Картки працівників ЄДЕБО
Виданий: 17.01.2025 https://certs.prometheus.org.ua/downloads/4b86921c12c04ba9acb71183578f2e43/Certificate.pdf
2. CS50: Основи програмування для бізнес-професіоналів (by Prometheus) [тривалість 60 годин / 2 кредиту ЄКТС] (by EdEra) Виданий: 15.01.2025 https://certs.prometheus.org.ua/downloads/1347e182e5f045e3a8f5c0d6f060101f/Certificate.pdf
3. «Основи веб-розробки (HTML, CSS, JavaScript)» [тривалістю 30 годин] (by EdEra)
Виданий: 15.01.2025 https://study.ed-era.com/uk/verifycertificate/?uuid=9f2df7c2-421f-4319-ac86-1d2237666a6b
4. «Бери й роби. Змішане та дистанційне навчання» [тривалість 20 годин / 0,7 кредиту ЄКТС] (by EdEra)
Виданий: 15.01.2025 https://study.ed-era.com/uk/verifycertificate/?uuid=fa33bfc4-81c1-4a22-b6c3-69387863a247
5. «Цифровий учитель» [30 годин / 1 кредит ЄКТС] (by EdEra)
Виданий: 15.01.2025 https://study.ed-era.com/uk/verifycertificate/?uuid=d0465433-e5f3-4b3e-b495-9ff738ed4c37
1) наявність не менше п’яти публікацій у періодичних наукових виданнях, що включені до переліку фахових видань України, до наукометричних баз, зокрема Scopus, Web of Science Core Collection
1. Лобацький, А. (2023). Дуальна освіта як один з елементів формування фахової компетентності здобувачів вищої освіти. Актуальнi питання гуманiтарних наук, 70 (2), 276–280. 2. DOI https://doi.org/10.24919/2308-4863/70-2-41
2. Лобацький, А. (2023). Підготовка фахівців цифрових технологій в умовах дуальної освіти. Академічні студії. Серія «Педагогіка», 4, 81–85. 3. DOI: https://doi.org/10.52726/as.pedagogy/2023.4.11
3. Лобацький, А. (2024). Інтеграція змішаного навчання в курси комп’ютерних наук у контексті впливу на розвиток фахової компетентності студентів. Health & Education, 1, 217–222. 4. DOI : https://doi.org/10.32782/health-2024.1.29
4. Лобацький, А. (2024). Педагогічні умови формування фахової компетентності бакалаврів сфери комп’ютерних технологій в умовах змішаного навчання з елементами дуальної освіти. Інноваційна педагогіка, 74, 164–169. DOI : https://doi.org/10.32782/2663- 6085/2024/74.30
5. Лобацький, А. (2024). Організація, методика та аналіз дослідно-експериментальної роботи щодо формування фахової компетентності бакалаврів сфери комп’ютерних технологій в умовах змішаного навчання з елементами дуальної освіти. Педагогічна академія: наукові записки, 12, DOI https://doi.org/10.5281/zenodo.14178615.5) захист дисертації на здобуття наукового ступеня
Захисти дисертації на тему “ФОРМУВАННЯ ФАХОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ БАКАЛАВРІВ СФЕРИ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ЗАСОБАМИ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ” на здобуття ступеня доктора філософії зі спеціальності 015 Професійна освіта.
Від 15.04.2025 Диплом доктора філософії Н25 00070612) наявність апробаційних та/або науково-популярних, та/або консультаційних (дорадчих), та/або науково-експертних публікацій з наукової або професійної тематики загальною кількістю не менше п’яти публікацій
1. Лобацький, А. (2024). Дуальної освіти як форма підготовки фахівців цифрових технологій. Priority areas of research in the scientific activity of teachers. Матеріали VIII Міжнар. наук-практ. конф. (Загреб, 27 лютого –01 березня 2024 р.). (с. 145-147). Загреб, Хорватія.
2. Лобацький, А. (2024). Дослідження перетину методологій дуальної освіти та змішаного навчання. Perspectives of contemporary science: theory and practice. 19 Матеріали I Міжнар. наук-практ. конф. (Львів, 4-6 березня, 2024 р.). (с. 417-421). Львів: Scientific Publishing Center.
3. Лобацький, А. (2024). Проблеми і перспективи використання змішаного навчання у формуванні фахової компетентності бакалаврів сфери комп’ютерних технологій. Актуальні проблеми та перспективи технологічної і професійної освіти. Матеріали VIII Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф. (Тернопіль, 25-26 квітня 2024 р.). (с. 118-120). Тернопіль: ТНПУ ім. В. Гнатюка
4. Лобацький, А. (2024). Ефективність змішаного навчання в формуванні фахової компетентності бакалаврів сфери комп’ютерних технологій. Трансформаційні процеси соціально-гуманітарної освіти сучасної України в умовах війни: виклики, проблеми та перспективи. Матеріали ІІ Міжнар. наук-практ. конф. (Тернопіль, 20-21червня 2024 р.). (с. 175-177). Тернопіль: ЗУНУ
5. Лобацький, А. (2024). Дуальна модель навчання у системі державно-приватного партнерства підприємств і закладів вищої освіти з підготовки бакалаврів сфери комп’ютерних технологій. Стан, проблеми та перспективи розвитку науки, освіти і суспільства. Матеріали Міжнар. наук-практ. конф. (Полтава, 27 вересня 2024 р.). (с. 13-15). Полтава: ЦФЕНД.
6. Лобацький, А. (2024). Змішане навчання як об’єкт педагогічного моделювання в умовах вищої освіти. Social communications in the conditions of globalization of society: challenges and prospects. Матеріали IV Міжнар. наук-практ. конф. (Ліон, 23-25 вересня 2024 р.). (с. 126-130). Ліон, Франція.
7. Лобацький, А. (2025). Застосування інтерактивних засобів на рефлексивному етапі підготовки майбутніх БСКТ. Наукова конференція професорсько-викладацького складу, аспірантів, студентів та співробітників відокремлених структурних підрозділів університету. – К.: НТУ, 2025, Вип. 81 – 954 с.20) досвід практичної роботи за спеціальністю (спеціалізацією)/професією не менше п’яти років (крім педагогічної, науково-педагогічної, наукової діяльності) із зазначенням посади та строку роботи на цій посаді
1. 2023р. - Present, Frontend Engineer, IT-компанія Elementals
2. 2022р. - 2023р, Technical Lead || Frontend Engineer, IT-компанія Elementals
3. 2021р. - 2022р, Middle Frontend Engineer, IT-компанія Elementals
4. 2019-2021 Middle Frontend Engineer, IT-компанія StarWay
5. 2018 - 2019 Junior PHP Engineer, IT-компанія Wise Solution