Картки працівників ЄДЕБО
2. Підвищення кваліфікації (стажування) без відриву від виробництва у ТзОВ “Алфаінтерпласт”, (04.10.2021- 29.12.2021, (180 годин / 6 кредитів ЄКТС))
3. Курс «Цифрові інструменти Google для закладів вищої, фахової передвищої освіти» (Сертифікат № 10GW-132 від 19 жовтня 2021 року) (04.10.2021-18.10 2021 (30 годин / 1 кредит ЄКТС))
4. Тренінг «Про цифровий маркетинг та не тільки. Навіщо він і як йому навчити» (08.04.2022, 4 години)
5. Вебінар “Оновлення і доповнення цифрових інструментів Google для оптимізації освітнього процесу онлайн” 26.04.2022 р. (2 години / 0,07 кредит ЄКТС), (Сертифікат № ОДЦІ-0253 від 26 квітня 2022 року)
6. Курс підвищення кваліфікації «Бренд науковця у цифровому світі», 21.11.2022 -27.11.2022 р. (30 годин / 1 кредит ЄКТС), (Сертифікат № 1355 від 05 грудня 2022)
7. International advanced training (Webinar) on the topic: "Using the opportunities of cloud services in online education" (9th-16th of January, 2023 (Lublin, Republic of Poland)), (09.01.2023-16.01.2023), (45 годин / 1,5 кредит ЄКТС) (Certificate ES № 11723 16.01.2023)
8. Lecture «Chat GPT» - J. Scott Christianson. Ukraine’s educational system «Ukraine Global Faculty» (25.04.2023 р., 1,5 години)
1) наявність не менше п’яти публікацій у періодичних наукових виданнях, що включені до переліку фахових видань України, до наукометричних баз, зокрема Scopus, Web of Science Core Collection
1. Kryvovyazyuk Igor, Kovalska Liubov, Gudz Petro, Kovalchuk Oleg, Pavliuk Liudmyla, Kravchuk Pavlo, Oksenіuk Kateryna, Baula Olena, Oleksandrenko Iryna. Entrepreneurial initiative as a factor for the development of the innovation activity of country enterprises. Academy of Entrepreneurship Journal. 2019. Volume 25, Issue 4. URL : https://www.abacademies.org/articles/Entrepreneurial-initiative-as-a-fa… (SCOPUS)
2. Войтович С.Я., Ковальчук О.В. Формування стратегічних пріоритетів маркетингової діяльності підприємства на ринку на основі опитування споживачів. Збірник наукових праць: «Економічні науки». Серія «Регіональна економіка». Випуск 19 (75). 2022. С. 42-50. URL
http://dx.doi.org/10.36910/2707-6296-2022-19(75)-4
3. Ковальчук О.В., Лорві І.Ф., Бойко О.В. Стратегії Інтернет – маркетингу. Збірник наукових праць: «Економічні науки». Серія «Регіональна економіка». Випуск 19 (75). 2022. С. 100-108. URL
http://dx.doi.org/10.36910/2707-6296-2022-19(75)-12
4. Войтович С.Я., Сержанов В.В., Ковальчук О.В., Букало Н.А., Загоруйко В.Л. Врахування особливостей міжринкових взаємодій суб’єктів у маркетинговому стратегічному управлінні розвитком фармацевтичної галузі. Актуальні проблеми економіки. № 8. 2022. C.49-58. URL
http://dx.doi.org/10.32752/1993-6788-2022-1-254-49-58
5. Морохова В. О., Бойко О.В., Ковальчук О. В. Інформаційно-аналітичне забезпечення прийняття управлінських рішень у сфері маркетингу. Економічний форум. 1/2023. С. 27-32. URL: https://doi.org/10.36910/6775-2308-8559-2023-1-6
6. Ковальчук О. В. Складові брендингу та застосування технологій штучного інтелекту в їх реалізації. Економічний форум, 2/2023. С. 25-29. URL: https://doi.org/10.36910/6775-2308-8559-2023-2-4
7. Yuliya Zintso; Irina Fedorishina; Halyna Zaiachkovska; Oleh Kovalchuk; Zlata Tyagunova Analysis of current trends in the use of digital marketing for the successful promotion of goods and services in Ukraine. Financial and credit activity-problems of theory and practice. 2023. Volume 3. Issue 50. Page 174-184. URL: https://doi.org/10.55643/fcaptp.3.50.2023.4080 (SCOPUS)3) наявність виданого підручника чи навчального посібника (включаючи електронні) або монографії (загальним обсягом не менше 5 авторських аркушів), в тому числі видані у співавторстві (обсягом не менше 1,5 авторського аркуша на кожного співавтора)
Теорія та практика маркетингового управління : монографія / [авт. кол. Герасимяк Н.В., Клімович О.М., Ковальчук О.В., Лорві І.Ф., Морохова В.О. ]. Луцьк : РВВ Луцького НТУ. 2019. 210 с.
