми «Маркетинг» галузі знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 075 Маркетинг денної та заочної форм навчання / уклад. В. О. Морохова. Луцьк : ВІП ЛНТУ, 2024. 92 с.
    14. Вступ до фаху : методичні вказівки до практичних занять для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти освітніх програм «Маркетинг» та «Цифровий маркетинг» галузі знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 075 Маркетинг денної та заочної форм навчання / уклад. В.О. Морохова, Р.Р. Гаврилюк. Луцьк: ВІП ЛНТУ, 2024. 36 с.

  • 8) виконання функцій (повноважень, обов’язків) наукового керівника або відповідального виконавця наукової теми (проекту), або головного редактора/члена редакційної колегії/експерта (рецензента) наукового видання, включеного до переліку фахових видань України, або іноземного наукового видання, що індексується в бібліографічних базах

    1. Член редакційної колегії наукового фахового видання Луцького НТУ «Економічні науки». Серія «Економіка та менеджмент» (2013-2019 рр.).
    2. Керівник науково-дослідної роботи «Маркетингове забезпечення ефективного функціонування підприємств» Номер д/р 0117U004763 (01.01.2017 р. - 31.12.2019 р.)
    3. Керівник науково-дослідної роботи «Маркетингові технології управління підприємствами в умовах сучасного бізнес-середовища» Номер д/р 0120U100820 (01.01.2020 р. - 31.12.2024 р.)
    4. 2019 рік – виконавець госпдоговірної науково-дослідної роботи № 9/10-19 «Дослідження споживачів полімерної тари» із Товариством з обмеженою відповідальністю «Алфаінтерпласт».
    5. 2021 рік – виконавець госпдоговірної науково-дослідної роботи № 20-10/21 «Маркетингові дослідження кон’юнктури ринку автомобільних шин у Волинській області» із ФОП Талько В. І.
    6. 2023 рік – виконавець госпдоговірної науково-дослідної роботи № 17-04/23 «Маркетингові дослідження кон’юнктури ринку поліграфічних послуг у Волинській області» із ПП «ВАГРАФ-УКРАЇНА».
    7. 2024 рік – виконавець госпдоговірної науково-дослідної роботи № 12-04/24 «Оцінка ефективності стратегії digital-маркетингу в умовах воєнного стану» із ТОВ «ІТСПЕЙС КОМПАНІ».

  • 10) участь у міжнародних наукових та/або освітніх проектах, залучення до міжнародної експертизи, наявність звання “суддя міжнародної категорії”

    1. Міжнародний освітній грант № EG/U/22-23/06/08 в рамках Міжнародного освітнього проєкту «Схід-Захід» (Міжнародний сертифікат № 12330/27 травня 2023 року)

  • 12) наявність апробаційних та/або науково-популярних, та/або консультаційних (дорадчих), та/або науково-експертних публікацій з наукової або професійної тематики загальною кількістю не менше п’яти публікацій

