№: 1
ID картки працівника:
160866
Найменування посади:
Завідувач кафедри
Факультет/Відділення/Інститут:
Факультет цифрових, освітніх та соціальних технологій
Кафедра/Науковий підрозділ тощо:
Кафедра цифрових освітніх технологій
Трудовий статус посади (основне місце роботи, суміщення, сумісництво):
Основне місце роботи
Місце основної роботи, найменування посади:
-
Фізична особа. ID:
4422804
Фізична особа. ПІБ:
Кабак Віталій Васильович
Фізична особа. Дата народження:
27.05.1984
Фізична особа. Громадянство:
Україна
Фізична особа. Стать:
Чоловіча
Початок роботи в закладі:
01.09.2005
Дата початку стажу:
01.09.2008
Стаж науково-педагогічної та/або наукової роботи. Тип:
Науково-педагогічний
Безперервний стаж:
Так
Стаж науково-педагогічної та/або наукової роботи. Повних років:
16
Відомості про підвищення кваліфікації:
1. Центральний інститут післядипломної освіти, ДЗВО «Університет менеджменту освіти» Національної академії педагогічних наук України (м. Київ), підвищення кваліфікації за освітньо-професійною програмою «Завідувачі (начальники) кафедр та структурних підрозділів університетів, академій, інститутів» з 9 березня по 24 вересня 2021 р. (свідоцтво СП 35830447/2061-21 від 24.09.2021 р., 180 год.).
2. Сертифікат про підвищення кваліфікації № 266 від 15.10.2020 р. за програмою V Міжнародної науково-практичної конференції «Актуальні проблеми педагогічної освіти: європейський і національний вимір» (36 годин). Тема: «Особливості організації інклюзивного освітнього середовища закладу вищої освіти із застосуванням засобів інформаційно-комунікаційних технологій» (м. Луцьк, 12-15 жовтня 2020 р.)
3. Науково-дослідний Інститут Люблінського науково-технологічного парку та IESF Міжнародна фундація науковців та освітян (м. Люблін, Республіка Польща), сертифікат «INTERNATIONAL SKILLS DEVELOPMENT (THE WEBINAR) ON THE THEME: "ONLINE LEARNING AS A NON-TRADITIONAL FORM OF THE MODERN EDUCATION ON THE EXAMPLE OF THE MOODLE PLATFORM"» (1,5 кредитів ECTS (45 годин), 9-16 листопада 2020 року (м. Люблін, Республіка Польща).
4. Міжнародне стажування «Digital Future: Blended Learning» в рамках проекту Dіglin.Net 2» – German-Ukrainian Digital Innovation Network 2 ((Kothen (DE)-Kyiv(UA)- Odesa(UA)-Ternopil (UA)) (з 2 жовтня по 30 листопада 2023 р.; сертифікат DN 202311147 від 30.11.2023, 180 год.).
5. Курс «Вдосконалення викладацької майстерності», що реалізовано в рамках проєкту UTTERLY: «Центри сертифікації викладачів: інноваційні підходи до досконалості викладання». Сертифікат № U/2023/0221 від 02.11.2023 р., 30 год.
6. Міжнародне стажування у Sigma Software University «Teachers’ Smart Up: Summer Edition 2024», 22- 26.07.2024 р., 1 кредит ECTS (30 годин).
Останні зміни в ЄДЕБО:
21.05.2025 10:10
Досягнення у професійній діяльності:
  • 1) наявність не менше п’яти публікацій у періодичних наукових виданнях, що включені до переліку фахових видань України, до наукометричних баз, зокрема Scopus, Web of Science Core Collection

