Картки працівників ЄДЕБО
2. Міжнародне стажування "Digital Future: Blended Learning" у рамках німецько-українського проекту DIGIN.NET, сертифікат DN 202311137, 22.10-30.11.2023 р., 6 кредитів ECTS (180 годин).
3. Міжнародне стажування у Sigma Software University «Teachers’ Smart Up: Summer Edition 2024», 22- 26.07.2024 р., 1 кредит ECTS (30 годин).
4. Академія цифрового розвитку (м. Київ), сертифікат № 2GW-146, «Цифрові інструменти GOOGLE для закладів вищої, фахової передвищої освіти», 04-18.10.2021 р., 1 кредит ECTS (30 годин).
5. University of Bayreuth (Germany), сертифікат, “Retraining in the field of teaching excellence”, 07.12.2021 р., 2 кредити ECTS (60 годин).
6. Prometheus, сертифікат, «Навчаймось вчитись: Потужні розумові інструменти для опанування складних предметів», 15.02.2023, 1 кредит (30 годин).
7. ДНУ «Київський академічний університет», сертифікат, «BOOSTER інноваційних проектів – 2023», 16.05-23.06.2023 р., 3 кредити ECTS (90 годин).
8. Луцький національний технічний університет, сертифікат № MT20230507, «Flexible ways of improving the quality of higher education in times of change», 19.05.2023 р., 1 кредит ECTS (30 годин).
9. Науково-дослідний Інститут Люблінського науково-технологічного парку та IESF Міжнародна фундація науковців та освітян (м. Люблін, Республіка Польща), Сертифікат ES № 2178/2020, «Online learning as an unconventional form of modern education on the example of MOODLE platform», 09 – 16.11.2020 р. 1,5 кредитів ECTS (45 годин).
1) наявність не менше п’яти публікацій у періодичних наукових виданнях, що включені до переліку фахових видань України, до наукометричних баз, зокрема Scopus, Web of Science Core Collection
1. Hulai, O., Shemet, V., Moroz, I., Savaryn, P., & Kabak, V. (2024). Using The Labster Virtual Laboratory to Study Chemistry at a Technical University. Information Technologies and Learning Tools, 102(4), 95-107. https://doi.org/10.33407/itlt.v102i4.5737 (WoS)
2. Hulai, O., & Herasymchuk, H. (2024). Principles of Open Science in the Activities of a Technical University. Economics & Education, 9(1), 28-34. https://doi.org/10.30525/2500-946X/2024-1-5.
3. Mikulich O., Hulay O., Furs T., Shemet V. Strength and mechanical characteristics of modified polyurethane foams. Procedia Structural Integrity, Volume 59, 2024, Pages 460-465, https://doi.org/10.1016/j.prostr.2024.04.065. (Scopus)
4. Мороз І. А., Шемет В. Я., Дударєв І. М., Гулай О. І. (2024). Порівняння властивостей молока на рослинній основі з коров’ячим. Наукові праці НУХТ, 30(5), 152—163. DOI: 10.24263/2225-2924-2024-30-5-13
5. Шемет, В., Гулай, О. Харчові добавки натурального походження: короткий огляд. Товарознавчий вісник. 2023. 1(16). С. 6-18. https://doi.org/10.36910/6775-2310-5283-2023-17-1
6. Moroz I., Shemet V., Hulai O. Vitamin C: Structure, Biochemical Significance, Methods of Determination. Proc. Shevchenko Sci. Soc. Chem. Sci. 2024. Vol. LXXV. P. 78-89. https://doi.org/10.37827/ntsh.chem.2024.75.078
7. Hulai O.I., Shemet V.Ya., Klimovych O.S.. Chromatographic Determination of the Chemical Composition of Apple Chips Extract. Methods Objects Chem. Anal., 2023, 18(1), p. 33-41. https://doi.org/10.17721/moca.2023.33-41 (Scopus)
8. Riabchykov M., Furs T., Alexandrov A., Tsykhanovska I., Hulai O., Shemet V. (2023) Specified parameters in designing porous materials using magnetic nanotechnologies. Journal of Engineering Sciences (Ukraine), Vol. 10(2), pp. C56–C62. DOI: https://doi.org/10.21272/jes.2023.10(2).c7 (Scopus)3) наявність виданого підручника чи навчального посібника (включаючи електронні) або монографії (загальним обсягом не менше 5 авторських аркушів), в тому числі видані у співавторстві (обсягом не менше 1,5 авторського аркуша на кожного співавтора)
1. Гулай О., Кабак В., Герасимчук Г. Засоби та технології цифрового навчання: теоретичний та практичний аспекти : Монографія. Луцьк: Вежа, 2025. 160 с. ISBN 978-966-940-645-3
2. Мороз І.А., Гулай О.І., Шемет В.Я. Харчова хімія : Навчальний посібник. Луцьк: ІВВ ЛНТУ, 2022. 236 с. (рек. вченою радою ЛНТУ, протокол № 11 від 30.06.2022 р.).
