Картки працівників ЄДЕБО
2. Суспільно-економічний університет в м. Пшеворськ (Польща) за програмою «Modern teaching methods and innovative technologies in higher education: European experience and global trends». Сертифікат: IFC-WSSG 6/2024. Термін – 01.03.2024 по 01.06.2024. обсяг 180 год (6 кредитів).
3. ГО «Українська асоціація маркетингу» (курс від LIFECELL DIGITAL ACADEMY) 16.12.2021 р.(30 один/1 кредит ЄКТС)Сертифікат №134 м. Київ
4. Очне наукове стажування у Люблінському науково-технологічному парку та Вищій школі економіки та інновацій у м. Любліні (Польща). Термін - 06.05.2019-06.06.2019 р.. Обсяг - 240 годин (8 кредитів) (свідоцтво № 0137 від 06.06.2019 р.)
1) наявність не менше п’яти публікацій у періодичних наукових виданнях, що включені до переліку фахових видань України, до наукометричних баз, зокрема Scopus, Web of Science Core Collection
1. Iryna Lorvi, Inna Deineha, Liudmyla Danilova, Yuliia Savchenko, Olga Yusupova, Nataliia Tiahunova. Internationalization of sales marketing of agricultural enterprises in the conditions of developed informatization. Journal of Agriculture and Crops, Volume 8, Issue 3, July 2022. (Scopus)
2. Shmatkovska, T., Britchenko, I., Voitovych, S., Lošonczi, P., Lorvi, I., Kulyk, I., Begun, S. Modern information and digital technologies in the system of economic security of industrial and agricultural enterprises. AD ALTA: Journal of interdisciplinary research. 2022. Vol. 11. Iss. 1. Special Issue XXII (Web of Sciense).
3. Volodymyr Lagodiienko, Oleh Karyy, Mykola Ohiienko, Olga Kalaman, Iryna Lorvi, Tamara Herasimchuk. Choosing Effective Internet Marketing Tools in Strategic Management. International Journal of Recent Technology and Engineering (IJRTE), Volume-8 Issue-3, September 2019. P. 5220-5225. (Scopus)
4. Olha Prokopenko, Yaroslava Larina, Olena Chetveryk, Sergiy Kravtsov, Nataliya Rozhko, Iryna Lorvi. Digital-Toolkit for Promoting Tourist Destinations. International Journal of Recent Technology and Engineering (IJRTE), Volume-8 Issue-12, October 2019. P. 4982-4987 (Scopus).
5. Reikin, V.S., Voitovych, S.Ya., Danyliuk, T.I., Dedeliuk, K.Yu., Lorvi, I.F. Neuromarketing as Interdisciplinary Area: Theoretical and Methodological Analysis. Estudios de Economia Aplicada, 2021, 39(6) (Scopus).
6. Морохова В.О., Бойко О.В., Лорві І.Ф. Маркетингове управління підприємствами на засадах клієнтоорієнтованого підходу. Економічний часопис Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки : журнал / уклад. Любов Григорівна Ліпич, Мирослава Богданівна Кулинич. Луцьк : Вежа-Друк, 2020. № 3 (23). С. 114-121.
7. Лорві І.Ф., Войтович С.Я. Інструменти інтернет-маркетингу. «Інтернаука» : міжнародний науковий журнал. Серія: «Економічні науки». 2021. №8. https://doi.org/10.25313/2520-2294-2021-8-7502.
9. Лорві І. Ф. Система маркетингового управління на сільськогосподарських підприємствах. Інтернаука : міжнародний науковий журнал. Серія. «Економічні науки». № 7 (39), 2020. С. 45-50.
10.Лорві І. Ф., Морохова В. О., Бойко О. В. Система маркетингових комунікацій торговельного підприємства. Інтернаука. Серія : Економічні науки. Міжнародний науковий журнал. 2021. № 11. URL : https://doi.org/10.25313/2520-2294-2021-11-7652.
12. Морохова В. О., Бойко О. В., Лорві І. Ф. Маркетингові технології формування конкурентних переваг підприємств. Економічний форум : науковий журнал. Луцьк : РВВ ЛНТУ. 2021. № 3. С. 87‒93. (Index Copernicus)
13. Войтович С.. Лорві І., Букало Н. Застосування CRM-технології для автоматизації процесів взаємодії із споживачами закладу послуг. Науковий журнал Економічний форум. Луцьк : ЛНТУ. №4.2022. С.68-73. (0, 5 д.а.)
