Картки працівників ЄДЕБО
ВГО “Інноваційний університет» та РМВ при МОНУ, сертифікат, програма наукового стажування: «Акредитація освітніх програм третього рівня вищої освіти. Дослідницька доброчесність», 03.04.2021 р., (120 год. / 4 кредити ЄКТС).
Сумський державний університет, свідоцтво СП №05408289 / 3122-21, підвищення кваліфікації за програмою: «Використання безкоштовних онлайн ресурсів для організації навчального процесу в дистанційній формі», 12.11.2021 р. (30 год. / 1 кредит ЄКТС).
ВГО «Інноваційний університет» та РМВ при МОНУ, сертифікат № 1139, програма наукового стажування: «Науково-педагогічні працівники: психологічний розвиток особистості, лідерство. Спеціальна тема: Дуальна освіта», 20.05.2022 р. (240 год. / 8 кредитів ЄКТС).
Науково-методичний центр вищої та фахової перед вищої освіти, МОН України, сертифікат СС 38282994/5306-22, МОН №3/37-вн-23, підвищення кваліфікації за програмою «Особливості розроблення та змістового наповнення навчальних програм вибіркових дисциплін, що забезпечують формування міжкультурної свідомості та компетентностей здобувачів вищої освіти», 11.01.2023 р., (8 год. / 0,2 кредита ЄКТС).
Хмельницький національний університету, посвідчення ХМ 02071234/23-009, підвищення кваліфікації (стажування) відповідно до індивідуальної програми «Маркетинг» на кафедрі маркетингу, 10.04.2023 р., (180 год. / 6 кредитів ЄКТС).
ВГО «Інноваційний університет», сертифікат № 1667, підвищення кваліфікації по програмі «Бренд науковця та цифровізація освіти. Спеціальна тема: Управління постконфліктними територіями», 31.03.2023 р., (240 год. / 8 кредитів ЄКТС).
DUDIZ (німецько-український центр цифрових інновацій) за підтримки Університету прикладних наук Анхальт на базі DUDIZ за підтримки DAAD, сертифікат DN 202305117, наукове міжнародне стажування «DIGITAL FUTURE: BLENDED LEARNING», 31.05.2023 р., (180 год. / 6 кредитів ЄКТС).
Волинський національний університеті імені Лесі, сертифікат 114-ШВ-01-2023, курс підвищення кваліфікації в рамках Весняної Школи Вернадського 2023 за тематикою «Сталий, інклюзивний та смарт розвиток в контексті децентралізації: досвід ЄС» в рамках проекту “Сталий, інклюзивний та розумний розвиток в контексті децентралізації: досвід ЄС” №101047894 – SISDDP – ERASMUS-JMO-2021-HEI-TCH-RSCH, 15.03.2023 р., (90 год. /3 кредити ЄКТС).
Луцький національний технічний університет, сертифікат № МТ20230520, тренінг в рамках проекту THEA Ukraine на тему: «Гнучкі шляхи підвищення якості вищої освіти у часи змін – FWIQHEC» , 19.05.2023 р., (30 год. / 1 кредит ЄКТС).
Сумський національний аграрний університет, сертифікат № 048/2024, сертифікований навчальний курс: «Корпоративна соціальна відповідальність / Відповідальна ділова поведінка та соціальне підприємництво», 05.07.2024 р., (60 год. / 2 кредити ЄКТС).
1) наявність не менше п’яти публікацій у періодичних наукових виданнях, що включені до переліку фахових видань України, до наукометричних баз, зокрема Scopus, Web of Science Core Collection
1. Kuzmak, O., Kuzmak, O., Voitovych, S. (2024). Business Development towards the Application of Innovative Customer Relationship Management (CRM) Technologies in the Context of Global Transformational Changes. In: Semenov, A., Yepifanova, I., Kajanová, J. (eds) Data-Centric Business and Applications. Lecture Notes on Data Engineering and Communications Technologies, vol 194. Springer, Cham. https://doi.org/10.1007/978-3-031-53984-8_3 (Scopus)
2. Polinkevych, O., Kuzmak, O., Kuzmak, O. (2024). The Strategy of Sustainable Development of Digital Business in the Conditions of the Variability of the Business Environment and European Integration. In: Semenov, A., Yepifanova, I., Kajanová, J. (eds) Data-Centric Business and Applications. Lecture Notes on Data Engineering and Communications Technologies, vol 194. Springer, Cham. https://doi.org/10.1007/978-3-031-53984-8_2 (Scopus)
3. Kuzmak O. Social responsibility as an instrument of marketing strategy to ensure the competitiveness of the enterprise towards sustainable development. Економічний форум. Науковий журнал, 2023, №4. С.70-80. https://doi.org/10.36910/6775-2308-8559-2023-4-9
4. Kuzmak O., Kuzmak O. (2023). Social responsibility of business towards sustainable development: case of Ukraine. Collection of papers new economy. volume 1, №1. https://doi.org/10.61432/CPNE0101126k
5. Kuzmak O., Kuzmak O. Transformational processes of ensuring sustainable urban development: the realities of Ukraine. IOP Conference Series. Volume 1254 , 4th International Conference on Sustainable Futures: Environmental, Technology, Social and Economic Matters (ICSF-2023). https://doi.org/10.1088/1755-1315/1254/1/012079 (Scopus)
6. Кузьмак О.І. Маркетингова комунікаційна політика як інструмент забезпечення конкурентних позицій підприємства в умовах ірраціональної поведінки споживачів. Економічний форум. Науковий журнал, 2022, №4. С.74-82. https://doi.org/10.36910/6775-2308-8559-2022-4-9