3. Фурс Т.В., Гулай О.І., Шемет В.Я., Шваб’юк В.І. Технології одержання і властивості монокристалів PbI2 : Монографія. Луцьк: ЛНТУ, 2022. 148 с. (рек. вченою радою ЛНТУ, протокол № 10 від 26.05.2022 р.).
4. Професійна освіта (цифрові технології) : магістерський курс /за загальною редакцією О.І. Гулай. Луцьк: ЛНТУ, 2023. 256 с. (рекомендовано Вченою радою ЛНТУ, пр. № 2 від 29.09.2023 р.)4) наявність виданих навчально-методичних посібників/посібників для самостійної роботи здобувачів вищої освіти та дистанційного навчання, електронних курсів на освітніх платформах ліцензіатів, конспектів лекцій/практикумів/методичних вказівок/рекомендацій/ робочих програм, інших друкованих навчально-методичних праць загальною кількістю три найменування
1. Основи наукових досліджень : метод. вказівки до практичних занять та виконання самостійної роботи для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти освітньо-професійної програми ««Професійна освіта (комп’ютерні технології)» галузі знань А Освіта спец. А5.39 Професійна освіта (Цифрові технології) денної та заоч. форм навч. / уклад. О. І. Гулай. Луцьк : ЛНТУ, 2025. 44 с.
2. Біохімія : метод. вказівки до лабораторних занять для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти освітніх програм «Харчові технології» та «Експертиза харчових продуктів та продовольчої сировини» галузі знань G Інженерія, виробництво та будівництво спец. G13 Харчові технології денної та заоч. форм навч. / уклад. О. І. Гулай. Луцьк : ЛНТУ, 2025. 88 с
3. Біохімія : метод. вказівки до викон. самостійної роботи для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти освітньо-професійної програми «Харчові технології» галузь знань 18 Виробництво та технології спец. 181 Харчові технології денної та заоч. форм навч. / уклад. О. І. Гулай. Луцьк : ЛНТУ, 2024. 18 с.
4. Органічна хімія : метод. вказівки до лабораторних занять для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти освітньо-професійної програми «Харчові технології» галузі знань 18 Виробництво та технології спец. 181 Харчові технології денної та заоч. форм навч. / уклад.: В.Я. Шемет, О.І. Гулай – Луцьк : ЛНТУ, 2023. – 84 с.
5. Хімія і методи аналізу : метод. вказівки до викон. самостійної роботи для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти освітньо-професійних програм «Технології легкої промисловості», «Фешн-індустрія» галузі знань 18 Виробництво та технології спец. 182 Технології легкої промисловості денної та заоч. форм навч. / уклад. О. І. Гулай. Луцьк : ЛНТУ, 2023. 24 с.7) участь в атестації наукових кадрів як офіційного опонента або члена постійної спеціалізованої вченої ради, або члена не менше трьох разових спеціалізованих вчених рад
Офіційний опонент дисертаційної роботи Маланюк Н.М. “Теоретичні і методичні засади неперервної підготовки майбутніх фахівців залізничного транспорту в системі «коледж – університет»” на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук 13.00.04, Рівненський державний гуманітарний університет, спеціалізована вчена рада Д 47.053.01, 28 квітня 2021 р.