14. Ковальчук О.В., Лорві І.Ф., Бойко О.В. Стратегії інтернет-маркетингу. Економічні науки : збірник наукових праць Луцького національного технічного університету. Серія : Регіональна економіка, 2022. С.100-108.
15. Konoplyannikova M, Radkevych L., Netreba M., Bilan M.,
Lorvi I. and Nahorna O. Digital marketing and communication strategies of agri-food enterprises on social media platforms. Agronomy Research 22(S1), 444–463, 2024. https://doi.org/10.15159/AR.24.020
16. Fayvishenko Diana, Zoreslava Liulchak, Anastasiia Mohylova, Tetiana Yarovenko, Iryna Lorvi, Halyna Aldankova. Brand Marketing Strategies of Trade Enterprises on Social Media Platforms. Theoretical and Practical Research in Economic Fields, [S.l.], v. 15, n. 2, p. 335-349, june 2024. doi: https://doi.org/10.14505/tpref.v15.2(30).14.3) наявність виданого підручника чи навчального посібника (включаючи електронні) або монографії (загальним обсягом не менше 5 авторських аркушів), в тому числі видані у співавторстві (обсягом не менше 1,5 авторського аркуша на кожного співавтора)
Теорія та практика маркетингового управління / Герасимяк Н.В., Клімович О.М., Ковальчук О.В., Лорві І.Ф., Морохова В.О. Луцьк: ІВВ Луцького НТУ. 2019. 210 с.
4) наявність виданих навчально-методичних посібників/посібників для самостійної роботи здобувачів вищої освіти та дистанційного навчання, електронних курсів на освітніх платформах ліцензіатів, конспектів лекцій/практикумів/методичних вказівок/рекомендацій/ робочих програм, інших друкованих навчально-методичних праць загальною кількістю три найменування
1. Електронний освітній ресурс. Маркетинг в соціальних мережах (довідка № 22-14, протокол № 7 від 24 травня 2022 року засідання НМР ЛНТУ).
2. Електронний освітній ресурс. Основи інтернет маркетингу та SMM (довідка № 22-09, протокол № 6 від 19 квітня 2022 року засідання НМР ЛНТУ).
3. Електронний освітній ресурс. Економічна інформатика (довідка № 22-09, протокол № 6 від 19 квітня 2022 року засідання НМР ЛНТУ).
4. Ризик у маркетингу [Текст] : Методичні вказівки до виконання самостійної роботи для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти освітньо професійної програми «Маркетинг» галузі знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 075 Маркетинг денної та заочної форм навчання / уклад. І.Ф. Лорві., В.Б. Здрилюк – Луцьк : Луцький НТУ, 2020. – 48 с.
5. Ризик у маркетингу [Текст] : Методичні вказівки до практичних занять для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти освітньо професійної програми «Маркетинг» галузь знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 075 Маркетинг денної та заочної форм навчання / уклад. І.Ф. Лорві. – Луцьк : Луцький НТУ, 2019. – 28 с.
6. Ризик у маркетингу [Текст] : Конспект лекцій для здобувачів першого (бакалаврського) рівня освітньо професійної програми «Маркетинг» галузь знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 075 Маркетинг денної та заочної форм навчання / уклад. І.Ф. Лорві. – Луцьк : Луцький НТУ, 2019. – 84 с.
7. Маркетинговий менеджмент : метод. вказівки до практичних занять для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти галузі знань 07 Управління та адміністрування спец. 075 Маркетинг денної та заоч. форм навч. / уклад. І.Ф. Лорві. Луцьк : Луцький НТУ, 2021. 36 с.
8. Маркетинговий менеджмент : метод. вказівки до викон. самостійної роботи для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти галузі знань 07 Управління та адміністрування спец. 075 Маркетинг денної та заоч. форм навч. / уклад. І. Ф. Лорві. Луцьк : Луцький НТУ, 2022. 56 с.