4) наявність виданих навчально-методичних посібників/посібників для самостійної роботи здобувачів вищої освіти та дистанційного навчання, електронних курсів на освітніх платформах ліцензіатів, конспектів лекцій/практикумів/методичних вказівок/рекомендацій/ робочих програм, інших друкованих навчально-методичних праць загальною кількістю три найменування
1. Товарна інноваційна політика [Текст]: Методичні вказівки до виконання самостійної роботи для здобувачів другого (магістерського) рівня освітньо-професійної програми «Маркетинг» галузь знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 075 Маркетинг денної та заочної форм навчання / уклад. О.В. Ковальчук. – Луцьк: Луцький НТУ, 2019. – 24 с.
2. Маркетингове ціноутворення. Методичні вказівки до практичних занять для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти освітньо-професійної програми Маркетинг галузі знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 075 Маркетинг денної та заочної форм навчання. / уклад. О.В. Ковальчук. – Луцьк: Луцький НТУ, 2019. – 28 с.
3. Маркетингове ціноутворення. Конспект лекцій для здобувачів першого (бакалаврського) рівня освітньо-професійної програми Маркетинг галузі знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 075 Маркетинг денної та заочної форм навчання / уклад. О.В. Ковальчук. Луцьк: Луцький НТУ, 2020. – 104 с.
4. Теорія галузевих ринків. Методичні вказівки до виконання самостійної роботи для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти освітньо-професійної програми Маркетинг спеціальності 075 Маркетинг галузі знань 07 Управління та адміністрування денної та заочної форм навчання. / уклад. О. В. Ковальчук. Луцьк: Луцький НТУ, 2021. 24 с.
5. Теорія галузевих ринків. Методичні вказівки до практичних занять для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти освітньо-професійної програми Маркетинг спеціальності 075 Маркетинг галузі знань 07 Управління та адміністрування денної та заочної форм навчання. / уклад. О. В. Ковальчук. Луцьк: Луцький НТУ, 2021. 20 с.
6. Маркетингова товарна політика. Методичні вказівки до практичних занять для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти освітньої програми Маркетинг галузі знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 075 Маркетинг денної та заочної форм навчання / уклад. Ковальчук О.В. Луцьк.: ЛНТУ, 2021. 24 с.
7. Маркетингова товарна політика. Методичні вказівки до виконання самостійної роботи для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти освітньої програми Маркетинг галузі знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 075 Маркетинг денної та заочної форм навчання / уклад. Ковальчук О.В. Луцьк.: ЛНТУ, 2022. 32 с.
8. Стратегічний маркетинг. [Текст] : Опорний конспект лекцій для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти освітньої програми Маркетинг спеціальності 075 Маркетинг галузі знань 07 Управління та адміністрування денної та заочної форм навчання / уклад. Ковальчук О.В. Луцьк.: ВІП ЛНТУ, 2023. 80 с.
9. Стратегічний маркетинг. [Текст] : Методичні вказівки до практичних занять для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти освітньої програми Маркетинг спеціальності 075 Маркетинг галузі знань 07 Управління та адміністрування денної та заочної форм навчання / уклад. Ковальчук О.В. Луцьк.: ВІП ЛНТУ, 2023. 28 с.
10. Стратегічний маркетинг. [Текст] : Методичні вказівки до виконання самостійної роботи для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти освітньої програми Маркетинг спеціальності 075 Маркетинг галузі знань 07 Управління та адміністрування денної та заочної форм навчання / уклад. Ковальчук О.В. Луцьк.: ВІП ЛНТУ, 2023. 24 с.
11. Конкуренція та підприємництво. [Текст] : Методичні вказівки до виконання самостійної роботи для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти освітніх програм Маркетинг та Цифровий маркетинг галузі знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 075 Маркетинг денної та заочної форм навчання / уклад. Ковальчук О.В. Луцьк.: ВІП ЛНТУ, 2023. 24 с.