8) виконання функцій (повноважень, обов’язків) наукового керівника або відповідального виконавця наукової теми (проекту), або головного редактора/члена редакційної колегії/експерта (рецензента) наукового видання, включеного до переліку фахових видань України, або іноземного наукового видання, що індексується в бібліографічних базах
1. Член редколегії (з 2020 р.) наукового видання «Наукові записки Малої академії наук України», категорія Б, входить до наукометричної бази даних IndexCopernicus. (Свідоцтво про державну реєстрацію: серія КВ № 24354–14194 ПР від 24.02.2020 р.).
2. Член редколегії (з 2020 р.) збірника наукових статей «Праці НТШ. Хімічні науки», що входить до переліку фахових видань України з грудня 2015 року та до наукометричної бази даних IndexCopernicus. (Свідоцтво про державну реєстрацію: КВ № 16781-5353Р від 21.05.2010 р.).
3. Член редколегії (з 2025 р.) наукового журналу категорії Б «Проблеми хімії та сталого розвитку», що входить до переліку фахових видань України. Галузь знань: природничі науки, педагогічні науки. Спеціальності: E2 – Екологія; E3 – Хімія; A1 – Освітні, педагогічні науки; A5 – Професійна освіта (за спеціалізаціями).
4. Керівник науково-дослідної роботи, що виконується в межах робочого часу викладачів № д/р 0124U001901, «Цифрові освітні технології у навчальному процесі технічного університету» (Луцький національний технічний університет), 2024-2026 рр.9) робота у складі експертної ради з питань проведення експертизи дисертацій МОН або у складі галузевої експертної ради як експерта Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти, або у складі Акредитаційної комісії, або міжгалузевої експертної ради з вищої освіти Акредитаційної комісії, або трьох експертних комісій МОН/зазначеного Агентства, або Науково-методичної ради/науково-методичних комісій (підкомісій) з вищої або фахової передвищої освіти МОН, наукових/науково-методичних/експертних рад органів державної влади та органів місцевого самоврядування, або у складі комісій Державної служби якості освіти із здійснення планових (позапланових) заходів державного нагляду (контролю)
1. Експерт МОН з експертизи проектів наукових досліджень і науково-технічних (експериментальних) розробок, що подаються для участі у конкурсах МОН. Наказ МОН України № 1111 від 12.12.2022 р.
2. Член Галузевої експертної ради 01 Педагогіка Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти (протокол № 5 НАЗЯВО від 25 березня 2025р.).10) участь у міжнародних наукових та/або освітніх проектах, залучення до міжнародної експертизи, наявність звання “суддя міжнародної категорії”
1. Міжнародне науково-педагогічне стажування у рамках міжнародного проекту “SUUUpoRT - Structural support of Ukrainian Universities in Upkeep and Rebuilding оf Higher Education” (Німеччина, TU Bergakademie Freiberg, 1 грудня 2023 р. - 29 березня 2024 р.).
2. Стажування для персоналу в Технічному університеті «Гірнича академія Фрайберга» м. Фрайберг, ФРН в рамках програми Еразмус+ (Німеччина, TU Bergakademie Freiberg, 2 - 6 грудня 2024 р.)
3. Участь у міжнародному проекті Erasmus+ KA2: «Центри сертифікації викладачів: інноваційні підходи до досконалості викладання» UTTERLY, термін реалізації 15.01.2021-14.01.2023.12) наявність апробаційних та/або науково-популярних, та/або консультаційних (дорадчих), та/або науково-експертних публікацій з наукової або професійної тематики загальною кількістю не менше п’яти публікацій
1. Гулай О.І., Скляренко В.В. Аналіз життєвого циклу біокомпозитного матеріалу. Якість та безпечність товарів: [матеріали VІІІ міжнародної науково-практичної конференції, Луцьк (5 квітня 2024 року) / за наук. ред. к.т.н., доц. О.В. Пахолюк. Луцький національний технічний університет. Луцьк: відділ іміджу та промоції. ЛНТУ, 2024. С. 97-99.