9. Маркетинговий менеджмент : конспект лекцій для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти галузі знань 07 Управління та адміністрування спец. 075 Маркетинг денної та заоч. форм навч. / уклад. І. Ф. Лорві. Луцьк : Луцький НТУ, 2022. 100 с.
10. Маркетингова політика розподілу : метод. вказівки до практичних занять для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти освітніх програм «Маркетинг» та «Цифровий маркетинг» галузі знань 07 Управління та адміністрування спец. 075 Маркетинг денної та заоч. форм навч. / уклад.: І. Ф. Лорві, В. В. Мар’юк. Луцьк : ЛНТУ, 2023. 36 с.
11. Маркетингова політика розподілу : метод. вказівки до викон. самостійної роботи для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти освітніх програм Маркетинг та Цифровий маркетинг галузі знань 07 Управління та адміністрування спец. 075 Маркетинг денної та заоч. форм навч. / уклад.: І. Ф. Лорві, В. В. Мар’юк. Луцьк : ЛНТУ, 2023. 44 с.
12. Мерчандайзинг : метод. вказівки до практичних занять для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти освітніх програм «Маркетинг» та «Цифровий маркетинг» галузі знань 07 Управління та адміністрування спец. 075 Маркетинг денної та заоч. форм навч. / уклад.: І. Ф. Лорві, В. В. Мар'юк. Луцьк : ЛНТУ, 2024. 28 с.
13. Цифровий маркетинг : метод. вказівки до викон. курсової роботи для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти освітньої програми «Цифровий маркетинг» галузі знань 07 Управління та адміністрування спец. 075 Маркетинг денної та заоч. форм навч. / уклад.: І. Ф. Лорві, В. В. Мар’юк. Луцьк : ЛНТУ, 2024. 28 с.
14. Фаховий тренінг. Методичні вказівки до проходження фахового тренінгу для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти освітніх програм «Маркетинг» та «Цифровий маркетинг» галузі знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 075 Маркетинг денної та заочної форм навчання / уклад. І. Ф. ЛОРВІ, В. В. МАР’ЮК. Луцьк : ЛНТУ, 2024. 36 с.8) виконання функцій (повноважень, обов’язків) наукового керівника або відповідального виконавця наукової теми (проекту), або головного редактора/члена редакційної колегії/експерта (рецензента) наукового видання, включеного до переліку фахових видань України, або іноземного наукового видання, що індексується в бібліографічних базах
2019 р – виконавець госпдоговірної науково-дослідна роботи № 9/10-19 «Дослідження споживачів полімерної тари» із Товариство з обмеженою відповідальністю «Алфаінтерпласт».
2017-2019 рр. – відповідальний виконавець НДР «Маркетингове забезпечення ефективного функціонування підприємств» (д/р 0117U004763).
2020-2024 р. – відповідальний виконавець НДР «Маркетингові технології управління підприємствами в умовах сучасного бізнес-середовища» (д/р 0120U100820).
2021 рік – виконавець госпдоговірної науково-дослідна роботи № 20-10/21 «Маркетингові дослідження кон’юнктури ринку автомобільних шин у Волинській області» із ФОП Талько В.І.
2022 рік – виконавець науково-дослідної роботи «Маркетингові дослідження кон’юнктури ринку поліграфічних послуг у Волинській області» за госпдоговором № 17-04/23 із ПП «ВАГРАФ-УКРАЇНА»
2024 рік –– керівник договірної науково-дослідної роботи, договір № 12-04/24 від 04.04.2024 р. «Оцінка ефективності стратегії digital-маркетингу в умовах воєнного стану».
2024 рік. – виконавець договірної науково-дослідної роботи, договір № 06-02/24 від 08.02.2024 р. «Дослідження чинників ірраціональної поведінки на фінансову стійкість бізнесу»,10) участь у міжнародних наукових та/або освітніх проектах, залучення до міжнародної експертизи, наявність звання “суддя міжнародної категорії”
участь у Міжнародному освітньому проекті UTTERLY «Центри сертифікації викладачів: інноваційні підходи до досконалості викладання» за програмою фінансування ЄС: Європейський інструмент сусідства (Erasmus+: КА2 CBHE) (контрольний номер 619227 – EPP1 – 2020-1-UA-EPPKA2-CBHE-JP).