    1. Hulai, O., Shemet, V., Moroz, I., Savaryn, P., & Kabak, V. (2024). Using The Labster Virtual Laboratory to Study Chemistry at a Technical University. Information Technologies and Learning Tools, 102(4), 95-107. https://doi.org/10.33407/itlt.v102i4.5737 (WoS)
    2. P. Savaryn, V. Strekha, M. Brych, L. Brych, V. Kabak and M. Polishchuk. The Original Method of Controlling a Computer Using Distance Sensors. 2022 IEEE 16th International Conference on Advanced Trends in Radioelectronics, Telecommunications and Computer Engineering (TCSET), 2022, pp. 683-688, doi: 10.1109/TCSET55632.2022.9767011.URL: https://ieeexplore.ieee.org/document/9767011 (Scopus)
    3. Горбатюк, Р., Волкова, Н., Кабак, В., & Проценко, Д. (2024). Умови формування графічної компетентності майбутніх фахівців сфери цифрових технологій у закладах вищої освіти. Педагогіка безпеки, 9(2), 70–79. https://doi.org/10.31649/2524-1079-2024-9-2-070-079
    4. Horbatiuk, R. M., Dudka, U. T., Kabak, V. V., & Rebukha, L. Z. (2024). Interactive learning in economic education: integrating LearningApps.org tasks into Moodle. CTE Workshop Proceedings, 11, 340-355. URL: https://doi.org/10.55056/cte.691
    5. Марчук, С., Кабак, В., Борбич, Н., & Ковальчук, І. (2024). Розвиток педагогічної термінології та становлення понятійно-категоріального апарату педагогіки. Acta Paedagogica Volynienses, (2), 35–43. URL: https://doi.org/10.32782/apv/2024.2.6
    6. Горбатюк, Р., Кабак, В., & Волкова, Н. (2023). Формування здатності до особистісно-професійного саморозвитку в майбутніх здобувачів освіти. Освітологічний дискурс, (3(42), 39–53. https://doi.org/10.28925/2312-5829.2023.33
    7. Гулай, О. & Кабак, В. (2022). Цифрові інструменти GOOGLE як засіб удосконалення освітнього процесу в закладах вищої освіти. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка, 1(2), 14–23. https://doi.org/10.25128/2415-3605.22.2.2
    8. Horbatiuk, R., & Kabak, V. (2022). Соціальні мережі як інструменти формування інформаційного освітнього середовища закладу вищої освіти. Професійна освіта: методологія, теорія та технології, (15), 92-110. https://doi.org/10.31470/2415-3729-2022-15-92-110
    9. Горбатюк Р.М., Кабак В.В. Моніторинг якості навчальної діяльності майбутніх інженерів-педагогів як педагогічна проблема. Professional Education: Methodology, Theory and Technologies. Професійна освіта: методологія, теорія та технології : зб. наук. праць / ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний вищий навчальний заклад імені Григорія Сковороди». Переяслав : СКД, 2020. Вип. 12. C. 47-65.

  • 3) наявність виданого підручника чи навчального посібника (включаючи електронні) або монографії (загальним обсягом не менше 5 авторських аркушів), в тому числі видані у співавторстві (обсягом не менше 1,5 авторського аркуша на кожного співавтора)

    1. Гулай О., Кабак В., Герасимчук Г. Засоби та технології цифрового навчання: теоретичний та практичний аспекти : Монографія. Луцьк: Вежа, 2025. 160 с. ISBN 978-966-940-645-3
    2. Професійна освіта (цифрові технології) : магістерський курс /за загальною редакцією О.І. Гулай. // Герасимчук Г.А., Гулай О.І., Кабак В.В., Саварин П.В., Сушик О.Г. Луцьк: ЛНТУ, 2023. 256 с. (рекомендовано Вченою радою ЛНТУ, пр. № 2 від 29.09.2023 р.)
    3. Електронний навчальний посібник «Апаратні та програмні засоби відеомонтажу» (довідка № 22-10, протокол №7 від 24 травня 2022р. засідання навчально-методичної ради ЛНТУ).

  • 4) наявність виданих навчально-методичних посібників/посібників для самостійної роботи здобувачів вищої освіти та дистанційного навчання, електронних курсів на освітніх платформах ліцензіатів, конспектів лекцій/практикумів/методичних вказівок/рекомендацій/ робочих програм, інших друкованих навчально-методичних праць загальною кількістю три найменування