2. Shemet V., Hulai O. Soy - A Strategic Culture of Organic Agriculture // World Development of Science and Technology. Abstracts of the 45th International scientific and practical conference. Pegas Publishing, Canada. 2023. Pp. 110- 113. URL: http://el-conf.com.ua/
3. Шемет В.Я., Гулай О.І., Мороз І.А. Молекулярна гастрономія як сучасний кулінарний тренд. Матеріали XIІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, «Інноваційні технології в готельно-ресторанному та туристичному бізнесі», 16-17 травня 2023 р. – К.: НУХТ, 2023 р. – с. 89-90.
4. Гулай, О. І., & Карпюк, А. Л. (2024). Soft і hard skills у процесі викладання та навчання. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(4), 248–256. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.18740
5. Hulai, O.; Moroz, I. and Shemet, V. (2024). Inquiry-Based Learning in the Study of Chemical Disciplines by Food Technologies Students. In Proceedings of the 4th International Conference on History, Theory and Methodology of Learning - ICHTML; ISBN 978-989-758-579-1; ISSN 2976-0836, SciTePress, pages 107-113. DOI: 10.5220/0012647000003737 https://www.scitepress.org/PublicationsDetail.aspx?ID=BBJXgulsSiE=&t=1
6. Hulai O., Shemet V., Moroz I. Assessment Design Using the MOODLE Learning Platform. Book of Abstracts 6th International Conference Higher Education Learning Methodologies and Technologies Online, 25-27 September 2024, Rome, Italy. P. 8-10. ISBN 978-88-99978-67-9 https://www.helmeto2024.it/storage/2024/11/BOA_HELMETO2024.pdf
7. Hulai O., Kabak V., Savaryn P. MOOC Courses as an Element of Blended Learning. Book of Abstracts 6th International Conference Higher Education Learning Methodologies and Technologies Online, 25-27 September 2024, Rome, Italy. P. 108-110.14) керівництво студентом, який зайняв призове місце на I або ІІ етапі Всеукраїнської студентської олімпіади (Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт), або робота у складі організаційного комітету / журі Всеукраїнської студентської олімпіади (Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт), або керівництво постійно діючим студентським науковим гуртком / проблемною групою; керівництво студентом, який став призером або лауреатом Міжнародних, Всеукраїнських мистецьких конкурсів, фестивалів та проектів, робота у складі організаційного комітету або у складі журі міжнародних, всеукраїнських мистецьких конкурсів, інших культурно-мистецьких проектів (для забезпечення провадження освітньої діяльності на третьому (освітньо-творчому) рівні); керівництво здобувачем, який став призером або лауреатом міжнародних мистецьких конкурсів, фестивалів, віднесених до Європейської або Всесвітньої (Світової) асоціації мистецьких конкурсів, фестивалів, робота у складі організаційного комітету або у складі журі зазначених мистецьких конкурсів, фестивалів); керівництво студентом, який брав участь в Олімпійських, Паралімпійських іграх, Всесвітній та Всеукраїнській Універсіаді, чемпіонаті світу, Європи, Європейських іграх, етапах Кубка світу та Європи, чемпіонаті України; виконання обов’язків тренера, помічника тренера національної збірної команди України з видів спорту; виконання обов’язків головного секретаря, головного судді, судді міжнародних та всеукраїнських змагань; керівництво спортивною делегацією; робота у складі організаційного комітету, суддівського корпусу
1. Керівництво студентом, який став переможцем II етапу Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт ( Овчарук Т. Спеціальність «Матеріалознавство», Харків, 2021, диплом ІІ ступеня).
2. Наукове керівництво здобувачами, які отримали перемогу у міжнародному конкурсі бізнес-проектів і стартапів:
- Бандура М. – переможець секції у номінації «Краще стартап-рішення проблем клієнта» на X Фестивалі інноваційних проєктів «Sikorsky Challenge 2021:Україна і світ».15) керівництво школярем, який зайняв призове місце III—IV етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових навчальних предметів, II—III етапу Всеукраїнських конкурсів-захистів науково-дослідницьких робіт учнів — членів Національного центру “Мала академія наук України”; участь у журі III—IV етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових навчальних предметів чи II—III етапу Всеукраїнських конкурсів-захистів науково-дослідницьких робіт учнів — членів Національного центру “Мала академія наук України” (крім третього (освітньо-наукового/освітньо-творчого) рівня)
Керівництво учнем, який став переможцем III етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів – членів Малої академії наук (напрям – технічні науки) (Мікуліч Р., 2022 р., диплом ІІІ ступеня, Скляренко В., 2023р., 2024 р., диплом ІІІ ступеня).