    1. Морохова В.О., Бойко О.В., Лорві І.Ф. Роль маркетингу в забезпеченні економічної безпеки підприємства. Теорія та практика менеджменту безпеки : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (14 травня
    2019 р.) / Відп. ред. проф. Л. М. Черчик. Луцьк, 2019. С. 70-71.
    2. Морохова В. О., Бойко О. В., Булавчик М. І. Методичні підходи до оцінки маркетингової активності сільськогосподарських підприємств. Інформаційні технології : наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я : тези доповідей ХXVІІ міжнародної науково-практичної конференції MicroCAD-2019, 15-17 травня 2019 р. : у 4 ч. Ч. IІІ. / за ред. проф. Є. І. Сокола. Харків : НТУ ХПІ. С. 281.
    3. Морохова В. О., Камінська Г. Я., Камінський А. І. Маркетинг інновацій як складова інноваційного розвитку підприємства. Устойчивое развитие экономики : состояние, проблемы, перспективы : сборник трудов XIII Международной научно-практической конференции, УО «Полесский государственный университет» (26 апреля 2019 г.). Пинск : ПолесГУ. 2019. С. 164-166.
    4. Морохова В. О., Бойко О. В., Лорві І. Ф. Складові управління маркетинговою активністю підприємств. Маркетинг і логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІІI Міжнародної науково-практичної конференції
    (22 жовтня 2020 р.). Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2020. С. 97-99.
    5. Морохова В.О., Бойко О.В. Маркетингове управління підприємством в умовах нестабільного бізнес-середовища. Актуальні проблеми маркетингового менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки : матеріали VIIІ Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів та молодих вчених (26 березня 2021 р.). Луцьк : ІВВ Луцького НТУ, 2021. С.124‒125.
    6. Морохова В. О., Бойко О. В. Реалізація концепції соціально відповідального маркетингу в умовах сучасного бізнес-середовища. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів : тези доп. Всеукраїнської науково-практичної конференції (25 жовтня 2021 р.). Рівне : РДГУ, 2021. С. 165-168.
    7. Морохова В. О., Бойко О. В. Особливості формування маркетингової конкурентної стратегії підприємства. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали IV Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (29 жовтня 2021 р.). Луцьк : ІВВ Луцького НТУ, 2021. С. 51-53.
    8. Морохова В. О., Бойко О. В. Адаптаційні маркетингові моделі розвитку підприємств. Актуальні проблеми управління соціально-економічними системами : матеріали VII Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (17 грудня 2021 р.). Луцьк : ІВВ Луцького НТУ, 2021. С. 154-156.
    9. Морохова В.О., Масюк А.П. Функціональні сфери маркетингової діяльності підприємства. Актуальні проблеми маркетингового менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки : тези VIII Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів та молодих вчених (26 березня 2021 р.). Луцьк : Луцький НТУ, 2021. С. 126-127.
    10. Морохова В.О., Масюк А.П. Інструменти маркетингового впливу на адаптацію підприємств до змін зовнішнього середовища Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали IV Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (29 жовтня 2021 р.). Луцьк : ІВВ Луцького НТУ, 2021. С. 53-55.
    11. Морохова В. О., Бойко О. В., Салтовський М. С. Маркетинговий підхід в управлінні діяльністю підприємств. Економіко-правові аспекти господарювання: сучасний стан, ефективність та перспективи : матеріали VIII Міжнародної наук.-практ. конф. (Одеса, 23-24 вересня 2022 р.). Одеса, 2022. С. 464-466.
    12. Морохова В. О., Салтовський М. С. Особливості маркетингової стратегії підприємства. Актуальні проблеми маркетингового менеджменту. Виклики сьогодення : матеріали IX Міжнародної наук.-практ. конф. здобувачів та молодих вчених (Луцьк, 21 жовтня 2022 р.) / відп. ред. Войтович С. Я. Луцьк : ІВВ ЛНТУ, 2022.
    С. 81-82.
    13. Морохова В. О., Бойко О. В., Мачеброда І. В. Маркетингове забезпечення управління бізнес-процесами промислових підприємств. Маркетинг і логістика в системі менеджменту : тези XIV Міжнародної науково-практичної конференції (Львів, 28 жовтня 2022 р.). Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2022. С. 164-166.
    14. Морохова В. О., Бойко О. В. Взаємодія маркетингових та інноваційних процесів сучасних підприємств. Трансформаційні процеси в економіці: від конкуренції до кооперації : матеріали І Всеукраїнської науково-практичної конференції ( 26 жовтня 2023 р.). Хмельницький : ХКТЕІ, 2023, С. 175-177.
    15. Бойко О. В., Морохова В. О. Маркетингові аспекти соціальної відповідальності бізнесу. Підприємництво та торгівля : сучасний стан та перспективи розвитку : тези доповідей ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (18-19 травня 2023 р.). Луцьк : ЛНТУ, 2023. С. 100-102.
    16. Морохова В. О., Мірчук Н. О., Тимошук Д. В. Маркетинговий підхід до розробки та виведення на ринок нових товарів. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали V Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (12 травня 2023 р.). Луцьк : ЛНТУ, 2023. С. 65-66.
    17. Морохова В.О., Бойко О.В. Обґрунтування маркетингових управлінських рішень на основі дослідження поведінки споживачів. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг : ІV Міжнародна науково-практична конференція, 23-24 лютого 2024 р. : [тези доп.]. Рівне : О. Зень, 2024. С. 50–53.
    18. Морохова В., Бойко О. Формування і реалізація нових ідей в контексті латерального маркетингу. Innovative technologies of marketing and management in conditions of transformational changes. Innovatsiini tekhnolohii marketynhu i menedzhmentu v umovakh transformatsiynykh zmin: theses of the report of the II International Scientific and Practical Conference (February 28-29, 2024, Khmelnytskyi) (253 p.). Karlsruhe: ScientificWorld-NetAkhatAV [in Ukrainian]. pp. 168-171.
    19. Морохова В. О., Бойко О. В. Вплив програм лояльності на розвиток бізнесу. Інформаційні технології : наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я : тези доповідей ХXХІІ міжнародної науково-практичної конференції MicroCAD-2024, 22-25 травня 2024 р. / за ред. проф. Сокола Є. І. Харків : НТУ «ХПІ». С. 844.
    20. Демидюк С. М., Морохова В.О. Маркетингові механізми підвищення ефективності функціонування промислових підприємств. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали І Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (24 травня 2024 р). Луцьк: ЛНТУ, 2024. С.28-30.
    21. Морохова В.О., Ніколішин М.В., Устимчук М.В. Адаптивність та гнучкість маркетингового управління за сучасних умов. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали І Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (24 травня 2024 р). Луцьк: ЛНТУ, 2024. С.168-169.
    22. Морохова В. О., Бойко О. В. Міжнародний маркетинг у системі економічних відносин міжнародного підприємництва. Сучасна парадигма міжнародних економічних відносин в умовах глобальних трансформацій :матеріали ІV Міжнародного науково-практичного семінару (15 травня 2024 р) . Луцьк: ВІП ЛНТУ, 2024. С.127-130.
    23. Морохова В. О., Бойко О.В. Маркетинговий аналіз в системі інформаційно-аналітичного забезпечення управління діяльністю підприємств. Сучасні кризові явища в економіці та проблеми облікового, контрольного та аналітичного забезпечення управління підприємством: матеріали XVІ Міжнародної науково-практичної конференції (25 травня 2024 р). відп. ред. О.А. Нужна. Вип. 16. Луцьк: ВІП ЛНТУ, 2024. С.144-146.