7. Кузьмак О.І. Впровадження та моніторинг стандартів якості у освітньому процесі, як інструмент стратегічного управління та забезпечення конкурентних позицій закладів вищої освіти. Економічний форум. Науковий журнал, 2022, №1. С.58-66. https://doi.org/10.36910/6775-2308-8559-2022-1-7
8. Кузьмак О.М., Кузьмак О.І. Управління якістю вищої освіти в Україні на шляху інтеграції у європейський простір (досвід Європейського Союзу). Наукові записки Національного університету “Острозька академія”. Серія “Економіка” : науковий журнал. Острог : Вид-во НаУОА, грудень 2021. № 23(51). С. 16-21. https://doi.org/10.25264/2311-5149-2021-23(51)-16-21
9. Kuzmak O., Kuzmak O. Organizational and economic aspects of higher education quality management in Ukraine on the way of integration into the European educational area. European scientific journal of Economic and Financial innovation. Vol. 2 No. 8 (2021). Pp. 39-47. http://doi.org/10.32750/2021-0204
10. Kuzmak O., Kuzmak O., Pohrishchuk B. (2021), Sustainable development: Trends and realities of Ukraine, E3S Web of Conferences 255, 2021. International Conference on Sustainable, Circular Management and Environmental Engineering (ISCMEE 2021) 01035https://doi.org/10.1051/e3sconf/202125501035 (Scopus)
11. Kuzmak O., Kuzmak O., Bilyk V. ( 2021) Theoretical conceptualization of banking risk management. Financial and credit activities: problems of theory and practice. Vol. 4 No 39, 2021. Pp.368-375. https://doi.org/10.18371/fcaptp.v4i39.241329 (Web of Sciense).
12. Кузьмак О.І., Шайдюк А.С. Сучасні маркетингові технології як інструмент ефективного управління підприємствами в умовах глобалізації. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Економіка» : науковий журнал. Острог : Вид-во НаУОА, грудень 2020. № 19(47). С.57-63. https://doi.org/10.25264/2311-5149-2020-19(47)-57-63
13. Кузьмак О.І., Кузьмак О.М. Управлінські рішення як дієвий інструмент формування кадрового потенціалу пiдпpиємcтв cфеpи поcлуг. Економіка і управління. Науковий журнал, 2020. №3(87). С.42-47.
14. Кузьмак О.І., Кузьмак О.М. Сталий розвиток підприємств: основи, принципи та чинники впливу. Економіка і управління. Науковий журнал, 2019. №3(83). С.27-36.
15. Hrozniy, I., Kuzmak, O., Kuzmak, O., and Rusinova, O. (2018), Modeling of diversification of foreign economic interactions, Problems and Perspectives in Managemen. LLC «Consulting Publishing Company «Business Perspectives», Vol.1. – рр. 155-165. http://dx.doi.org/10.21511/ppm.16(1).2018.15 (Scopus)4) наявність виданих навчально-методичних посібників/посібників для самостійної роботи здобувачів вищої освіти та дистанційного навчання, електронних курсів на освітніх платформах ліцензіатів, конспектів лекцій/практикумів/методичних вказівок/рекомендацій/ робочих програм, інших друкованих навчально-методичних праць загальною кількістю три найменування
1. Маркетингове управління конкурентоспроможністю підприємств: Методичні вказівки до практичних занять для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти освітньої програми «Маркетинг» галузі знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 075 Маркетинг денної та заочної форм навчання / уклад. О. І. Кузьмак. Луцьк: ЛНТУ, 2023. 43 с.
2. Маркетингове управління конкурентоспроможністю підприємств: Конспект лекцій для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти освітньо-професійної програми «Маркетинг» галузі знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 075 Маркетинг денної та заочної форм навчання / уклад. О. І. Кузьмак. Луцьк: ЛНТУ, 2023. 98 с.
3. Маркетингове управління конкурентоспроможністю підприємств: Методичні вказівки до виконання самостійної роботи для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти освітньо-професійної програми «Маркетинг» галузі знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 075 Маркетинг денної та заочної форм навчання / уклад. О. І. Кузьмак. Луцьк: Луцький НТУ, 2023. 58 с.
4. Культура ведення бізнесу та комунікації: Конспект лекцій для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти освітньо-професійної програми «Маркетинг» галузі знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 075 Маркетинг денної та заочної форм навчання / уклад. О. І. Кузьмак. Луцьк: Луцький НТУ, 2022. 138 с.
5. Культура ведення бізнесу та комунікації: Методичні вказівки до виконання самостійної роботи для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти освітньо-професійної програми «Маркетинг» галузі знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 075 Маркетинг денної та заочної форм навчання / уклад. О. І. Кузьмак. Луцьк: Луцький НТУ, 2022. 54 с.
6. Комерційна діяльність: Методичні вказівки до виконання самостійної роботи для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти освітньо-професійної програми «Маркетинг» галузі знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 075 Маркетинг та освітньо-професійної програми «Менеджмент» галузі знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 073 Менеджмент денної та заочної форм навчання / уклад. О. І. Кузьмак. Луцьк: Луцький НТУ, 2021. 36 с.
