№: 1
ID картки працівника:
396342
Найменування посади:
Доцент
Факультет/Відділення/Інститут:
Факультет цифрових, освітніх та соціальних технологій
Кафедра/Науковий підрозділ тощо:
Кафедра іноземної та української філології
Трудовий статус посади (основне місце роботи, суміщення, сумісництво):
Основне місце роботи
Місце основної роботи, найменування посади:
-
Фізична особа. ID:
4420770
Фізична особа. ПІБ:
Лобанова Світлана Іванівна
Фізична особа. Дата народження:
10.01.1982
Фізична особа. Громадянство:
Україна
Фізична особа. Стать:
Жіноча
Початок роботи в закладі:
01.09.2001
Дата початку стажу:
01.09.2001
Стаж науково-педагогічної та/або наукової роботи. Тип:
Науково-педагогічний
Безперервний стаж:
-
Стаж науково-педагогічної та/або наукової роботи. Повних років:
15
Відомості про підвищення кваліфікації:
Міжнародне стажування «Fundraising and Organization of Project Activities in
Educational Establishments: European Experience» (180 hours / 6 ECTS credits) from
February 12 to March 20, 2022, Department of Polish-Ukrainian Studies of Jagiellonian
University in Krakow

ВНУ ім. Лесі Українки, кафедра практики англійської мови. 180 годин. Термін стажування: з
01.11.2021р. по 01.02.2022р



Курси підвищення кваліфікації «Формування базових цифрових компетенцій педагогічних та науково-педагогічних працівників» при ННЦ «Volyn Business Hub» Луцького національного технічного університету (21 – 22 грудня 2022 р.). Сертифікат




VI Міжнародна програма підвищення кваліфікації керівників закладів освіти і науки,
а також педагогічних та науково-педагогічних працівників « Разом із Визначними
Лідерами Сучасності: Цінності, Досвід,Знання, Компетентності і Технології для
Формування Успішної Особистості та Трансформації Оточуючого Світу». Термін
стажування: з 23 червня по 20 серпня 2022 року. (180 годин/6 кредитів ECTS)ТОВ



«Дінтернал Ед’юкейшн»
«Ефективне використання платформи My English Lab для дистанційного навчання», сертифікат, серія № DE 40-2701202115-16494, 27.01.2021, 2 год.


National Geographic Learning and Linguist LTD « English for Exams and Life», сертифікат, 24.02.2021, 1 год.


ТОВ «Дінтернал Ед’юкейшн»
«My English Lab-ефективний інструмент змішаного навчання: як розпочати», сертифікат, серія DE 40-2801202111-16494, 28.01.2021, 2 год.


ТОВ «Дінтернал Ед’юкейшн»
«Інструменти якісного управління класом: практичні прийоми та педагогічні техніки»,
сертифікат, серія DE 40-18022116-16494. 18.02.2021, 2 год.


ТОВ «Дінтернал Ед’юкейшн»
«Розвиток лексичної компетентності учнів з допомогою сучасних автентичних текстів», сертифікат, серія DE 40-2104202115-16494, 21.04.2021, 2 год.


ЛНТУ
«Актуальні проблеми іншомовної комунікації: лінгвістичні, методичні, соціально-психологічні аспекти», сертифікат, 14. 04 2021, 8 год.

СНУ ім. Лесі Українки
«Мовні універсалії у міжкультурній комунікації», сертифікат, 15.03 2021, 8 год.


ВНУ ім. Лесі Українки
«Пріоритетні напрями сучасної лінгводидактики», сертифікат 74/21, 25-26 березня 2021р., 12 год.



ВНУ ім. Лесі Українки
«Реформування вищої освіти: Європейські орієнтири та вітчизняні реалії», сертифікат № 074, 17.05.21-28.05.21, 60 год.


Участь у практичному тренінгу «Застосування інструментів штучного інтелекту
в освітньому середовищі». «Volyn Business Hub» Луцького національного
технічного університету (07-13.05.2025 р.). 30 годин (1 кредит ЄКТС)
Сертифікат № ПК 05477296/000497-25
Успішно пройшла міжнародне дистанційне стажування:
Міжнародне стажування (дистанційно) «Використання сучасних цифрових
освітніх технологій у навчальному процесі ЗВО». Вища школа суспільно-