    1. Програмування на Python : конспект лекцій для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти освітньої програми «Професійна освіта (комп’ютерні технології)» галузі знань А Освіта спеціальності А5.39 Професійна освіта (Цифрові технології) денної та заочної форм навчання / уклад. В.В. Кабак. Луцьк : ЛНТУ, 2025. 116 с.
    2. Педагогіка : методичні вказівки до семінарських занять для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти освітньої програми «Професійна освіта (комп’ютерні технології)» галузі знань 01 Освіта/Педагогіка спеціальності 015.39 Професійна освіта (Цифрові технології) денної та заочної форм навчання / уклад. В. В. Кабак. Луцьк: ЛНТУ, 2025. 68 с.
    3. Програмування на Python : методичні вказівки до виконання самостійної роботи для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти освітньої програми «Середня освіта. Інформатика» галузі знань 01 Освіта/Педагогіка спец. 014.09 Середня освіта (Інформатика) денної та заочної форм навчання / уклад. В.В. Кабак. Луцьк : ЛНТУ, 2024. 32 с.
    4. Програмування на Python : методичні вказівки до лабораторних занять для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти освітньої програми «Середня освіта. Інформатика» галузі знань 01 Освіта/Педагогіка спеціальності 014.09 Середня освіта (Інформатика) денної та заочної форм навчання / уклад. В.В. Кабак. Луцьк : ЛНТУ, 2024. 132 с.
    5. Цифрові технології в освіті : метод. вказівки до практичних занять для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти освітньої програми «Професійна освіта (комп’ютерні технології)» галузі знань 01 Освіта/Педагогіка спец. 015.39 Професійна освіта (Цифрові технології) денної та заочної форм навчання / уклад. В.В. Кабак. Луцьк : ЛНТУ, 2023. 112 с.
    6. Сучасні інформаційні та комунікаційні технології : методичні вказівки до виконання самостійної роботи для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти освітньої програми «Середня освіта (Фізична культура)» галузі знань 01 Освіта/Педагогіка спеціальності 014.11 Середня освіта (Фізична культура) денної та заочної форм навчання / уклад. В.В. Кабак. Луцьк : ЛНТУ, 2023. 32 с.
    7. Цифрові технології в освіті : конспект лекцій для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти освітньої програми «Професійна освіта (комп’ютерні технології)» галузі знань 01 Освіта/Педагогіка спеціальності 015.39 Професійна освіта (Цифрові технології) денної та заочної форм навчання / уклад. В.В. Кабак. Луцьк : Відділ іміджу та промоції ЛНТУ, 2022. 124 с.
    8. Цифрові технології в освіті : метод. вказівки до виконання самостійної роботи для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти освітньої програми «Професійна освіта (комп’ютерні технології)» галузі знань 01 Освіта/Педагогіка спец. 015.39 Професійна освіта (Цифрові технології) денної та заочної форм навчання / уклад. В.В. Кабак. Луцьк : Відділ іміджу та промоції Луцького НТУ, 2021. 32 с.
    9. Інформаційні технології та технічні засоби інклюзивного навчання : конспект лекцій для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти освітньої програми «Освітні, педагогічні науки (Інклюзивна освіта)» галузі знань 01 Освіта/Педагогіка спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки денної та заочної форм навчання / уклад. В.В. Кабак. Луцьк: Відділ іміджу та промоції Луцького НТУ, 2021. 116 с.
    10. Інформаційні технології та технічні засоби інклюзивного навчання : методичні вказівки до виконання самостійної роботи для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти освітньої програми «Освітні, педагогічні науки (Інклюзивна освіта)» галузі знань 01 Освіта/Педагогіка спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки денної та заочної форм навчання / уклад. В.В. Кабак. Луцьк : Відділ іміджу та промоції Луцького НТУ, 2021. 36 с.

  • 7) участь в атестації наукових кадрів як офіційного опонента або члена постійної спеціалізованої вченої ради, або члена не менше трьох разових спеціалізованих вчених рад

    Участь в атестації наукових кадрів як офіційного опонента:
    1. Cкорнякова Олена Володимирівна «Формування конкуренто-спроможності майбутніх фахівців з інформаційних технологій у технічних коледжах» (дата захисту: 19.11.2020 р.).
    2. Єсіпова Ольга Олександрівна «Педагогічні умови активізації навчальної діяльності майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю у фаховій підготовці» (дата захисту: 13.05.2021 р.).
    3. Мазур Івана-Станіслав Володимирович «Підготовка майбутніх інженерів-педагогів комп'ютерного профілю до розробки та застосування інтелектуальних систем машинного зору» (дата захисту: 20.01.2022 р.).