7. Комерційна діяльність: Конспект лекцій для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти освітньо-професійної програми «Маркетинг» галузі знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 075 Маркетинг та освітньо-професійної програми «Менеджмент» галузі знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 073 Менеджмент денної та заочної форм навчання / уклад. О. І. Кузьмак. Луцьк: Луцький НТУ, 2021. 131 с.7) участь в атестації наукових кадрів як офіційного опонента або члена постійної спеціалізованої вченої ради, або члена не менше трьох разових спеціалізованих вчених рад
1. Член спеціалізованої вченої ради Д 32.075.03, спеціальність – 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності), Луцький національний технічний університет, (наказ МОНУ № 894 від 10.10.2022 р).
Член спеціалізованої вченої ради Д 26.063.01 у ПВНЗ “Європейський університет”, м. Київ за спеціальністю – 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) та 08.00.08. – гроші, фінанси і кредит (наказ МОНУ № 775 від 16.07.2018 р). (з 2018 по 2021 р.)2. Участь в атестації наукових працівників як офіційного опонента:
2021 р. – офіційний опонент дисертаційної роботи Юдіної О.І. на тему: «Управління сталим економічним розвитком підприємств сфери послуг: теорія, методологія, практика» у Спеціалізованій вченій раді Д 44.887.01 Полтавської державної аграрної академії.
2021 р. – офіційний опонент дисертаційної роботи Співака С.М. на тему: «Управління конкурентоспроможністю промислових підприємств за умов ринкових трансформацій» у Спеціалізованій вченій раді Д 70.052.01 Хмельницького національного університету.
2023 р. – офіційний опонент дисертаційної роботи Гагалюк О.І. на тему: «Гермінативні вектори розвитку промислових підприємств в умовах адміністративно-територіальної реформи» у разовій Спеціалізованій вченій раді Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя (наказ № 4/7-999 від 25.10.2023 р.).8) виконання функцій (повноважень, обов’язків) наукового керівника або відповідального виконавця наукової теми (проекту), або головного редактора/члена редакційної колегії/експерта (рецензента) наукового видання, включеного до переліку фахових видань України, або іноземного наукового видання, що індексується в бібліографічних базах
2020-2024 р. – виконавець НДР «Маркетингові технології управління підприємствами в умовах сучасного бізнес-середовища» (д/р 0120U100820).
2024 рік. – виконавець договірної науково-дослідної роботи, договір № 12-04/24 від 04.04.2024 р. «Оцінка ефективності стратегії digital-маркетингу в умовах воєнного стану».
2024 рік. – виконавець договірної науково-дослідної роботи, договір № 06-02/24 від 08.02.2024 р. «Дослідження чинників ірраціональної поведінки на фінансову стійкість бізнесу», виконавець розділу «Дослідження маркетингових тригерів що спричиняють ірраціональну поведінку учасників бізнесу та їх вплив на фінансову стійкість».
2023 рік – керівник договірної науково-дослідної роботи, договір № 17-04/23 «Маркетингові дослідження кон’юнктури ринку поліграфічних послуг у Волинській області» із ПП “ВАГРАФ-УКРАЇНА”
2021 рік – виконавець договірної науково-дослідної роботи № 20-10/21 «Маркетингові дослідження кон’юнктури ринку автомобільних шин у Волинській області» із ФОП Талько В.І.Член редакційної колегії фахового наукового журналу “Via Economica”, Рівненський державний гуманітарний університет, ТОВ “Видавничий дім “Гельветика”” (наказ МОНУ № 1309 від 25.10.2023 р).
Член редакційної колегії фахового наукового журналу «Економіка і управління», Асоціація вищих навчальних закладів приватної форми власності, ПВНЗ «Європейський університет» (з 2020 по 2023 р.).9) робота у складі експертної ради з питань проведення експертизи дисертацій МОН або у складі галузевої експертної ради як експерта Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти, або у складі Акредитаційної комісії, або міжгалузевої експертної ради з вищої освіти Акредитаційної комісії, або трьох експертних комісій МОН/зазначеного Агентства, або Науково-методичної ради/науково-методичних комісій (підкомісій) з вищої або фахової передвищої освіти МОН, наукових/науково-методичних/експертних рад органів державної влади та органів місцевого самоврядування, або у складі комісій Державної служби якості освіти із здійснення планових (позапланових) заходів державного нагляду (контролю)
Член галузевої експертної ради Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти: 07.2 “Управління та адміністрування” за спеціальністю 075 Маркетинг (протокол 16 від 24.10.2023 р. https://tinyurl.com/mu98u72w)
Експерт з акредитації освітніх програм Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти: 51 Економіка; 73 Менеджмент; 76 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність (з 2019 року)12) наявність апробаційних та/або науково-популярних, та/або консультаційних (дорадчих), та/або науково-експертних публікацій з наукової або професійної тематики загальною кількістю не менше п’яти публікацій
1. Kuzmak O., Kuzmak O. Strategies and Tools of Marketing Communications in the Era of the Internet of Things (IoT) and Artificial Intelligence (AI). Сучасні тенденції розвитку фінансових та інноваційно-інвестиційних процесів в Україні. Матеріали VІІ Міжнародної науково-практичної конференції 1-2 березня 2024 року : збірник наукових праць [Електронний ресурс]. Вінниця: ВНТУ, 2024. С. 404-406.