економічна в Пшеворську, Республіка Польща (Wyższa szkoła społeczno
gospodarcza w Przeworsku). Термін з 01.02.2025 по 10.05.2025р. 180 годин/6
кредитів ECTS. Сертифікат, реєстраційний № IAR-WSSG 059/2025-1,
10.05.2025. https://drive.google.com/drive/u/0/mobile/folders/1sSEBUvplyr-
jF5zVIKN97KhM3X9I3_2W?usp=sharing
Останні зміни в ЄДЕБО:
20.09.2025 12:35
Досягнення у професійній діяльності:
  • 1) наявність не менше п’яти публікацій у періодичних наукових виданнях, що включені до переліку фахових видань України, до наукометричних баз, зокрема Scopus, Web of Science Core Collection

    1.Pavlo A. Sodomora, Lyubov V. Gutor, Valentyna A. Tryndiuk, Svitlana I. Lobanova Student Storytelling for Communication Skill Development Online (in the Time of Covid-19 Quarantine) The New Educational Review.2021. Vol.63, No1. P.149-161. (Scopus)
    2. Лобанова С.І., Губіна А.М., Мартинюк А.П. Роль перекладу технічноі термінологіі у формуванні комунікативних компетенцій студентів немовних спеціальностей технічних ЗВО. Академічні студіі. Серія "Педагогіка". Луцьк: Комунальний заклад вищої освіти "Луцький педагогічний коледж" Волинськоі обласноі ради, 2024 р. №2 С. 33-40.
    3. Лобанова С.І, Триндюк В.А., Мартинюк А.П. Формування критичного мислення студентів ЗВО у процесі вивчення іноземноі мови. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, Дрогобич ,2024. С.80-85 .
    4. Лобанова С.І., Триндюк В.А., Мартинюк А.П. Мотивація студентів до вивчення іноземноі мови у закладах вищоі освіти. Інноватика у вихованні. Рівне, 2024. Вип.17. С.38-43
    5. Лобанова С.І., Триндюк В.А. Використання веб-ресурсів для розвитку навичок аудіювання у студентів . Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. Запоріжжя , 2020 р. №70. Т.1. С.41-44
    6. Лобанова С.І., Забіяка І.М. Міжкультурна комунікативна компетентність майбутніх фахівців технічного та гуманітарного профілю у контексті глобалізації освітнього простору . Сучасні проблеми германського та романського мовознавства . Рівне, 2020. Т.2. №11. С. 120-127.
    7. Забіяка І., Лобанова С., Мартинюк А. Активізація пізнавальної діяльності студентів при вивченні іноземної мови в закладах вищої освіти в умовах дистанційного навчання. / збірник V Всеукраїнській науково-практичної конференції з міжнародною участю « Національна освіта в стратегіях соціокультурного вибору: теорія, методологія, практика» . – листопад, 2021
    8. Лобанова С. І., Мартинюк А. П. «Проектна діяльність студентів при вивченнііноземної мови у технічних ЗВО». Матеріали VII Міжнародної науково-практичноїконференції «Сучасні проблеми германського та романського мовознавства» 15 лютого
    2022 року, Рівненський державний гуманітарний університет, м. Рівне
    9. Лобанова С.І, Триндюк В.А. Медіа засоби як ефективний механізм для розвитку мовленнєвих навичок на занятті з іноземної мови. Матеріали восьмої Міжнародної науково-практичної конференції «Сучасні проблеми германського та романського мовознавства» Рівне, 15 лютого 2023.
    10.Alla Martyniuk, Iryna Zabiiaka, Anastasiia Shevchuk, Svitlana Lobanova, Alla
    Hubina, Olha Melnychuk. Globalisation and Digitalisation: The European
    Approach to Cutting-edge Educational Practices. Publication Date: 30 October
    2024 Archs Sci. (2024) Volume 74, Issue 6 Pages 1-8, Paper ID 2024601. /
    URL: https://doi.org/10.62227/as/74601
    11.Alla Martyniuk; Nataliia Sushyk; Oksana Kovalchuk; Svitlana Lobanova;
    Volodymyr Kovalchuk; Liudmyla Dolozhevska. Driving Organizational
    Leadership in Higher Education: Leveraging Innovative Teaching and IT-
    Communication Technologies for Digital Transformation. International Journal of
    Organizational Leadership: Volume 14, First Special Issue 2025, January 2025
    Page 394-412 https://ijol.cikd.ca/issue_7700_7701.html
    12.Лобанова С.І. Губіна А.М. Мартинюк А.П. Роль перекладу технічної термінології
    у формуванні комунікативних компетенцій студентів немовних спеціальностей
    технічних ЗВО Академічні студії. Серія «Педагогіка». Луцьк: Комунальний заклад
    вищої освіти «Луцький педагогічний коледж» Волинської обласної ради, 2024. №
    1. С.____. http://tester.journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogy/issue/archive (подано
    до друку)
    13. Світлана ЛОБАНОВА, Валентина ТРИНДЮК, Алла МАРТИНЮК
    ФОРМУВАННЯ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ СТУДЕНТІВ ЗВО У ПРОЦЕСІ
    ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Актуальні питання гуманітарних наук:
    міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького дер-
    жавного педагогічного університету імені Івана Франка / [редактори-упорядники
    М. Пантюк, А. Душний, В. Ільницький, І. Зимомря]. – Дрогобич : Видавничий дім
    «Гельветика», 2024. – Вип. 72. Том 4. – 142 с. С. 80-85. 16.pdf (aphn-journal.in.ua)
    14. Валентина ТРИНДЮК, Світлана ЛОБАНОВА Алла МАРТИНЮК.
    МОТИВАЦІЯ СТУДЕНТІВ ДО ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ЗАКЛАДАХ
    ВИЩОЇ ОСВІТИ. Інноватика у вихованні. Рівне: РДГУ, 2024. Вип. 17.
    15.I. Taraimovych, S. Lobanova. Development of flour-based confectionery
    products with increased nutritional value based on triticale flour.
    ТОВАРОЗНАВЧИЙ ВІСНИК. Луцьк: ЛНТУ. Journal homepage: https://c-
    bulletin.com.ua/en Том 17, № 1, 2024. https://c-bulletin.com.ua/uk/journals/tom-
    17-1-2024