12. Конкуренція та підприємництво. [Текст] : Методичні вказівки до практичних занять для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти освітніх програм Маркетинг та Цифровий маркетинг галузі знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 075 Маркетинг денної та заочної форм навчання / уклад. Ковальчук О.В. Луцьк.: ВІП ЛНТУ, 2024. 24 с.8) виконання функцій (повноважень, обов’язків) наукового керівника або відповідального виконавця наукової теми (проекту), або головного редактора/члена редакційної колегії/експерта (рецензента) наукового видання, включеного до переліку фахових видань України, або іноземного наукового видання, що індексується в бібліографічних базах
2019 рік – керівник науково-дослідної роботи «Дослідження споживачів полімерної тари», виконаної згідно договором № 9/10-19 від 30 жовтня 2019 року між Луцьким НТУ та ТзОВ «Алфаінтерпласт»
2021 рік – виконавець госпдоговірної науково-дослідної роботи № 20-10/21 «Маркетингові дослідження кон’юнктури ринку автомобільних шин у Волинській області» із ФОП Талько В. І.
2023 рік – науковий керівник виконання науково-технічної послуги «Аналіз та оцінка інструментів адаптивної реалізації маркетингових технологій управління підприємствами регіону в умовах євроінтеграції» (за договором № 16-04/23 від 26.04.2023 року з ЛМГО «Європейський вектор Волині»)11) наукове консультування підприємств, установ, організацій не менше трьох років, що здійснювалося на підставі договору із закладом вищої освіти (науковою установою)
1. Науково-практичне консультування ТзОВ «МАПРО Україна» (договір 1К-17 від 20.11.2017)
2. Наукове консультування ГО «Європейський вектор Волині» (в рамках реалізації Договору про співпрацю № 49 від 19 березня 2021 року, укладеного між Луцьким національним технічним університетом та ГО «Європейський вектор Волині»)12) наявність апробаційних та/або науково-популярних, та/або консультаційних (дорадчих), та/або науково-експертних публікацій з наукової або професійної тематики загальною кількістю не менше п’яти публікацій
1. Ковальчук О. В. Проблеми співпраці виробників споживчих товарів із закладами роздрібної торгівлі. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. Луцьк : ІВВ Луцького НТУ, 2019. С. 98-99.
2. Ковальчук О.В., Лорві І.Ф. Поєднання стратегій проштовхування і залучення (витягування) у впливі на купівельну поведінку споживачів на ринку молочної продукції. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг : тези доповідей ІІ Міжнародної науково-практичної конференції. Рівне. 2020. С. 11-13.
3. Ковальчук О.В., Лорві І.Ф. Місце маркетингових ризиків в системі управління інноваційною діяльністю підприємства. Бізнес, інновації, менеджмент: проблеми та перспективи: зб. тез доп. І Міжнарод. наук.-практ. конф. Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, Вид-во «Політехніка», 2020. С. 172-173.
4. Ковальчук О.В., Коваль В. М., Турчин М. А. Значення та завдання маркетингової товарної стратегії підприємства. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали ІІІ Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. Луцьк: ІВВ Луцького НТУ, 2020. С. 32-33.
5. Ковальчук О.В. Ключові аспекти аналізу маркетингової товарно-сервісної політики закладу громадського харчування. Сучасні проблеми і перспективи розвитку обліку, аналізу та контролю в умовах глобалізації економіки: матеріали ХІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (3 грудня 2021 р). / відп. ред. В.В. Чудовець. Вип. 15. Луцьк: ІВВ Луцького національного технічного університету, 2021. с. 193-195
6. Ковальчук О.В. Особливості формування маркетингових стратегій аграрними компаніями. Socially competent management of corporations in a behavioral economy: Collection of scientific papers / resp. ed Konstantin Pavlov, Elena Pavlova, Ludmila Shostak, Tatiana Bukoros,Josef Zyatko, 2021. European institute of further education, Podhájska, 2021. P. 59-61, Chapter I.
7. Ковальчук О.В. Маркетингове забезпечення стратегічного управління компанією. Сучасні технології менеджменту: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. 23 листопада 2021 р. Відп. ред. проф. Л.М. Черчик. Луцьк 2021. с. 55.