2. Kuzmak O. Sustainable marketing as a strategic advantage for businesses in the context of sustainable development. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали І Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (24 травня 2024 р). Луцьк: ЛНТУ, 2024. С.162-164.
3. Kuzmak O. Ensuring Business Efficiency in the Era of Marketing Communications 5.0: Strategies, Tools, and Challenges. Тенденції розвитку маркетингу в умовах невизначеності: Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Львів, 21-22 березня 2024 року [Електронне видання]. Львів: Львівський національний університет імені Івана Франка, 2024. С. 164-166.
4. Kuzmak O. Behavioral Technologies and Digital Innovations: Impact on Business Efficiency and Strategic Planning. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг: ІV Міжнародна науково-практична конференція, 23-24 лютого 2024 р. : [тези доп.]. – Рівне : О. Зень, 2024. С.169-173.
5. Кузьмак О., Кузьмак О. Напрями розвитку комунікаційної політики бізнесу в умовах діджиталізації. Сучасні тенденції розвитку фінансових та інноваційно-інвестиційних процесів в Україні. Матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції (Вінниця, 2-3 березня 2023 р.): збірник наукових праць [Електронний ресурс]. Вінниця: ВНТУ, 2023. C.387-389.
6. Кузьмак О.І. Технолгії управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM) в умовах діджиталізації. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (Луцьк, 12 травня 2023 р). Луцьк: ЛНТУ, 2023. 147 с. С.98-100.
7. Kuzmak O. Marketing communications of business in the context of the postulates of behavioral economics. Маркетинг в Україні: Збірник матеріалів Міжнар. наук.-практ.ї інтернетконф. (м. Київ, 20 жовтня 2023 р.). К: КНЕУ, 2023. C.551-553.
8. Kuzmak O., Kuzmak O. Ensuring Customer Loyalty Educational Services in the Context of Implementing and Monitoring Quality Standards in the Education Process. Управління якістю в освіті та промисловості: досвід, проблеми та перспективи: тези доповідей VІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Львів, 16-17 листопада 2023 р.) / Відп. за випуск М. М. Микийчук. С.29-30.
9. Kuzmak O. Public-Private Partnership: Challenges and Pathways for the Formation towards the Social and Economic Recovery in Ukraine During the Post-War Period. Проблеми формування та реалізації конкурентної політики: Матеріали VIIІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Львів, 23-24 листопада 2023 р.). Львів: (Національний університет «Львівська політехніка», 2023. С.176-178.
10. Kuzmak O. The role of sustainable marketing in achieving sustainable development of the national economy. Актуальні проблеми маркетингового менеджменту. Виклики сьогодення [Електронне видання] : Матеріали Х Міжнародної наук.-практ. конф. здобувачів та молодих вчених (Луцьк, 08 грудня 2023 р.) / відп. ред. Войтович С.Я.. Луцьк : ІВВ Луцького НТУ, 2023.
11. Кузьмак О.І. Особливості методології досліджень в бухгалтерському обліку. Сучасні кризові явища в економіці та проблеми облікового, контрольного та аналітичного забезпечення управління підприємством: матеріали XV Міжнародної науково-практичної конференції (Луцьк, 23 червня 2023 р). / відп. ред. В.В. Чудовець. Вип. 15. Луцьк: ВІП ЛНТУ, 2023. 148 с. С. 60-62.
12. Kuzmak O. Trigger communication: building effective dialogue with consumers through brand. Маркетингові технології в умовах євроінтеграційних процесів : тези доп. ХVІІІ міжнар. наук.-практ. конф. (Хмельницький, 20-21 грудня 2023 р.). Хмельницький : ХНУ, 2023. С.96-100.
13. Кузьмак О.І. Маркетингові технології як інструмент забезпечення розвитку підприємства в умовах ірраціональної поведінки споживача. Economic, social and legal aspects of enterprise management. Context of the political and economic crisis: monografia. Scientific editors Monika Dobska, Ryszard Kamiński. Poznań 2022. pp. 53-66.
14. Кузьмак О.І. Поведінкова економіка та маркетинг: точки дотику. Marketing of innovations. Innovations in marketing (2022). Materials of the International Scientific Internet Conference (December, 2022). Bielsko-Biala: WSEH. [E-edition]. С.135-138.
15. Кузьмак О.І. CRM та бізнес: світові тенденції, Українські реалії. Підприємництво і маркетинг у формуванні національної безпеки за умов сучасних глобальних викликів: тези доповідей Економічного науково-практичного форуму (м. Хмельницький, 1-3 грудня 2022 р.). – Хмельницький : ХНУ, 2022. С. 100-104.
16. Кузьмак О.І. Соціальна відповідальність як умова сталого розвитку бізнесу. Соціальна відповідальність як основа інноваційного розвитку бізнесу: матеріали Х-ої Всеук. наук.-практ. конф., пам’яті почесного професора ТНТУ, академіка НАН України М.Г.Чумаченка., (м. Тернопіль, 18 листопада 2022 р.). Тернопіль: ФОП Паляниця В. А., 2022. С. 56-57.
17. Кузьмак О.І. Формування стратегії маркетингової комунікації в контексті цифрового досвіду споживачів. Актуальні проблеми маркетингового менеджменту. Виклики сьогодення [Електронне видання] : Матеріали ІХ Міжнародної наук.-практ. конф. здобувачів та молодих вчених (Луцьк, 21 жовтня 2022 р.) / відп. ред. Войтович С.Я.. Луцьк : ІВВ Луцького НТУ, 2022. С.206-208.