2. Міжнародне стажування "Digital Future: Blended Learning" у рамках німецько-українського проекту DIGIN.NET, сертифікат DN 202311137, 22.10-30.11.2023 р., 6 кредитів ECTS (180 годин).
3. Міжнародне стажування у Sigma Software University «Teachers’ Smart Up: Summer Edition 2024», 22- 26.07.2024 р., 1 кредит ECTS (30 годин).
4. Академія цифрового розвитку (м. Київ), сертифікат № 2GW-146, «Цифрові інструменти GOOGLE для закладів вищої, фахової передвищої освіти», 04-18.10.2021 р., 1 кредит ECTS (30 годин).
5. University of Bayreuth (Germany), сертифікат, “Retraining in the field of teaching excellence”, 07.12.2021 р., 2 кредити ECTS (60 годин).
6. Prometheus, сертифікат, «Навчаймось вчитись: Потужні розумові інструменти для опанування складних предметів», 15.02.2023, 1 кредит (30 годин).
7. ДНУ «Київський академічний університет», сертифікат, «BOOSTER інноваційних проектів – 2023», 16.05-23.06.2023 р., 3 кредити ECTS (90 годин).
8. Луцький національний технічний університет, сертифікат № MT20230507, «Flexible ways of improving the quality of higher education in times of change», 19.05.2023 р., 1 кредит ECTS (30 годин).
9. Науково-дослідний Інститут Люблінського науково-технологічного парку та IESF Міжнародна фундація науковців та освітян (м. Люблін, Республіка Польща), Сертифікат ES № 2178/2020, «Online learning as an unconventional form of modern education on the example of MOODLE platform», 09 – 16.11.2020 р. 1,5 кредитів ECTS (45 годин).
1) наявність не менше п’яти публікацій у періодичних наукових виданнях, що включені до переліку фахових видань України, до наукометричних баз, зокрема Scopus, Web of Science Core Collection
1. Hulai, O., Shemet, V., Moroz, I., Savaryn, P., & Kabak, V. (2024). Using The Labster Virtual Laboratory to Study Chemistry at a Technical University. Information Technologies and Learning Tools, 102(4), 95-107. https://doi.org/10.33407/itlt.v102i4.5737 (WoS)
2. Hulai, O., & Herasymchuk, H. (2024). Principles of Open Science in the Activities of a Technical University. Economics & Education, 9(1), 28-34. https://doi.org/10.30525/2500-946X/2024-1-5.
3. Гулай О. І. Дизайн оцінювання на основі теорії конструктивного узгодження. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. Кропивницький: Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, 2023. Випуск 208. С. 31-37. DOI: https://doi.org/10.36550/2415-7988-2023-1-208-31-36
4. Гулай О.І., Герасимчук Г.А., Бандура І.О. Реалізація навчального процесу в умовах воєнного стану. Вісник науки і освіти. 2023. Вип. 10(16). С. 509-520. https://doi.org/10.52058/2786-6165-2023-10(16)-509-520
5. Гулай, О., & Кабак, В. (2022). Цифрові інструменти GOOGLE як засіб удосконалення освітнього процесу в закладах вищої освіти. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: Педагогіка, 1(2), 14–23. https://doi.org/10.25128/2415-3605.22.2.2
6. Гулай, О., Мороз, І., & Шемет, В. (2023). Концепція викладання хімічних дисциплін для майбутніх харчових технологів. Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: Теорія та методика навчання природничих наук, № 4, 117–124. https://doi.org/10.31652/2786-5754-2023-4-117-124
7. Гулай, О., Сушик, О., & Редько, О. (2025). Функції інформаційно-консультативного середовища закладу професійної освіти. Проблеми хімії та сталого розвитку, (1), 94–101. https://doi.org/10.32782/pcsd-2025-1-133) наявність виданого підручника чи навчального посібника (включаючи електронні) або монографії (загальним обсягом не менше 5 авторських аркушів), в тому числі видані у співавторстві (обсягом не менше 1,5 авторського аркуша на кожного співавтора)
1. Гулай О., Кабак В., Герасимчук Г. Засоби та технології цифрового навчання: теоретичний та практичний аспекти : Монографія. Луцьк: Вежа, 2025. 160 с. ISBN 978-966-940-645-3
2. Мороз І.А., Гулай О.І., Шемет В.Я. Харчова хімія : Навчальний посібник. Луцьк: ІВВ ЛНТУ, 2022. 236 с. (рек. вченою радою ЛНТУ, протокол № 11 від 30.06.2022 р.).