Участь у міжнародному проєкті «AccEnt Project: Прискорення інноваційної діяльності та підприємницької майстерності у закладах вищої освіти», що фінансується органом європейського союзу Європейський інститут інновацій та технологій (наказ ЛНТУ № 380а/01-02 від 05 липня 2022 року)12) наявність апробаційних та/або науково-популярних, та/або консультаційних (дорадчих), та/або науково-експертних публікацій з наукової або професійної тематики загальною кількістю не менше п’яти публікацій
1. Lorvi I., Valetska Yu. Components of the image of the enterprise. Majesty of Marketing: Materials of the International conference for the students and junior research staff (10 December 2020). Dnipro, National Technical University Dnipro Polytechnic, 2020. P. 140-141.
2. Лорві І.Ф., Дідич К.С., Холончук М.М. Інструменти маркетингових комунікацій торгівельних підприємств. Актуальні проблеми маркетингового менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки [Електронне видання] : матеріали VІІІ Міжнародної наук.-практ. конф. здобувачів та молодих вчених (Луцьк, 26 березня 2021 р.) / відп. ред. Войтович С.Я. Луцьк : ІВВ Луцького НТУ. С. 109-110.
3. Войтович Я. С., Лорві І. Ф., Войтович С. Я. Ребрендинг, як маркетинговий інструмент нарощення конкурентоспроможності санаторно-курортного закладу. Бренд-менеджмент : маркетингові технології [Електронне видання] : Матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 11 березня 2021 р.) / відп. ред. А.А. Мазаракі. – Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2021. С. 125-127.
4. Холончук М. М., Петровська Д. Д., Лорві І. Ф. Методичні підходи до оцінки управління маркетинговою діяльністю підприємства. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (29 жовтня 2021 р). Луцьк: ІВВ Луцького НТУ, 2021. С. 69-71
5. Морохова В.О., Бойко О.В., Лорві І.Ф. Складові управління маркетинговою активністю підприємств. Маркетинг і логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІІI Міжнародної науково-практичної конференції (22 жовтня 2020 р.). Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2020. С. 97-99.
6. Лорві І. Ф. Складові маркетингового потенціалу промислового підприємства. Економіко-управлінські та інформаційно-аналітичні новації в будівництві: IV Міжнародна науково-практична конференція (07-08 червня 2022року., м.Київ). Київ. Видавництво Ліра-К, 2022. Ч.І. С. 31-34.
7. Лорві І. Ф., Дідич К. С., Ковтун А. А. Особливості маркетингової стратегії сільськогосподарського підприємства. Актуальні проблеми маркетингового менеджменту. Виклики сьогодення [Електронне видання] : Матеріали ІХ Міжнародної наук.-практ. конф. здобувачів та молодих вчених (Луцьк, 21 жовтня 2022 р.) / відп. ред. Войтович С.Я. Луцьк : ІВВ Луцького НТУ, 2022. С. 67-69.
8. Лорві І. Ф., Дейна О.В., Холончук М.М. Напрями підвищення ефективності використання цифрових маркетингових інструментів АЗК. Актуальні проблеми маркетингового менеджменту. Виклики сьогодення [Електронне видання] : Матеріали ІХ Міжнародної наук.-практ. конф. здобувачів та молодих вчених (Луцьк, 21 жовтня 2022 р.) / відп. ред. Войтович С.Я. Луцьк : ІВВ Луцького НТУ, 2022. С. 232-233.
9. Лорві І.Ф., Некритюк Б.В. Twitter як інструмент формування бренду особистості. «Маркетинг інновацій. Інновації у маркетингу». Міжнародна інтернет-конференція. Вища економіко-гуманітарна школа(WSEH) м. Бєльсько-Бяла, Польща. 16 грудня 2022 р. С. 242-244.
10. Лорві І. Ф., Мар’юк В. В., Горбатюк Ю.Ф. Формування та вибір маркетингової товарної стратегії підприємства. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій :
матеріали всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (12 травня 2023 р). Луцьк: ЛНТУ, 2023. С. 27-29. (0,12 д.а.)