8. Kovalchuk O.V. Impact of changes in consumer purchasing behavior for the practice of marketing practices. Majesty of Marketing: Materials of the International conference for the students and junior research staff. Dnipro, Dnipro University of Technology, 2021. P 138
9. Ковальчук О.В. Організаційні форми маркетингового менеджменту підприємств в сучасних умовах. Актуальні проблеми управління соціально-економічними системами: матеріали VІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., Луцьк, 17 груд. 2021 р., Луцьк: ІВВ Луцького НТУ, 2021. с. 149-150.
10. Ковальчук О. В., Воїна І. І. Модель маркетингової діяльності підприємства. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. Луцьк: ІВВ Луцького НТУ, 2021. С. 32-34.
11. Ковальчук О.В. Принципи фінансування маркетингової діяльності фірми. Фінанси, банківська справа та страхування: актуальні питання розвитку, досягнення та інновації: матеріали І Всеукраїнської інтернет-конференції здобувачів вищої освіти та молодих вчених, 12 травня 2022 р. Луцьк: ІВВ ЛНТУ, 2022. С. 60-61.
12. Ковальчук О.В. Маркетинговий сервіс: стратегічні та тактичні аспекти. Актуальні проблеми маркетингового менеджменту. Виклики сьогодення [Електронне видання] : Матеріали ІХ Міжнародної наук.-практ. конф. здобувачів та молодих вчених (Луцьк, 21 жовтня 2022 р.) / відп. ред. Войтович С.Я.. Луцьк : ІВВ Луцького НТУ, 2022. С. 59-60. (0,14 д.а.)
13. Ковальчук О.В. Особливі умови формування маркетингової стратегії вітчизняних підприємств на сучасному етапі. Трансформація національної, закордонної моделей економічного розвитку та законодавства в умовах воєнного часу: матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції ВНУ ім. Лесі Українки, (27-29 червня 2022 року), м. Луцьк: СПД Гадяк Жанна Володимирівна, друкарня "Волиньполіграф", 2022. С. 205-205.
14. Ковальчук О.В. Соціально-економічні передумови інновацій у системі маркетингового сервісу. Сучасне управління організаціями: концепції, цифрові трансформації, моделі інноваційного розвитку : збірник тез доповідей ІI Міжнародної науково-практичної конференції (Україна, м. Харків, 25 листопада 2022 року) [Електронний ресурс]. Харків : ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2022. С. 135.
15. Ковальчук О.В. Роль стандартів обслуговування клієнтів у забезпеченні конкурентних переваг компанії на ринку. Тренди розвитку менеджменту, фінансів та бізнес-технологій в умовах формування сучасної економіки та суспільства: збірник тез доповідей Міжнародної науково-практичної конференції (30 листопада 2022 року). Київ : Міжнародний європейський університет. 2022. С. 386-387.
16. Ковальчук О.В. Використання технології доповненої реальності в стратегії виведення на ринок нових товарів. Marketing of innovations. Innovations in marketing (2022). Materials of the International Scientific Internet Conference (December, 2022). Bielsko-Biala: WSEH. [E-edition]. С. 232-234.
17. Ковальчук О. В., Байда Д. І., Троцько Д. О. Вплив діджиталізації на планування маркетингової діяльності підприємства. Маркетинг в умовах діджиталізації економіки країни : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції. Полтава : ПУЕТ, 2023. С. 187-188.
18. Ковальчук О. В. Роль ШІ у вирішенні основних завдань маркетингу. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали І Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (24 травня 2024 р). Луцьк: ЛНТУ, 2024. С. 106-107.
19. Ковальчук О. В. Вплив Інтернету та цифрових технологій на цінову політику підприємства. Сучасні кризові явища в економіці та проблеми облікового, контрольного та аналітичного забезпечення управління підприємством: матеріали XVІ Міжнародної науково-практичної конференції (25 травня 2024 р). відп. ред. О.А. Нужна. Вип. 16. Луцьк: ВІП ЛНТУ, 2024. С. 90-92.
20. Ковальчук О.В., Колошва А. Т. Роль брокерських фірм у функціонуванні ринку. ХVІ Сучасні кризові явища в економіці та проблеми облікового, контрольного та аналітичного забезпечення управління підприємством: матеріали XVІ Міжнародної науково-практичної конференції (25 травня 2024 р). відп. ред. О.А. Нужна. Вип. 16. Луцьк: ВІП ЛНТУ, 2024. С. 92-94.
21. Ковальчук О.В., Васількова Н. В., Марчак В. С. Сутність, особливості та переваги сегментування в Інтернет-маркетингу. Сучасні кризові явища в економіці та проблеми облікового, контрольного та аналітичного забезпечення управління підприємством: матеріали XVІ Міжнародної науково-практичної конференції (25 травня 2024 р). відп. ред. О.А. Нужна. Вип. 16. Луцьк: ВІП ЛНТУ, 2024. С. 94-96.