18. Кузьмак О.І. Забезпечення конкурентних позицій підприємств в контексті застосування маркетингових технологій та ірраціональної поведінки споживача. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг: ІІІ Міжнародна науково-практична конференція (м. Рівне, 25-26 лютого 2022 р. ): [тези доп.]. Рівне : О. Зень, 2022. С.160-162.
19. Кузьмак О.І. Тенденції та перспективи маркетингу фінансових послуг в умовах розвитку цифрових технологій. Фінансова система країни: тенденції та перспективи розвитку : матеріали VІІІ Міжнар. наук.-практ. інт.-конф. (м. Острог, 22 жовт. 2021 р.). Острог : В-во Національного університету «Острозька академія», 2021.С.82-85.
20. Кузьмак О.І. Розвиток маркетингових технологій в умовах цифровізації суспільства. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (29 жовтня 2021 р). Луцьк: ІВВ Луцького НТУ, 2021. С.150-152.
21. Кузьмак О.І. Брендинг як ключовий чинник довгострокового успіху бізнесу. Актуальні проблеми маркетингового менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки [Електронне видання] : Матеріали VІІІ Міжнародної наук.-практ. конф. здобувачів та молодих вчених (Луцьк, 26 березня 2021 р.) / відп. ред. Войтович С.Я. Луцьк : ІВВ Луцького НТУ, 2021. С.95-97.
22. Кузьмак О.І. Маркетингові технології в умовах глобальних викликів. Актуальні проблеми використання потенціалу економіки країни:світовий досвід та вітчизняні реалії: матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції (м. Дніпро, 28 листопада 2020 р.). Частина 2. Дніпро: ПДАБА, 2020. С. 77-81.
23. Кузьмак О.І. Маркетингові комунікації як засіб ефективного просування продукції і конкурентоспроможності аграрного бізнесу. Актуальні питання аграрної науки: матеріали VII Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Умань, 21 грудня 2020 р.) / Ред. кол.: Непочатенко О.О. (відп. ред.) та ін. Київ : Видавництво «Основа», 2020. С. 28-30.
24. Кузьмак О.І., Шайдюк А.С. Проблеми, напрями та механізм підвищення якості надання послуг з перевезення у контексті європейських вимог. Молодь, освіта, наука, культура і національна самосвідомість в умовах європейської інтеграції: Зб. матеріалів ХXIІІ Всеукр. наук.-практ. конф., (м.Київ, 28 квітня 2020 р.) / Редкол.: І.І. Тимошенко (відп. ред.) та ін. К.: Вид-во Європейського університету, 2020. 103-105 с.
25. Кузьмак О.І., Кузьмак О.М. Управління ризиками як необхідна складова розвитку підприємств сфери послуг в умовах глобалізації національної економіки. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг: ІІ Міжнародна науково-практична конференція (м. Рівне, 20-21 лютого 2020 р.) : [тези доп.]. Рівне: О. Зень, 2020. С. 149-152.
26. Кузьмак О.І. Умови та напрями розвитку промислових підприємств в контексті комунального сервісно-виробничого обслуговування. Стратегічні напрями соціально-економічного розвитку держави в умовах глобалізації: збірник тез IV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Хмельницький, 20 вересня 2019 року); за заг. ред. д.е.н., проф. Синчака В.П. Хмельницький: Хмельницький університет управління та права імені Леоніда Юзькова, 2019. С.146-148.14) керівництво студентом, який зайняв призове місце на I або ІІ етапі Всеукраїнської студентської олімпіади (Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт), або робота у складі організаційного комітету / журі Всеукраїнської студентської олімпіади (Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт), або керівництво постійно діючим студентським науковим гуртком / проблемною групою; керівництво студентом, який став призером або лауреатом Міжнародних, Всеукраїнських мистецьких конкурсів, фестивалів та проектів, робота у складі організаційного комітету або у складі журі міжнародних, всеукраїнських мистецьких конкурсів, інших культурно-мистецьких проектів (для забезпечення провадження освітньої діяльності на третьому (освітньо-творчому) рівні); керівництво здобувачем, який став призером або лауреатом міжнародних мистецьких конкурсів, фестивалів, віднесених до Європейської або Всесвітньої (Світової) асоціації мистецьких конкурсів, фестивалів, робота у складі організаційного комітету або у складі журі зазначених мистецьких конкурсів, фестивалів); керівництво студентом, який брав участь в Олімпійських, Паралімпійських іграх, Всесвітній та Всеукраїнській Універсіаді, чемпіонаті світу, Європи, Європейських іграх, етапах Кубка світу та Європи, чемпіонаті України; виконання обов’язків тренера, помічника тренера національної збірної команди України з видів спорту; виконання обов’язків головного секретаря, головного судді, судді міжнародних та всеукраїнських змагань; керівництво спортивною делегацією; робота у складі організаційного комітету, суддівського корпусу
У 2024 році Тригобюк А.С. – диплом ІІІ ступеня Міжнародного конкурсу кваліфікаційних робіт з маркетингу, реклами, digital-комунікацій та управління брендами за першим (бакалаврським) та другим (магістерським) рівнями вищої освіти. Тема роботи «Формування системи маркетингового менеджменту підприємства (на матеріалах ПрАТ «Укрпошта».