3. Фурс Т.В., Гулай О.І., Шемет В.Я., Шваб’юк В.І. Технології одержання і властивості монокристалів PbI2 : Монографія. Луцьк: ЛНТУ, 2022. 148 с. (рек. вченою радою ЛНТУ, протокол № 10 від 26.05.2022 р.).
4. Професійна освіта (цифрові технології) : магістерський курс /за загальною редакцією О.І. Гулай. Луцьк: ЛНТУ, 2023. 256 с. (рекомендовано Вченою радою ЛНТУ, пр. № 2 від 29.09.2023 р.)4) наявність виданих навчально-методичних посібників/посібників для самостійної роботи здобувачів вищої освіти та дистанційного навчання, електронних курсів на освітніх платформах ліцензіатів, конспектів лекцій/практикумів/методичних вказівок/рекомендацій/ робочих програм, інших друкованих навчально-методичних праць загальною кількістю три найменування
1. Основи наукових досліджень : метод. вказівки до практичних занять та виконання самостійної роботи для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти освітньо-професійної програми ««Професійна освіта (комп’ютерні технології)» галузі знань А Освіта спец. А5.39 Професійна освіта (Цифрові технології) денної та заоч. форм навч. / уклад. О. І. Гулай. Луцьк : ЛНТУ, 2025. 44 с.
2. Креативні технології навчання : метод. вказівки до практичних занять та викон. самостійної роботи для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти освітньо-професійної програми «Професійна освіта (комп’ютерні технології)» галузі знань 01 Освіта/Педагогіка спец. 015.39 Професійна освіта (Цифрові технології) денної та заоч. форм навч. / уклад. О. І. Гулай. Луцьк : ЛНТУ, 2025. 52 с.
3. Теорія та методика цифрового навчання : метод. вказівки до практичних занять та викон. самостійної роботи для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти освітньо-професійної програми «Професійна освіта (комп’ютерні технології)» галузі знань 01 Освіта/Педагогіка спец. 015.39 Професійна освіта (Цифрові технології) денної та заоч. форм навч. / уклад. О. І. Гулай. Луцьк : ЛНТУ, 2023. 32 с.
4. Педагогіка і психологія вищої школи : метод. вказівки до практичних занять та викон. самостійної роботи для здобувачів третього (доктор філософії) рівня вищої освіти галузі знань 07 Управління та адміністрування денної форми навч. / уклад. О. І. Гулай. Луцьк : ЛНТУ, 2022. 42 с.
5. Педагогічна практика : метод. вказівки для здобувачів третього (доктор філософії) рівня вищої освіти галузі знань 07 Управління та адміністрування спец. денної форми навч. / уклад. О. І. Гулай. Луцьк : ЛНТУ, 2022. 24 с.
6. Практична підготовка : метод. вказівки для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти освітньо-професійної програми «Професійна освіта (комп’ютерні технології)» галузі знань 01 Освіта/Педагогіка спец. 015.39 Професійна освіта (Цифрові технології) денної та заоч. форм навч. / уклад.: О. І. Гулай, О. І. Редько. Луцьк : ЛНТУ, 2023. 44 с.7) участь в атестації наукових кадрів як офіційного опонента або члена постійної спеціалізованої вченої ради, або члена не менше трьох разових спеціалізованих вчених рад
Офіційний опонент дисертаційної роботи Маланюк Н.М. “Теоретичні і методичні засади неперервної підготовки майбутніх фахівців залізничного транспорту в системі «коледж – університет»” на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук 13.00.04, Рівненський державний гуманітарний університет, спеціалізована вчена рада Д 47.053.01, 28 квітня 2021 р
8) виконання функцій (повноважень, обов’язків) наукового керівника або відповідального виконавця наукової теми (проекту), або головного редактора/члена редакційної колегії/експерта (рецензента) наукового видання, включеного до переліку фахових видань України, або іноземного наукового видання, що індексується в бібліографічних базах
1. Член редколегії (з 2020 р.) наукового видання «Наукові записки Малої академії наук України», категорія Б, входить до наукометричної бази даних IndexCopernicus. (Свідоцтво про державну реєстрацію: серія КВ № 24354–14194 ПР від 24.02.2020 р.).