11. Лорві І. Ф., Мар’юк В. В., Жадько О. А. Формування маркетингової комунікаційної інтернет-стратегії підприємства. Актуальні проблеми маркетингового менеджменту. Виклики сьогодення [Електронне видання] : Матеріали Х Міжнародної наук.-практ. конф. здобувачів та молодих вчених (Луцьк, 08 грудня 2023 р.) / відп. ред.
Войтович С.Я. Луцьк : ІВВ ЛНТУ, 2023. (подано до друку). (0,1 д.а.)
12. Лорві І. Ф., Мар’юк В. В., Ткаченко О. О. Особливості формування іміджу закладу вищої освіти. Актуальні проблеми маркетингового менеджменту. Виклики
сьогодення [Електронне видання] : Матеріали Х Міжнародної наук.-практ. конф. здобувачів та молодих вчених (Луцьк, 08 грудня 2023 р.) / відп. ред. Войтович С.Я. Луцьк
: ІВВ ЛНТУ, 2023. (подано до друку). (0,13 д.а.)
13. Черниш А., Мар’юк В., Лорві І. Маркетингове забезпечення діяльності підприємств сфери послуг. Маркетингові технології в умовах євроінтеграційних процесів : тези доп. ХVІІІ міжнар. наук.-практ. конф. (м. Хмельницький, 20-21 грудня 2023 р.). Хмельницький : ХНУ, 2023. С. 169-172.
14. Жадько О., Мар’юк В., Лорві І. Особливості маркетингової конкурентної стратегії в системі управління підприємством. Маркетингові технології в умовах євроінтеграційних процесів : тези доп. ХVІІІ міжнар. наук.-практ. конф. (м. Хмельницький, 20-21 грудня 2023 р.). Хмельницький : ХНУ, 2023. С. 63-67.
15. Лорві І. Ф., Мар’юк В. В., Гаврош В. М. Формування маркетингової інтернет-стратегії для підприємств роздрібної торгівлі. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали І Міжнародної наук.-практ. інтернет-конф. (24 травня 2024 р). Луцьк: ЛНТУ, 2024. С. 112-115. (0,12 д.а.)
16. Лорві І. Ф., Мар’юк В. В., Гейко В. В. Стратегія інтернет-маркетингу та оцінка її ефективності в сучасних умовах. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали І Міжнародної наук.-практ. інтернет-конф. (24 травня 2024 р). Луцьк: ЛНТУ, 2024. С. 115-117. (0,12 д.а.)14) керівництво студентом, який зайняв призове місце на I або ІІ етапі Всеукраїнської студентської олімпіади (Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт), або робота у складі організаційного комітету / журі Всеукраїнської студентської олімпіади (Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт), або керівництво постійно діючим студентським науковим гуртком / проблемною групою; керівництво студентом, який став призером або лауреатом Міжнародних, Всеукраїнських мистецьких конкурсів, фестивалів та проектів, робота у складі організаційного комітету або у складі журі міжнародних, всеукраїнських мистецьких конкурсів, інших культурно-мистецьких проектів (для забезпечення провадження освітньої діяльності на третьому (освітньо-творчому) рівні); керівництво здобувачем, який став призером або лауреатом міжнародних мистецьких конкурсів, фестивалів, віднесених до Європейської або Всесвітньої (Світової) асоціації мистецьких конкурсів, фестивалів, робота у складі організаційного комітету або у складі журі зазначених мистецьких конкурсів, фестивалів); керівництво студентом, який брав участь в Олімпійських, Паралімпійських іграх, Всесвітній та Всеукраїнській Універсіаді, чемпіонаті світу, Європи, Європейських іграх, етапах Кубка світу та Європи, чемпіонаті України; виконання обов’язків тренера, помічника тренера національної збірної команди України з видів спорту; виконання обов’язків головного секретаря, головного судді, судді міжнародних та всеукраїнських змагань; керівництво спортивною делегацією; робота у складі організаційного комітету, суддівського корпусу
1. Керівництво студенткою, яка зайняла І місце на І етапі Всеукраїнської студентської олімпіади зі спеціальності «Маркетинг», ст.гр. МК-41 Мєлєшкова Л.П., Луцький національний технічний університет, кафедра маркетингу (2019 р.).