У 2022 році Войтович Я.С. – диплом ІІ ступеня VІ Всеукраїнського конкурсу диппломних робіт студентів закладів вищої освіти зі спеціальності «Маркетинг». Тема роботи «Маркетингова діяльність підприємства на ринку послуг (на матеріалах ТОВ «ТАЛФОРТ СЕРВІС».
У 2024 році – участь у складі журі Міжнародного конкурсу кваліфікаційних робіт з маркетингу, реклами, digital-комунікацій та управління брендами за першим (бакалаврським) та другим (магістерським) рівнями вищої освіти, кафедра маркетингу, Хмельнийький національний університет.
У 2023 році – участь у складі журі Всеукраїнського конкурсу кваліфікаційних робіт з маркетингу, реклами, digital-комунікацій та управління брендами за першим (бакалаврським) та другим (магістерським) рівнями вищої освіти, кафедра маркетингу, Хмельнийький національний університет.19) діяльність за спеціальністю у формі участі у професійних та/або громадських об’єднаннях
1. Дійсний член Української асоціації маркетингу. Сертифікат № 718 від 17.06.2022 р.
2. Академік Академії соціального управління зі спеціальності «Соціальна політика». Диплом № 112 від 17.10.2013 р.
3. Дійсний член Академії економічних наук України за спеціальністю «Менеджмент». Диплом № 949 від 12.05.2017 р.
4. Член громадської організації «Федерація аудиторів, бухгалтерів і фінансистів АПК України», з 06.12.2021 р. Довідка № 04/11 від 21.11.2023 р.
2. Підвищення кваліфікації за програмою «Інновації в освіті» на базі ПВНЗ «Європейський університет», м.Київ протягом 02.02.2017р. - 03.03.2017р. Свідоцтво про підвищення кваліфікації ПК № 24366800/000014-17, що засвідчує 90 годин навчальної роботи.
3. Науково-педагогічне стажування для освітян «Академічна доброчесність: виклики сучасності» на базі Вищого Духовного Семінаріуму UKSW у Варшаві, Республіка Польща за підтримки Фундації ADD (період:02.12.2019р. - 13.12.2019р.). Сертифікат № KW - 122019/004, що засвідчує 120 годин навчально-наукової роботи
1) наявність не менше п’яти публікацій у періодичних наукових виданнях, що включені до переліку фахових видань України, до наукометричних баз, зокрема Scopus, Web of Science Core Collection
1. Hrozniy, I., Kuzmak, O., Kuzmak, O., and Rusinova, O. (2018), Modeling of diversification of foreign economic interactions, Problems and Perspectives in Managemen. LLC «Consulting Publishing Company «Business Perspectives», Vol.1. – рр. 155-165. http://dx.doi.org/10.21511/ppm.16(1).2018.15 (Scopus) ISSN 1727-7051 (print), 1810-5467 (online) c-interactions
2. Kuzmak, O., Kuzmak, O., Tarasova, O., and Y. Buchkovska, Y. (2018), Modern realities of risk management in the activities of Ukrainian banks, Banks and Bank Systems, Vol.13(1). pp.150-161. https://doi.org/10.21511/bbs.13(1).2018.14 (Scopus) ISSN 1816-7403 (print), 1991-7074 (online)
3. Kuzmak O., Kuzmak O., Pohrishchuk B. (2021), Sustainable development: Trends and realities of Ukraine, E3S Web of Conferences 255, 01035 (2021) ISCMEE 2021. https://doi.org/10.1051/e3sconf/202125501035
4. Кузьмак О.І., Кузьмак О.М. Удосконалення інформаційного забезпечення системи управління комунального сервісно-виробничого обслуговування промислових підприємств в контексті євроінтеграції. Економіка і управління. Науковий журнал, 2017. №4(76). 2017. С.44-49.
5. Кузьмак О.І. Організаційно-економічні аспекти комунального сервісно-виробничого забезпечення розвитку промислових підприємств в умовах євроінтеграції. Глобальні та національні проблеми економіки: електронне наукове фахове видання. М.: Миколаївський національний університет ім. В.О. Сухомлинського, 2018. Вип. 21. С. 309-318 URL: http://global-national. in.ua/archive/21-2018/62.pdf.
6. Кузьмак О.І., Кузьмак О.М. Проблеми, напрями та механізм підвищення якості надання туристичних послуг у контексті європейських вимог. Вісник Національного університету водного господарства та природокористування. Економічні науки. 2018. Вип. 1. С. 13-23.
7. Кузьмак О.І., Кузьмак О.М. Сталий розвиток підприємств:основи, принципи та чинники впливу. Економіка і управління. Науковий журнал, 2019. №3(83). С.27-36.
8. Кузьмак О.І., Кузьмак О.М. Управлінські рішення як дієвий інструмент формування кадрового потенціалу пiдпpиємcтв cфеpи поcлуг. Економіка і управління. Науковий журнал, 2020. №3(87). С.42-47.
9. Кузьмак О.І., Шайдюк А.С. Сучасні маркетингові технології як інструмент ефективного управління підприємствами в умовах глобалізації. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Економіка» : науковий журнал. Острог : Вид-во НаУОА, грудень 2020. № 19(47). С.57-63.