22. Ковальчук О.В., Пиясюк О. О. Аналіз маркетингового потенціалу фермерського господарства. Сучасні кризові явища в економіці та проблеми облікового, контрольного та аналітичного забезпечення управління підприємством: матеріали XVІ Міжнародної науково-практичної конференції (25 травня 2024 р). відп. ред. О.А. Нужна. Вип. 16. Луцьк: ВІП ЛНТУ, 2024. С. 96-98.14) керівництво студентом, який зайняв призове місце на I або ІІ етапі Всеукраїнської студентської олімпіади (Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт), або робота у складі організаційного комітету / журі Всеукраїнської студентської олімпіади (Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт), або керівництво постійно діючим студентським науковим гуртком / проблемною групою; керівництво студентом, який став призером або лауреатом Міжнародних, Всеукраїнських мистецьких конкурсів, фестивалів та проектів, робота у складі організаційного комітету або у складі журі міжнародних, всеукраїнських мистецьких конкурсів, інших культурно-мистецьких проектів (для забезпечення провадження освітньої діяльності на третьому (освітньо-творчому) рівні); керівництво здобувачем, який став призером або лауреатом міжнародних мистецьких конкурсів, фестивалів, віднесених до Європейської або Всесвітньої (Світової) асоціації мистецьких конкурсів, фестивалів, робота у складі організаційного комітету або у складі журі зазначених мистецьких конкурсів, фестивалів); керівництво студентом, який брав участь в Олімпійських, Паралімпійських іграх, Всесвітній та Всеукраїнській Універсіаді, чемпіонаті світу, Європи, Європейських іграх, етапах Кубка світу та Європи, чемпіонаті України; виконання обов’язків тренера, помічника тренера національної збірної команди України з видів спорту; виконання обов’язків головного секретаря, головного судді, судді міжнародних та всеукраїнських змагань; керівництво спортивною делегацією; робота у складі організаційного комітету, суддівського корпусу
І. Керівництво студентом, який зайняв призове місце на ІІ етапі Всеукраїнської студентської олімпіади (Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт):
- ІІ тур Всеукраїнського конкурсу кваліфікаційних робіт зі спеціальності 075 Маркетинг за першим (бакалавр) та другим (магістр) рівнями вищої освіти - Гричанюк Олеся. Диплом переможця ІІІ ступеня. Другий (магістерський) рівень вищої освіти (2024 рік).
ІІ. Керівництво студентом, який зайняв призове місце на І етапі Всеукраїнської студентської олімпіади (Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт):
1. Мельник Юрій Васильович ІІ місце в І турі Всеукраїнського конкурсу дипломних робіт студентів вищих навчальних закладів освіти зі спеціальності «Маркетинг» за освітнім рівнем бакалавр (2019 рік).
2. Мельник Юрій Васильович (гр. МКм-51) - Диплом ІІІ ступеня VІ міжнародної науково-практичної конференції студентів та молодих науковців «Актуальні проблеми маркетингового менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки» (Луцький НТУ, 29.03.2019 р.).
3. Міщенко Вікторія Геннадіївна – ІІ місце І туру студентської олімпіади за навчальною дисципліною „Аграрний маркетинг” (Луцький НТУ, 2019 рік).
4. Огроднічий Михайло Федорович. ІІІ місце І туру Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності «Маркетинг» (Луцький НТУ, 2021 рік).ІІІ. Робота у складі організаційного комітету/журі Всеукраїнської студентської олімпіади (Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт):
- І тур студентської олімпіади з напряму «Маркетинг» (спеціальності «Маркетинг») (Луцький НТУ, 2019, 2020 роки);
- І тур конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності «Маркетинг» (Луцький НТУ, 2019, 2020, 2021 роки);
- І тур Всеукраїнського конкурсу дипломних робіт студентів вищих навчальних закладів зі спеціальності «Маркетинг» за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавр та магістр (Луцький НТУ, 2019, 2020 роки);
- І тур студентської олімпіади за навчальною дисципліною „Аграрний маркетинг” (Луцький НТУ, 2019 рік).
ІV. Керівник студентського наукового гуртка “Формування та реалізація маркетингової політики підприємств на ринку товарів та послуг” кафедри маркетингу.