  • 8) виконання функцій (повноважень, обов’язків) наукового керівника або відповідального виконавця наукової теми (проекту), або головного редактора/члена редакційної колегії/експерта (рецензента) наукового видання, включеного до переліку фахових видань України, або іноземного наукового видання, що індексується в бібліографічних базах

    1. Керівник науково-дослідної роботи, що виконується в межах робочого часу викладачів «Цифрове середовище для інтеграції освіти та індустрії», терміни виконання: 22.01.2025-12.2027 рр. Номер держреєстрації № д/р: 0125U000512.
    2. Керівник науково-дослідної роботи, що виконувалась в межах робочого часу викладачів «Особливості впровадження інформаційних технологій в освітній процес». Номер держреєстрації № д/р: 0121U108206 (2021–2024 рр.).

  • 9) робота у складі експертної ради з питань проведення експертизи дисертацій МОН або у складі галузевої експертної ради як експерта Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти, або у складі Акредитаційної комісії, або міжгалузевої експертної ради з вищої освіти Акредитаційної комісії, або трьох експертних комісій МОН/зазначеного Агентства, або Науково-методичної ради/науково-методичних комісій (підкомісій) з вищої або фахової передвищої освіти МОН, наукових/науково-методичних/експертних рад органів державної влади та органів місцевого самоврядування, або у складі комісій Державної служби якості освіти із здійснення планових (позапланових) заходів державного нагляду (контролю)

    Експерт Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти (спеціальність А5 (015) Професійна освіта (за спеціалізаціями)).
    З 11 по 13 листопада 2024 р. член експертної групи з акредитації ОП «Професійна освіта (за спеціалізаціями)» (ID у ЄДЕБО 62299): наказ НАЗЯВО №1235-Е від 28.10.2024 р.
    З 29 травня по 31 травня 2019 р. був членом експертної комісії під час проведення чергової акредитаційної експертизи підготовки бакалаврів з напряму підготовки 6.010104 «Професійна освіта (Комп’ютерні технології)» у Навчально-науковому професійно-педагогічному інституті Української інженерно-педагогічної академії (м. Бахмут) (наказ МОН України № 705-л від 23.05.2019 р.).
    З 18 червня по 20 червня 2019 р. був головою експертної комісії під час проведення первинної акредитаційної експертизи освітньо-професійної програми Професійна освіта. Комп’ютерні технології зі спеціальності 015 Професійна освіта (Комп’ютерні технології) за освітньо-кваліфікаційним рівнем молодший спеціаліст у Індустріально-педагогічному технікумі Конотопського інституту Сумського державного університету (наказ МОН України № 836-л від 12.06.2019 р.)."

  • 12) наявність апробаційних та/або науково-популярних, та/або консультаційних (дорадчих), та/або науково-експертних публікацій з наукової або професійної тематики загальною кількістю не менше п’яти публікацій