  • 3) наявність виданого підручника чи навчального посібника (включаючи електронні) або монографії (загальним обсягом не менше 5 авторських аркушів), в тому числі видані у співавторстві (обсягом не менше 1,5 авторського аркуша на кожного співавтора)

    1.Біскуб І.П., Гордієнко Ю.А., Гусак Л. Є., Лобанова С. І., Мельничук О.В., Сорокіна Л.Є., Яцишин Н.П. Англійська мова. Підготовка до складання ЄВІ: Training and Practice: навчально-практичний посібник для студентів гуманітарних спеціальностей. 323с. від 16 червня 2021р., протокол №10 засідання науково – методичної ради ВНУ ім. Лесі Українки
    2.Лобанова С. І., Мельничук О. В. «Іноземна мова. Посібник для підготовки
    до здачі іспиту для вступу в магістратуру з англійської мови». Протокол №
    13 від 17 червня 2025 року.

  • 4) наявність виданих навчально-методичних посібників/посібників для самостійної роботи здобувачів вищої освіти та дистанційного навчання, електронних курсів на освітніх платформах ліцензіатів, конспектів лекцій/практикумів/методичних вказівок/рекомендацій/ робочих програм, інших друкованих навчально-методичних праць загальною кількістю три найменування

    1. Лобанова С.І., Триндюк В.А. Англійська мова. Методичні вказівки до практичних та самостійноі роботи для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищоі освіти ОП "Транспортні технологіі (на автомобільному транспорті)", галузі знань 27 Транспорт, спеціальності 275 Транспортні технологіі (за видами), денноі та заочноі форм навчання. Луцьк: Луцький НТУ, 2023. 58с.
    2. Лобанова С.І., Триндюк В.А. Англійська мова. Методичні вказівки до практичних та самостійноі роботи для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищоі освіти ОП "Фізична культура і спорт", галузі знань 01 Освіта Педагогіка, спеціальності 017 Фізична культура і спорт" , денноі та заочноі форм навчання. Луцьк: Луцький НТУ, 2023. 64с.
    3. Англійська мова. Підсумковий контроль у формі комп’ютерного тестування : навчально-методична розробка для студентів ІІІ курсу гуманітарних спеціальностей СНУ імені Лесі Українки, ОКР Бакалавр (факультетів історії, політології, та національної безпеки, культури і мистецтв, педагогічної освіти та соціальної роботи, філології та журналістики, юридичного факультету) / Т.В. Воробйова, Ю.А. Гордієнко, Л.Є.Гусак, С.І Лобанова та ін; за ред. Н.П. Яцишин. Луцьк , 2019. 260 с
    4. Лобанова С.І. Іноземна мова за професійним спрямуванням: методичні вказівки довиконання самостійної роботи для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти освітньої програми «Автомобільний транспорт», галузі знань 27 Транспорт,спеціальності 274 Автомобільний транспорт, денної та заочної форм навчання, Луцький НТУ, 2021.-36с.
    5. Лобанова С.І. Іноземна мова за професійним спрямуванням: методичні вказівки довиконання самостійної роботи для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти освітньої програми «Право», галузі знань 08 Право, спеціальності 081 Право,денної та заочної форм навчання, Луцький НТУ, 2021.-24с.
    6. Лобанова С. І. Іноземна мова за професійним спрямуванням: методичні вказівки довиконання самостійної роботи для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти освітньої програми «Право», галузі знань 08 Право, спеціальності 081 Право,
    денної та заочної форм навчання, Луцький НТУ, 2021.-36с.
    7.Іноземна мова за професійним спрямуванням : метод. вказівки до практичних занять та самостійної роботи з англійської мови для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спец. J8 «Транспортні технології» галузі знань J Транспорт денної та заоч. форм навч. / уклад.: І. М. Забіяка, С. І. Лобанова. Луцьк : ЛНТУ, 2025. 54 с. https://lib.lntu.edu.ua/uk/147258369/19686 Протокол № 12 від 14.05.2025.
    8. Іноземна мова за професійним спрямуванням. Методичні вказівки до
    практичних занять та самостійної роботи для здобувачів першого
    (бакалаврського) рівня вищої освіти освітньої програми зі спеціальністю 274
    «Автомобільний транспорт» галузі знань 27 Транспорт денної та заочної
    форм навчання. . / уклад.: І. М. Забіяка, С. І. Лобанова. Луцьк : ЛНТУ, 2025.