  • 14) керівництво студентом, який зайняв призове місце на I або ІІ етапі Всеукраїнської студентської олімпіади (Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт), або робота у складі організаційного комітету / журі Всеукраїнської студентської олімпіади (Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт), або керівництво постійно діючим студентським науковим гуртком / проблемною групою; керівництво студентом, який став призером або лауреатом Міжнародних, Всеукраїнських мистецьких конкурсів, фестивалів та проектів, робота у складі організаційного комітету або у складі журі міжнародних, всеукраїнських мистецьких конкурсів, інших культурно-мистецьких проектів (для забезпечення провадження освітньої діяльності на третьому (освітньо-творчому) рівні); керівництво здобувачем, який став призером або лауреатом міжнародних мистецьких конкурсів, фестивалів, віднесених до Європейської або Всесвітньої (Світової) асоціації мистецьких конкурсів, фестивалів, робота у складі організаційного комітету або у складі журі зазначених мистецьких конкурсів, фестивалів); керівництво студентом, який брав участь в Олімпійських, Паралімпійських іграх, Всесвітній та Всеукраїнській Універсіаді, чемпіонаті світу, Європи, Європейських іграх, етапах Кубка світу та Європи, чемпіонаті України; виконання обов’язків тренера, помічника тренера національної збірної команди України з видів спорту; виконання обов’язків головного секретаря, головного судді, судді міжнародних та всеукраїнських змагань; керівництво спортивною делегацією; робота у складі організаційного комітету, суддівського корпусу

    1. Голова журі І етапу Всеукраїнської студентської олімпіади, Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з природничих, технічних та гуманітарних наук зі спеціальності 075 Маркетинг (2018-2022 рр.)
    2. Козеровська Юлія – ІІ місце / І етап Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності «Маркетинг». Луцький національний технічний університет, 2019.
    3. Мєлєшкова Лілія – І місце / І етап Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності «Менеджмент інвестиційної та інноваційної діяльності»; переможець у номінації «За актуальність теми, креативність та сміливість наукових рішень» / ІІ етап Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності «Менеджмент інвестиційної та інноваційної діяльності», 2020.
    4. Рябенко Аліна – диплом І етапу Всеукраїнського конкурсу наукових робіт студентів закладів вищої освіти зі спеціальності «Менеджмент інвестиційної та інноваційної діяльності», 2022
    5. Булавчик Максим – диплом ІІІ ступеня / ІІ етап Всеукраїнського конкурсу дипломних робіт зі спеціальності «Маркетинг» освітнього рівня «магістр». Хмельницький національний університет, 2019.
    6. Варламов Микола – диплом ІІІ ступеня / ІІ етап Всеукраїнського конкурсу дипломних робіт за освітньо-професійною програмою «Управління інноваційною діяльністю» освітнього ступеня «магістр». Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського, 2019.
    7. Здоровій Дмитро – диплом І ступеня / ІІ етап Всеукраїнського конкурсу дипломних робіт зі спеціальності «Маркетинг» освітнього рівня «магістр». Хмельницький національний університет, 2021.
    8. Мельник Яна – диплом ІІ ступеня / ІІ етап Всеукраїнського конкурсу дипломних робіт зі спеціальності «Маркетинг» освітнього рівня «бакалавр». Хмельницький національний університет, 2021.
    9. Величко Тетяна – диплом ІІІ ступеня / ІІ етап Всеукраїнського конкурсу дипломних робіт зі спеціальності «Маркетинг» освітнього рівня «бакалавр». Хмельницький національний університет, 2022.
    10. Ковальчук Анна – учасник Міжнародного конкурсу студентських наукових робіт «Black Sea Science», Одеський національний технологічний університет, 2024

  • 19) діяльність за спеціальністю у формі участі у професійних та/або громадських об’єднаннях

    Дійсний член Української асоціації маркетингу (Сертифікат № 719 від 21.06.2022 року)