    1. Кабак В.В. Теоретичні аспекти використання інноваційних педагогічних технологій у процесі підготовки майбутніх фахівців комп’ютерних спеціальностей. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи. Матеріали VІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Тернопіль, 12–13 листопада, 2020). С. 25-28.
    2. Кабак В.В., Горбатюк Р.М. Теоретичні аспекти впровадження інформаційних систем в освітній процес. Матеріали V Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Інноваційні технології в процесі підготовки фахівців», 25-26 березня 2021 року : збірник наукових праць [Електронний ресурс] / Міністерство освіти і науки України, Вінницький національний технічний університет [та інш.]. Вінниця : ВНТУ, 2021. С. 47-49.
    3. Авраменко О.Б., Горбатюк Р.М., Кабак В.В. Застосування комп’ютерного тестування як засобу моніторингу навчальних досягнень здобувачів освіти Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції. Рівне : РВВ РДГУ. 2021. С. 3-4.
    4. Кабак В.В., Романишина Л.М. Використання асистивних інформаційних технологій в інклюзивному навчанні людей з вадами зору. Тези доповідей VIІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Інформаційні технології в освіті, науці і виробництві (ІТОНВ-2021)» (21-22 травня 2021 року). Луцьк: відділ іміджу та промоції Луцького НТУ, 2021. С.15-19.
    5. Кабак В.В., Беженар Ю.П., Бобрович Г.О. Теоретичні аспекти застосування технологій комп’ютерного моделювання в графічній підготовці здобувачів вищої освіти. Тези доповідей VIІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Інформаційні технології в освіті, науці і виробництві (ІТОНВ-2021)» (21-22 травня 2021 року). Луцьк: відділ іміджу та промоції Луцького НТУ, 2021. С.15-19.
    6. Кабак В.В., Саварин П.В. Теоретичні аспекти організації навчального процесу в умовах цифровізації освіти. Педагогіка сучасності: виклики і перспективи цифрової доби : зб. наук. праць молодих учених та здобувачів. Переяслав: Домбровська Я.М., 2022. Вип. 1. С. 47-49.
    7. Ілюшик О. І., Саварин П.В., Кабак В.В., Курінний Я.М. Новий підхід в освіті: smart-технології / Наукові праці Четвертої міжнар. наук.-практ. конф. «Сучасні тенденції розвитку інформаційних систем і телекомунікаційних технологій», 1–2 лютого 2022 р. (Київ, Україна). К.: НУХТ, 2022. С. 71-73.
    8. Кабак В.В., Горбатюк Р.М. Практичні аспекти застосування цифрових технологій в процесі підготовки майбутніх фахівців професійної освіти. Digital transformation and technologies for sustainable development all branches of modern education, science and practice [Electronic resource]: International Scientific and Practical Conference Proceeding, January 26, 2023 / Edited by I. Zuchowski, Z. Sharlovych, O. Mandych / International Academy Applied Sciences in Lomzа (Poland) - State Biotechnological University (Ukraine). Publishing house: MANS w Łomży, Lomza, Poland, 2023. Part 2. P. 43-47.
    9. Ілюшик О.І., Кабак В.В., Серафинюк В.В. STEAM-освіта – новітній спосіб до оволодіння інноваційними технологіями. / Актуальні проблеми міжкультурної комунікації: зб. матеріалів І Міжнародної науково-практичної конференції, 06 квітня 2022 року. Луцьк.: ЛНТУ, 2022. С. 252-255.
    10. Авдіюк В.П., Кабак В.В., Гулай О.І. Інтелект-карти як засіб навчання. Фізика і хімія твердого тіла. Стан, досягнення і перспективи : Матеріали VІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти та молодих вчених, 21-22 жовтня 2022 р., м. Луцьк. Луцьк: ІВВ ЛНТУ, 2022. С. 157.
    11. Герасимчук Г.А., Кабак В.В., Четвержук Т.І. Застосування технологій дистанційного навчання у процесі підготовки здобувачів вищої освіти Луцького національного технічного університету. Тези доповідей IX Міжнародної науково-практичної конференції з проблем вищої освіти і науки «Інформаційні технології в освіті, науці і виробництві (ІТОНВ-2023) (25-26 травня 2023 року). Луцьк: відділ іміджу та промоції ЛНТУ, 2023. C. 46-48.
    12. Кабак В.В., Хиць Р.А. Практичні аспекти впровадження технологій штучного інтелекту в процес підготовки майбутніх фахівців. Сучасні цифрові технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи. Матеріали XIІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Тернопіль, 9–10 листопада, 2023). C. 72-74.
    13. Гулай, О. І., Шемет, В. Я., & Кабак, В. В. (2023). Цифровий освітній простір як основна інновація ХХІ століття. Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти, 1(3), 171–178. https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.17777
    14. Кабак В.В., Хиць Р.А. Теоретичні аспекти використання систем штучного інтелекту в освітньому процесі. Тези доповідей IX Міжнародної науково-практичної конференції з проблем вищої освіти і науки «Інформаційні технології в освіті, науці і виробництві (ІТОНВ-2023) (25-26 травня 2023 року). Луцьк: відділ іміджу та промоції ЛНТУ, 2023. C. 100-104.
    15. Гулай О.І., Кабак В.В. Креативні методи навчання у освітньому процесі технічного університету. Актуальні проблеми міжкультурної комунікації: зб. матеріалів ІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 10 квітня 2024 року, Луцький національний технічний університет. Луцьк: IВВ ЛНТУ, 2024. С. 353-355.
    16. Hulai O., Kabak V., Savaryn P. MOOC Courses as an Element of Blended Learning. Book of Abstracts 6th International Conference Higher Education Learning Methodologies and Technologies Online, 25-27 September 2024, Rome, Italy. P. 108-110.
    17. Кабак В.В., Мрочко О.В. Теоретичні аспекти використання розумних платформ для вивчення програмування / Актуальні проблеми та перспективи технологічної і професійної освіти. Матеріали VIІІ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції. – ТНПУ ім. В. Гнатюка, 25-26 квітня 2024 р. – С.85-87.
    18. Огребчук П. М., Кабак В.В. Створення та дослідження інтерактивної гри Pythonia Quest з метою оволодівння мовою програмування Python. / Актуальні проблеми та перспективи технологічної і професійної освіти. Матеріали VIІІ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції. ТНПУ ім. В. Гнатюка, 25-26 квітня 2024 р. С.148-150.
    19. Огребчук П.М., Кабак В.В. Аналіз та розробка ігрового продукту Pythonia Quest як засобу для освоєння мови програмування Python. Інформаційні технології – 2024: зб. тез ХІ Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених, 16 трав. 2024 р., м. Київ / К.: Київ. столичний ун–т ім. Б. Грінченка, 2024. С. 73-74.
    20. Кабак В.В., Гулай О.І. Чат-бот як цифровий засіб забезпечення психологічної підтримки здобувачів вищої освіти. Цифрова трансформація: виклики та стратегії: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 25 лютого 2025 р., м. Луцьк: ЛНТУ, 2025. С.232-235.