  • 8) виконання функцій (повноважень, обов’язків) наукового керівника або відповідального виконавця наукової теми (проекту), або головного редактора/члена редакційної колегії/експерта (рецензента) наукового видання, включеного до переліку фахових видань України, або іноземного наукового видання, що індексується в бібліографічних базах

    Керівник наукової теми «Формування комунікативної компетенції при вивченні іноземних мов в технічних ЗВО»
    № д/р: 0122U001506 (2022-2026 р. р.)

  • 12) наявність апробаційних та/або науково-популярних, та/або консультаційних (дорадчих), та/або науково-експертних публікацій з наукової або професійної тематики загальною кількістю не менше п’яти публікацій

    1.Лобанова С.І Основні принципи формування комунікативної компетенції при вивченні іноземної мови в педагогічних ВНЗ. Мовні універсалії у міжкультурній комунікації. Луцьк : СНУ імені Лесі Українки, 2019. С.257-259.
    2.Лобанова С.І. Дослідницька діяльність – найважливіший ресурс професійної компетентності педагога. Академічна культура дослідника в освітньому просторі: Європейський та національний досвід. Суми: Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка, 2019.
    3.ЛобановаС.І. Забіяка І. М. І.М.
    Роль самостійної роботи студентів немовних спеціальностей при вивченні іноземних мов в педагогічних ЗВО. Актуальні проблеми іншомовної комунікації: лінгвістичні, методичні та соціально-психологічні аспекти. Луцьк: Луцький НТУ, 2020. С. 167-169.
    4.Лобанова С.І. Застосування методу комп’ютерного тестування студентів при навчанні іноземної мови. IV Всеукраїнська науково-методична інтернет-конференція Актуальні проблеми іншомовної комунікації: лінгвістичні, методичні та соціально-психологічні аспекти, Луцький НТУ, 14 квітня 2021 р. С. 43-45.
    5.Лобанова С.І. Метод проєктів як один із засобів комунікативного підходу при вивченні іноземних мов. Всеукраїнський науково-практичний семінар « Пріоритетні напрями сучасної лінгво дидактики», ВНУ ім. Лесі Українки, 25-26 березня 2021 р. С. 104-106.
    6. Лобанова С. І., Павленко С. В. «Формування комунікативної компетенції у студентів при вивченні іноземної мови в технічних ЗВО». Матеріали VII Міжнародної науково-практичної конференції «Сучасні проблеми германського та романського мовознавства» 15 лютого 2022 року, Рівненський державний гуманітарний університет, м. Рівне
    7. Лобанова С. і. «Співвідношення самостійності з самореалізацією особистості при виконанні самостійної роботи студентами ЗВО» Збірник матеріалів І Міжнародної науково-практичної конференції «Актуальні проблеми міжкультурної комунікації» 6 квітня 2022 року, Луцький національний технічний університет, м. Луцьк

  • 19) діяльність за спеціальністю у формі участі у професійних та/або громадських об’єднаннях

    З 12 грудня 2023 р. є членом Громадської наукової організації «Міжнародний центр з розвитку науки і технологій» на підставі Рішення Правління Громадської наукової організації Міжнародний центр з розвитку науки і технологій №1131 від 12 грудня 2024 р.