2. Член редколегії (з 2020 р.) збірника наукових статей «Праці НТШ. Хімічні науки», що входить до переліку фахових видань України з грудня 2015 року та до наукометричної бази даних IndexCopernicus. (Свідоцтво про державну реєстрацію: КВ № 16781-5353Р від 21.05.2010 р.).
3. Член редколегії (з 2025 р.) наукового журналу категорії Б «Проблеми хімії та сталого розвитку», що входить до переліку фахових видань України. Галузь знань: природничі науки, педагогічні науки. Спеціальності: E2 – Екологія; E3 – Хімія; A1 – Освітні, педагогічні науки; A5 – Професійна освіта (за спеціалізаціями).
4. Керівник науково-дослідної роботи, що виконується в межах робочого часу викладачів № д/р 0124U001901, «Цифрові освітні технології у навчальному процесі технічного університету» (Луцький національний технічний університет), 2024-2026 рр.9) робота у складі експертної ради з питань проведення експертизи дисертацій МОН або у складі галузевої експертної ради як експерта Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти, або у складі Акредитаційної комісії, або міжгалузевої експертної ради з вищої освіти Акредитаційної комісії, або трьох експертних комісій МОН/зазначеного Агентства, або Науково-методичної ради/науково-методичних комісій (підкомісій) з вищої або фахової передвищої освіти МОН, наукових/науково-методичних/експертних рад органів державної влади та органів місцевого самоврядування, або у складі комісій Державної служби якості освіти із здійснення планових (позапланових) заходів державного нагляду (контролю)
1. Експерт МОН з експертизи проектів наукових досліджень і науково-технічних (експериментальних) розробок, що подаються для участі у конкурсах МОН. Наказ МОН України № 1111 від 12.12.2022 р.
2. Член Галузевої експертної ради 01 Педагогіка Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти (протокол № 5 НАЗЯВО від 25 березня 2025р.).10) участь у міжнародних наукових та/або освітніх проектах, залучення до міжнародної експертизи, наявність звання “суддя міжнародної категорії”
1. Міжнародне науково-педагогічне стажування у рамках міжнародного проекту “SUUUpoRT - Structural support of Ukrainian Universities in Upkeep and Rebuilding оf Higher Education” (Німеччина, TU Bergakademie Freiberg, 1 грудня 2023 р. - 29 березня 2024 р.).
2. Стажування для персоналу в Технічному університеті «Гірнича академія Фрайберга» м. Фрайберг, ФРН в рамках програми Еразмус+ (Німеччина, TU Bergakademie Freiberg, 2 - 6 грудня 2024 р.)
3. Участь у міжнародному проекті Erasmus+ KA2: «Центри сертифікації викладачів: інноваційні підходи до досконалості викладання» UTTERLY, термін реалізації 15.01.2021-14.01.2023.12) наявність апробаційних та/або науково-популярних, та/або консультаційних (дорадчих), та/або науково-експертних публікацій з наукової або професійної тематики загальною кількістю не менше п’яти публікацій
1. Гулай , О. І., & Шемет , В.Я. (2023). Формувальне оцінювання як сучасний освітній тренд. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(3), 251–257. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.17703
2. Гулай , О. І., Шемет , В. Я., & Кабак , В. В. (2023). Цифровий освітній простір як основна інновація ХХІ століття. Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти, 1(3), 171–178. https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.17777
3. Гулай , О. І., Шемет, В. Я., & Фурс, Т. В. (2022). Змішане навчання як сучасний освітній тренд. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(2), 407–414. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.16622.