  • 14) керівництво студентом, який зайняв призове місце на I або ІІ етапі Всеукраїнської студентської олімпіади (Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт), або робота у складі організаційного комітету / журі Всеукраїнської студентської олімпіади (Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт), або керівництво постійно діючим студентським науковим гуртком / проблемною групою; керівництво студентом, який став призером або лауреатом Міжнародних, Всеукраїнських мистецьких конкурсів, фестивалів та проектів, робота у складі організаційного комітету або у складі журі міжнародних, всеукраїнських мистецьких конкурсів, інших культурно-мистецьких проектів (для забезпечення провадження освітньої діяльності на третьому (освітньо-творчому) рівні); керівництво здобувачем, який став призером або лауреатом міжнародних мистецьких конкурсів, фестивалів, віднесених до Європейської або Всесвітньої (Світової) асоціації мистецьких конкурсів, фестивалів, робота у складі організаційного комітету або у складі журі зазначених мистецьких конкурсів, фестивалів); керівництво студентом, який брав участь в Олімпійських, Паралімпійських іграх, Всесвітній та Всеукраїнській Універсіаді, чемпіонаті світу, Європи, Європейських іграх, етапах Кубка світу та Європи, чемпіонаті України; виконання обов’язків тренера, помічника тренера національної збірної команди України з видів спорту; виконання обов’язків головного секретаря, головного судді, судді міжнародних та всеукраїнських змагань; керівництво спортивною делегацією; робота у складі організаційного комітету, суддівського корпусу

    Робота у складі журі підсумкової науково-практичної конференції ІІ туру Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт у галузі «Інформаційно-комунікаційні технології в освіті» у Мелітопольському державному педагогічному університеті імені Богдана Хмельницького (2 квітня 2021 р. та 19 квітня 2024 р.).
    Перемоги студентів: Дикун Віталій – диплом ІІ ступеня в ІІ етапі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з галузі науки «Інформаційно-комунікаційні технології в освіті». Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького, 2021 р. (науковий керівник: Кабак В.В.).

  • 15) керівництво школярем, який зайняв призове місце III—IV етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових навчальних предметів, II—III етапу Всеукраїнських конкурсів-захистів науково-дослідницьких робіт учнів — членів Національного центру “Мала академія наук України”; участь у журі III—IV етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових навчальних предметів чи II—III етапу Всеукраїнських конкурсів-захистів науково-дослідницьких робіт учнів — членів Національного центру “Мала академія наук України” (крім третього (освітньо-наукового/освітньо-творчого) рівня)

    Член журі конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт слухачів відділення комп’ютерних наук Волинського відділення Малої академії наук України (20 лютого 2023 р.).
    Член журі ХХ обласного турніру юних інформатиків Волинського відділення Малої академії наук України (20 жовтня 2023 р.).
    Член журі ІV етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики (18-22 березня 2025 р.) та ІV етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформаційних технологій (24-28 березня 2025 р.). Організатори: Міністерство освіти і науки України, Управління освіти і науки Волинської обласної державної адміністрації, Національний центр «Мала академія наук України» та Комунальна установа «Волинська обласна Мала академія наук».