№: 1
ID картки працівника:
308626
Найменування посади:
Доцент
Факультет/Відділення/Інститут:
Факультет бізнесу та права
Кафедра/Науковий підрозділ тощо:
Кафедра маркетингу
Трудовий статус посади (основне місце роботи, суміщення, сумісництво):
Основне місце роботи
Місце основної роботи, найменування посади:
-
Фізична особа. ID:
6647351
Фізична особа. ПІБ:
Клімович Ольга Миколаївна
Фізична особа. Дата народження:
31.10.1989
Фізична особа. Громадянство:
Україна
Фізична особа. Стать:
Жіноча
Початок роботи в закладі:
01.09.2017
Дата початку стажу:
01.09.2017
Стаж науково-педагогічної та/або наукової роботи. Тип:
Науково-педагогічний
Безперервний стаж:
Так
Стаж науково-педагогічної та/або наукової роботи. Повних років:
7
Відомості про підвищення кваліфікації:
Міжнародне науково-навчальне стажування «Marketing and information technologies in business: theory and practice» organized by scientific and technical organization Teadmus OÜ (180 hours = 6 credits ECTS) Tallinn, Estonia 2023 (термін з 01.07.2023 р. по 030.09.2023 р.) Свідоцтво про підвищення кваліфікації (стажування) №230/2023
Останні зміни в ЄДЕБО:
05.09.2024 14:22
Досягнення у професійній діяльності:
  • 1) наявність не менше п’яти публікацій у періодичних наукових виданнях, що включені до переліку фахових видань України, до наукометричних баз, зокрема Scopus, Web of Science Core Collection

    Chunikhina, T., Saiensus, M., Sinko, A., Iazvinska, N., Klimovych, O., & Siryk, R. (2023). Communication Strategies of Internet Marketing of Trading Enterprises. Journal of Law and Sustainable Development, 11(3), e820. https://doi.org/10.55908/sdgs.v11i3.820 (Scopus)

  • 3) наявність виданого підручника чи навчального посібника (включаючи електронні) або монографії (загальним обсягом не менше 5 авторських аркушів), в тому числі видані у співавторстві (обсягом не менше 1,5 авторського аркуша на кожного співавтора)

    Герасимяк Н.В., Клімович О.М., Ковальчук О.В., Лорві І.Ф., Морохова В.О. Теорія та практика маркетингового управління : монографія Луцьк : ІВВ Луцького НТУ. 2019. 210 с.

  • 4) наявність виданих навчально-методичних посібників/посібників для самостійної роботи здобувачів вищої освіти та дистанційного навчання, електронних курсів на освітніх платформах ліцензіатів, конспектів лекцій/практикумів/методичних вказівок/рекомендацій/ робочих програм, інших друкованих навчально-методичних праць загальною кількістю три найменування

    1. Цифровий маркетинг: Конспект лекцій для здобувачів першого (бакалаврського) рівня освітньо-професійної програми «Маркетинг» галузь знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 075 Маркетинг денної та заочної форм навчання / уклад. О.М. Клімович. Луцьк: ЛНТУ, 2019. 84 с.
    2. Цифровий маркетинг: Методичні вказівки до лабораторних занять для здобувачів першого (бакалаврського) рівня освітньо-професійної програми «Маркетинг» галузі знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 075 Маркетинг денної та заочної форм навчання / уклад. О.М. Клімович Луцьк: ЛНТУ, 2019. 22с.
    3. Інформаціні системи та технології в маркетингу. Методичні вказівки до лабораторних занять для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти галузі знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 075 Маркетинг ОП Маркетинг та ОП Цифровий маркетинг денної та заочної форм навчання / укладач : О.М. Клімович. Луцьк : Луцький НТУ, 2023. 24 с.
    4. Інформаційні системи та технології в бізнесі. Методичні вказівки до лабораторних занять для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти галузі знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 075 Маркетинг ОП «Маркетинг» та ОП «Цифровий маркетинг» денної та заочної форм навчання / укладач: О.М. Клімович. Луцьк : Луцький НТУ, 2024. 40 с.

  • 5) захист дисертації на здобуття наукового ступеня

    Диплом кандидата наук ДК № 032371, виданий рішенням Атестаційної колегії від 15 грудня 2015 року

  • 12) наявність апробаційних та/або науково-популярних, та/або консультаційних (дорадчих), та/або науково-експертних публікацій з наукової або професійної тематики загальною кількістю не менше п’яти публікацій

    1. Клімович, О. (2024). Вплив цифрового маркетингу на стратегії та виклики сучасного бізнесу в україні. Економіка та суспільство, (63). Https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-63-18
    2. Chunikhina, T., Saiensus, M., Sinko, A., Iazvinska, N., Klimovych, O., & Siryk, R. (2023). Communication Strategies of Internet Marketing of Trading Enterprises. Journal of Law and Sustainable Development, 11(3), e820. https://doi.org/10.55908/sdgs.v11i3.820
    3. Клімович О. М. Тенденції розвитку штучного інтелекту в маркетинговій стратегії : матеріали І Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (24 травня 2024 р). Луцьк: ЛНТУ, 2024. 186-187 с.
    4. Клімович О.М. Напрями реалізації процесу формування системи полюсів росту на території України. Наук.-практ. журнал «Регіональна економіка та управління» № 4. 2019.
    С. 150-154.
    5. Клімович О. М. Стимулювання інноваційного розвитку через сучасні інформаційні технології. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (12 травня 2023 р). Луцьк: ЛНТУ, 2023. С. 137-139 с.

  • 20) досвід практичної роботи за спеціальністю (спеціалізацією)/професією не менше п’яти років (крім педагогічної, науково-педагогічної, наукової діяльності) із зазначенням посади та строку роботи на цій посаді

    Маркетолог, SMM, PR спеціаліст компанії ITSpace 2015-2024 р.