4. Гулай, О. І., & Карпюк, А. Л. (2024). Soft і hard skills у процесі викладання та навчання. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(4), 248–256. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.18740
5. Hulai, O.; Moroz, I. and Shemet, V. (2024). Inquiry-Based Learning in the Study of Chemical Disciplines by Food Technologies Students. In Proceedings of the 4th International Conference on History, Theory and Methodology of Learning - ICHTML; ISBN 978-989-758-579-1; ISSN 2976-0836, SciTePress, pages 107-113. DOI: 10.5220/0012647000003737 https://www.scitepress.org/PublicationsDetail.aspx?ID=BBJXgulsSiE=&t=1
6. Гулай , О., Мороз , І., Шемет , В., & Шевчук , М. (2024). Інтерактивні методи навчання як засіб активізації пізнавальної діяльності здобувачів освіти. Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти, 1(4), 256–264. https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.18907
7. Hulai O., Shemet V., Moroz I. Assessment Design Using the MOODLE Learning Platform. Book of Abstracts 6th International Conference Higher Education Learning Methodologies and Technologies Online, 25-27 September 2024, Rome, Italy. P. 8-10. ISBN 978-88-99978-67-9 https://www.helmeto2024.it/storage/2024/11/BOA_HELMETO2024.pdf
8. Hulai O., Kabak V., Savaryn P. MOOC Courses as an Element of Blended Learning. Book of Abstracts 6th International Conference Higher Education Learning Methodologies and Technologies Online, 25-27 September 2024, Rome, Italy. P. 108-110.14) керівництво студентом, який зайняв призове місце на I або ІІ етапі Всеукраїнської студентської олімпіади (Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт), або робота у складі організаційного комітету / журі Всеукраїнської студентської олімпіади (Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт), або керівництво постійно діючим студентським науковим гуртком / проблемною групою; керівництво студентом, який став призером або лауреатом Міжнародних, Всеукраїнських мистецьких конкурсів, фестивалів та проектів, робота у складі організаційного комітету або у складі журі міжнародних, всеукраїнських мистецьких конкурсів, інших культурно-мистецьких проектів (для забезпечення провадження освітньої діяльності на третьому (освітньо-творчому) рівні); керівництво здобувачем, який став призером або лауреатом міжнародних мистецьких конкурсів, фестивалів, віднесених до Європейської або Всесвітньої (Світової) асоціації мистецьких конкурсів, фестивалів, робота у складі організаційного комітету або у складі журі зазначених мистецьких конкурсів, фестивалів); керівництво студентом, який брав участь в Олімпійських, Паралімпійських іграх, Всесвітній та Всеукраїнській Універсіаді, чемпіонаті світу, Європи, Європейських іграх, етапах Кубка світу та Європи, чемпіонаті України; виконання обов’язків тренера, помічника тренера національної збірної команди України з видів спорту; виконання обов’язків головного секретаря, головного судді, судді міжнародних та всеукраїнських змагань; керівництво спортивною делегацією; робота у складі організаційного комітету, суддівського корпусу
1. Керівництво студентом, який став переможцем II етапу Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт ( Овчарук Т. Спеціальність «Матеріалознавство», Харків, 2021, диплом ІІ ступеня).
2. Наукове керівництво здобувачами, які отримали перемогу у міжнародному конкурсі бізнес-проектів і стартапів:
- Бандура М. – переможець секції у номінації «Краще стартап-рішення проблем клієнта» на X Фестивалі інноваційних проєктів «Sikorsky Challenge 2021:Україна і світ».15) керівництво школярем, який зайняв призове місце III—IV етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових навчальних предметів, II—III етапу Всеукраїнських конкурсів-захистів науково-дослідницьких робіт учнів — членів Національного центру “Мала академія наук України”; участь у журі III—IV етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових навчальних предметів чи II—III етапу Всеукраїнських конкурсів-захистів науково-дослідницьких робіт учнів — членів Національного центру “Мала академія наук України” (крім третього (освітньо-наукового/освітньо-творчого) рівня)
Керівництво учнем, який став переможцем III етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів – членів Малої академії наук (напрям – технічні науки) (Мікуліч Р., 2022 р., диплом ІІІ ступеня, Скляренко В., 2023р., 2024 р., диплом ІІІ ступеня).