10. Кузьмак О.І., Кузьмак О.М. Управлінські рішення як дієвий інструмент формування кадрового потенціалу пiдпpиємcтв cфеpи поcлуг. Економіка і управління. Науковий журнал, 2020. №3(87). С.45-53. 11. Кузьмак О. І., Чудовець В. В. Сучасні тенденції розвитку контрольної функції бухгалтерського обліку. Економічний форум : наук. журн. 2022. №1. С. 114-119.3) наявність виданого підручника чи навчального посібника (включаючи електронні) або монографії (загальним обсягом не менше 5 авторських аркушів), в тому числі видані у співавторстві (обсягом не менше 1,5 авторського аркуша на кожного співавтора)
Кузьмак О.І. Розвиток державного контролю за діяльністю суб’єктів малого підприємництва: баланс інтересів держави та бізнесу / Облікові, податкові та контрольні чинники забезпечення ефективності діяльності суб’єктів малого бізнесу: [монографія] / колектив авторів за ред. канд. екон. наук В.В. Чудовця. – Луцьк: ІВВ Луцького НТУ, 2021. 160 с. Особистий внесок - 1,5 авт. аркуша
4) наявність виданих навчально-методичних посібників/посібників для самостійної роботи здобувачів вищої освіти та дистанційного навчання, електронних курсів на освітніх платформах ліцензіатів, конспектів лекцій/практикумів/методичних вказівок/рекомендацій/ робочих програм, інших друкованих навчально-методичних праць загальною кількістю три найменування
1. Антикризове управління підприємством. Конспект лекцій для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти освітньо-професійної програми «Економіка» галузі знань 05 Соціальні та поведінкові науки спеціальності 051 Економіка / Укладач Кузьмак О.І.. Рівне.: РФ ПВНЗ “Європейський університет”. 2018. 83 с.
2. Економіка підприємства. Навч. метод. компл. для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти освітньо-професійної програми «Економіка» галузі знань 05 Соціальні та поведінкові науки спеціальності 051 Економіка / Укладач Кузьмак О.І.. Рівне.: РФ ПВНЗ “Європейський університет”. 2018. 68 с.
3. Проектний аналіз: Конспект лекцій для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти освітньо-професійної програми «Економіка» галузі знань 05 Соціальні та поведінкові науки спеціальності 051 Економіка / Укладач Кузьмак О.І.. Рівне.: РФ ПВНЗ “Європейський університет”. 2018. 105 с.
4. Стратегічне та адміністративне управління: Конспект лекцій для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти галузі знань 07 Управління та адміністрування 073 Менеджмент / Укладач Кузьмак О.І. Рівне.: РФ ПВНЗ “Європейський університет”. 2018. 95 с.
5. Комерційна діяльність: Конспект лекцій для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти освітньо-професійної програми «Маркетинг» галузі знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 075 Маркетинг та освітньо-професійної програми «Менеджмент» галузі знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 073 Менеджмент денної та заочної форм навчання / уклад. О. І. Кузьмак. Луцьк: Луцький НТУ, 2021. 131 с.
6. Економічний контроль: конспект лекцій для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти освітньої програми «Облік і оподаткування» галузі знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 071 Облік і оподаткування денної та заочної форм навчання/ уклад. О.І. Кузьмак, І.М. Ткачук. Луцьк : Луцький НТУ, 2021. 76 с.7) участь в атестації наукових кадрів як офіційного опонента або члена постійної спеціалізованої вченої ради, або члена не менше трьох разових спеціалізованих вчених рад
1. Член спеціалізованої вченої ради Д 32.075.03 у ПВНЗ «Європейський університет», м. Київ за спеціальністю – 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) та 08.00.08. – гроші, фінанси і кредит (наказ Міністерства освіти і науки України № 775 від 16.07.2018 р).
2. Участь в атестації наукових працівників як офіційного опонента:
у» у Спеціалізованій вченій раді Д 58.052.05 Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя;
2017 р. – офіційний опонент дисертаційної роботи Стефанюк У.Ф. на тему: «Формування та використання трудового потенціалу фермерських господарств» у Спеціалізованій вченій раді Д 36.814.02 Львівського національного аграрного університету;
2018 р. – офіційний опонент дисертаційної роботи Децик О.І. на тему: «Фінансове забезпечення інвестиційної діяльності суб’єктів господарювання» у Спеціалізованій вченій раді Д 35.140.01 Приватного вищого навчального закладу «Львівський університет бізнесу та права»;
2021 р. – офіційний опонент дисертаційної роботи Юдіної О.І. на тему: «Управління сталим економічним розвитком підприємств сфери послуг: теорія, методологія, практика» у Спеціалізованій вченій раді Д 44.887.01 Полтавської державної аграрної академії.8) виконання функцій (повноважень, обов’язків) наукового керівника або відповідального виконавця наукової теми (проекту), або головного редактора/члена редакційної колегії/експерта (рецензента) наукового видання, включеного до переліку фахових видань України, або іноземного наукового видання, що індексується в бібліографічних базах
Член редакційної колегії фахового наукового журналу «Економічні і управління», Асоціація вищих навчальних закладів приватної форми власності, ПВНЗ «Європейський університет» (з 2020 р.)