2. Керівництво студенткою, яка зайняла ІІ місце на І етапі Всеукраїнської студентської олімпіади зі спеціальності «Маркетинг», ст.гр. МК-41 Цаплан С.О., Луцький національний технічний університет, кафедра маркетингу (2019 р.).
3. Керівництво студенткою, яка зайняла ІІІ місце на І етапі Всеукраїнської студентської олімпіади зі дисципліни «Аграрний маркетинг», ст.гр. МК-41 Зубовецька С.А., Луцький національний технічний університет, кафедра маркетингу (2019 р.).
4. У 2020 р. Цаплан С. – диплом ІІ ступеня ІV Всеукраїнського конкурсу дипломних робіт студентів вищих навчальних закладів освіти зі спеціальності «Маркетинг». Тема: «Обгрунтування вибору маркетингової збутової стратегії підприємства (на матеріалах ТзОВ «Волинь-зерно-продукт»)
5. У 2021 р. Валецька Ю. – диплом ІІІ ступеня ІІ етапу Всеукраїнського конкурсу наукових робіт студентів закладів вищої освіти зі спеціальності «Менеджмент інноваційної та інвестиційної діяльності».
6. У 2022 році Дейна О. В. – диплом І етапу Всеукраїнського конкурсу наукових робіт студентів закладів вищої освіти. Тема наукової роботи «Формування маркетингової інтернет-стратегії підприємства». Спеціальність «Маркетинг».
7. У 2022 році Дідич К.С. – диплом І етапу Всеукраїнського конкурсу наукових робіт студентів закладів вищої освіти. Тема наукової роботи «Інновації в системі маркетингових комунікацій підприємства ритейлу» Спеціалізація «Менеджмент інвестиційної та інноваційної діяльності».
8. У 2022 році Холончук М. М. – диплом І етапу Всеукраїнського конкурсу наукових робіт студентів закладів вищоїосвіти. Тема наукової роботи «Формування та реалізація конкурентної стратегії підприємства». Спеціалізація «Управління у сфері економічної конкуренції». Полтавська державна аграрна академія.
9. У 2024 році Курліщук А., Бурчак В. – диплом ІІІ ступеня Міжнародного конкурсу студентських наукових робіт з маркетингу (м. Одеса, 25 квітня 2024 року). Тема наукової роботи «»
10. У 2024 році Ткаченко О.О. – диплом І ступеня Міжнародного конкурсу кваліфікаційних робіт з маркетингу, реклами, digital-комунікацій та управління брендами за першим (бакалаврським) та другим (магістерським) рівнями вищої освіти. Тема роботи «Бренд як інструмент підвищення конкурентних переваг підприємства (на матеріалах ТзОВ «Вест Петрол Маркет». (м. Хмельницький, 17 червня 2024 року).
11. У 2024 році Бойко О.В. – диплом ІІ ступеня Всеукраїнського конкурсу кваліфікаційних робіт зі спеціальності 075 Маркетинг за першим (бакалаврським) та другим (магістерським) рівнями вищої освіти. Тема роботи «Формування маркетингової конкурентної стратегії підприємства (на матеріалах ТзОВ «Вест Петрол Маркет». (м. Хмельницький, 27 червня 2024 року).15) керівництво школярем, який зайняв призове місце III—IV етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових навчальних предметів, II—III етапу Всеукраїнських конкурсів-захистів науково-дослідницьких робіт учнів — членів Національного центру “Мала академія наук України”; участь у журі III—IV етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових навчальних предметів чи II—III етапу Всеукраїнських конкурсів-захистів науково-дослідницьких робіт учнів — членів Національного центру “Мала академія наук України” (крім третього (освітньо-наукового/освітньо-творчого) рівня)
2023 рік – член журі ІІ (обласного) етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України у Волинській області у 2022-2023 навчальному році (наказ Управління освіти та науки України № 19 від 24 січня 2023 року).
2024 – керівництво переможцем ІІ (обласного) етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України у Волинській області (диплом ІІ ступеня, учень 8-А класу Лорві Д.)19) діяльність за спеціальністю у формі участі у професійних та/або громадських об’єднаннях
З 2021 р. дійсний член ГО «Українська асоціація маркетингу» (сертифікат № 688, 30 листопада 2021 року)