9) робота у складі експертної ради з питань проведення експертизи дисертацій МОН або у складі галузевої експертної ради як експерта Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти, або у складі Акредитаційної комісії, або міжгалузевої експертної ради з вищої освіти Акредитаційної комісії, або трьох експертних комісій МОН/зазначеного Агентства, або Науково-методичної ради/науково-методичних комісій (підкомісій) з вищої або фахової передвищої освіти МОН, наукових/науково-методичних/експертних рад органів державної влади та органів місцевого самоврядування, або у складі комісій Державної служби якості освіти із здійснення планових (позапланових) заходів державного нагляду (контролю)
Експерт з акредитації освітніх програм Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти: 51 Економіка; 73 Менеджмент; 76 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність (з 2019 року) Сертифікат https://courses.prometheus.org.ua:18090/cert/cddf49c8a31140a189b344fc1b…
12) наявність апробаційних та/або науково-популярних, та/або консультаційних (дорадчих), та/або науково-експертних публікацій з наукової або професійної тематики загальною кількістю не менше п’яти публікацій
1. Кузьмак О.І. Управління ризиками у діяльності підприємств сфери послуг. Стратегічні напрями соціально-економічного розвитку держави в умовах глобалізації: збірник тез IІI Міжнародної науково-практичної конференції (м. Хмельницький, 22–23 вересня 2017 року); за заг. ред. д. е. н., проф. Синчака В.П. Хмельницький : Хмельницький університет управління та права, 2017. С.117-119.
2. Кузьмак О.І., Кузьмак О.М. Інформаційне забезпечення та застосування автоматизованої системи управляння як засіб підвищення якості управління в умовах євроінтеграційної реформації. Інформаційні технології в економіці, менеджменті і бізнесі. Проблеми науки, практики та освіти: Матеріали ХХІІІ міжнарод. наук.-практ. конф. (м. Київ, 29 листопада 2017 р. / Ред. кол.: І.І. Тимошенко та ін. К.: Вид-во ЄУ, 2017. С.97-100с.
3. Кузьмак О.І., Кузьмак О.М. Сталий розвиток в контексті євроінтеграції. Problems and Prospects of Territories’ Socio-Economic Development: 7 th International Scientific Conference (April 4-7, 2018, Opole, Poland). The Academy of Management and Administration in Opole, 2018. Р.114-116.
4. Кузьмак О.І., Кузьмак О.М. Інновації як умова забезпечення сталого розвитку. Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах: Зб. матеріалів ІІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Тернопіль, 29-31 березня 2018 р.) / Тернопільський національний технічний університет ім.Івана Пулюя. – Тернопіль: ФОП Паляниця В.А., 2018. Т.1. С. 146-148.
5. Кузьмак О.І. Умови та напрями розвитку промислових підприємств в контексті комунального сервісно-виробничого обслуговування. Стратегічні напрями соціально-економічного розвитку держави в умовах глобалізації: збірник тез IV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Хмельницький, 20 вересня 2019 року); за заг. ред. д.е.н., проф. Синчака В.П. Хмельницький: Хмельницький університет управління та права імені Леоніда Юзькова, 2019. С.146-148.
6. Кузьмак О.І., Кузьмак О.М. Управління ризиками як необхідна складова розвитку підприємств сфери послуг в умовах глобалізації національної економіки. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг: ІІ Міжнародна науково-практична конференція (м. Рівне, 20-21 лютого 2020 р.) : [тези доп.]. Рівне: О. Зень, 2020. С. 149-152.
7. Кузьмак О.І., Шайдюк А.С. Проблеми, напрями та механізм підвищення якості надання послуг з перевезення у контексті європейських вимог. Молодь, освіта, наука, культура і національна самосвідомість в умовах європейської інтеграції: Зб. матеріалів ХXIІІ Всеукр. наук.-практ. конф., (м.Київ, 28 квітня 2020 р.) / Редкол.: І.І. Тимошенко (відп. ред.) та ін. К.: Вид-во Європейського університету, 2020. 103-105 с.
8. Кузьмак О.І. Маркетингові технології в умовах глобальних викликів. Актуальні проблеми використання потенціалу економіки країни:світовий досвід та вітчизняні реалії: матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції (м. Дніпро, 28 листопада 2020 р.). Частина 2. Дніпро: ПДАБА, 2020. С. 77-81.
9. Кузьмак О.І. Маркетингові комунікації як засіб ефективного просування продукції і конкурентоспроможності аграрного бізнесу. Актуальні питання аграрної науки: матеріали VII Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Умань, 21 грудня 2020 р.) / Ред. кол.: Непочатенко О.О. (відп. ред.) та ін. Київ : Видавництво «Основа», 2020. С. 28-30.
10. Кузьмак О.І. Побудова системи економічного контролю в товаристві. Сучасні кризові явища в економіці та проблеми облікового, контрольного та аналітичного забезпечення управління підприємством: матеріали XІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (25-26 червня 2021 р). / відп. ред. В.В. Чудовець. Вип. 12. Луцьк: ІВВ Луцького НТУ, 2021. С. 29-31. 11. Кузьмак О.І. Особливості економічного контролю в умовах воєнного стану в Україні. Сучасні кризові явища в економіці та проблеми облікового, контрольного та аналітичного забезпечення управління підприємством: матеріали XІV Міжнародної науково-практичної конференції (24 червня 2022 р). / відп. ред. В.В. Чудовець. Вип. 14. Луцьк: ВІП ЛНТУ, 2022. С. 95-97.19) діяльність за спеціальністю у формі участі у професійних та/або громадських об’єднаннях
1. Академік Академії соціального управління зі спеціальності «Соціальна політика». Диплом № 112 від 17.10.2013 р. 2. Член Федерації аудиторів, бухгалтерів і фінансистів АПК України