Картки працівників ЄДЕБО
2. Міжнародне стажування "Digital Future: Blended Learning" у рамках німецько-українського проекту DIGIN.NET, сертифікат DN 202311137, 22.10-30.11.2023 р., 6 кредитів ECTS (180 годин).
3. Академія цифрового розвитку (м. Київ), сертифікат № 2GW-146, «Цифрові інструменти GOOGLE для закладів вищої, фахової передвищої освіти», 04-18.10.2021 р., 1 кредит ECTS (30 годин).
4. University of Bayreuth (Germany), сертифікат, “Retraining in the field of teaching excellence”, 07.12.2021 р., 2 кредити ECTS (60 годин).
5. Prometheus, сертифікат, «Навчаймось вчитись: Потужні розумові інструменти для опанування складних предметів», 15.02.2023, 1 кредит (30 годин).
6. ДНУ «Київський академічний університет», сертифікат, «BOOSTER інноваційних проектів – 2023», 16.05-23.06.2023 р., 3 кредити ECTS (90 годин).
7.Луцький національний технічний університет, сертифікат № MT20230507, «Flexible ways of improving the quality of higher education in times of change», 19.05.2023 р., 1 кредит ECTS (30 годин).
8. Науково-дослідний Інститут Люблінського науково-технологічного парку та IESF Міжнародна фундація науковців та освітян (м. Люблін, Республіка Польща), Сертифікат ES № 2178/2020, «Online learning as an unconventional form of modern education on the example of MOODLE platform», 09 – 16.11.2020 р. 1,5 кредитів ECTS (45 годин).
9. Сертифікат володіння англійською мовою на рівні В2 №СЕВ2-262 від червня 2019 р., виданий ЛНТУ та Cambridge English Language Assessment (м. Луцьк, Україна).
1) наявність не менше п’яти публікацій у періодичних наукових виданнях, що включені до переліку фахових видань України, до наукометричних баз, зокрема Scopus, Web of Science Core Collection
1. Гулай О. І. Дизайн оцінювання на основі теорії конструктивного узгодження. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. Кропивницький: Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, 2023. Випуск 208. С. 31-37. DOI: 10.36550/2415-7988-2023-1-208-31-36
2. Гулай О.І., Герасимчук Г.А., Бандура І.О. Реалізація навчального процесу в умовах воєнного стану. Вісник науки і освіти. 2023. Вип. 10(16). С. 509-520. https://doi.org/10.52058/2786-6165-2023-10(16)-
3. Гулай О., Кабак, В. Цифрові інструменти GOOGLE як засіб удосконалення освітнього процесу в закладах вищої освіти. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: Педагогіка, 1(2), 14–23. 2022. https://doi.org/10.25128/2415-3605.22.2.2
4. Гулай О., Мороз І., Шемет В. Концепція викладання хімічних дисциплін для майбутніх харчових технологів. Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: Теорія та методика навчання природничих наук», (4), 117–124. 2023. https://doi.org/10.31652/2786-5754-2023-4-117-124
5. Гулай О.І., Мороз І.А., Фесюк В.О. Мотиваційні фактори вибору майбутньої спеціальності. Наукові записки. Серія: Педагогічні наук. 2021. Вип. 198. С. 28-33. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2021-1-198-28-33.
6. Гулай О.І. Концепція STEM у діяльності гуртка матеріалознавства Малої академії наук. Наукові записки Малої академії наук України, 3 (19), 10-19. 2020. URL: https://doi.org/10.51707/2618-0529-2020-19-02.
7. Гулай О.І., Фурс Т.В., Шемет В.Я. STEM-спрямування навчання природничо-наукових дисциплін у технічному університеті. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. Вип. 177. Ч. 1. Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019. С. 124-129.
8. Шемет В. Я., Гулай О. І., Мороз І. А. Фізикохімічні аспекти молекулярної гастрономії. Наукові праці НУХТ 2021. Том 27, № 3. C. 163-171. https://doi.org/10.24263/2225-2924-2021-27-3-19
9. Шемет, В., Гулай, О. Харчові добавки натурального походження: короткий огляд. Товарознавчий вісник. 2023. 1(16). С. 6-18. https://doi.org/10.36910/6775-2310-5283-2023-17-1
10. Гулай, В. Шемет, Т. Фурс. Рідкісноземельні метали як критична сировина. Короткий огляд. Праці НТШ. Хім. наук. 2022. Том. LXX. С. 79-89. DOI: https://doi.org/10.37827/ntsh.chem.2022.70.
11. Cyclic structuring of epoxy polymers under the influence of microwave electromagnetic radiation / V.Kashytskyi, P.Savchuk, V.Malets, O.Sadova, O.Hulai // Functional Materials, 2020; Vol. 27(4). P. 786-793. https://doi.org/10.15407/fm27.04.786. (Scopus).
12. T.V. Furs, O.I. Hulaj, V.Ya. Shemet. Investigation of Electronic Conductivity in PbI2:Hf Single Crystals. Physics and chemistry of solid state. V. 20, № 4, 2019. P. 396-400. DOI: 10.15330/PCSS.20.4.396-400 (Scopus)
13. O.I. Hulai, V.Ya. Shemet, O.S. Klimovych. Chromatographic Determination of the Chemical Composition of Apple Chips Extract. Methods Objects Chem. Anal., 2023, 18(1), p. 33-41. https://doi.org/10.17721/moca.2023.33-41 (Scopus)
14. Riabchykov M., Furs T., Alexandrov A., Tsykhanovska I., Hulai O., Shemet V. (2023) Specified parameters in designing porous materials using magnetic nanotechnologies. Journal of Engineering Sciences (Ukraine), Vol. 10(2), pp. C56–C62. DOI: https://doi.org/10.21272/jes.2023.10(2).c7 (Scopus)3) наявність виданого підручника чи навчального посібника (включаючи електронні) або монографії (загальним обсягом не менше 5 авторських аркушів), в тому числі видані у співавторстві (обсягом не менше 1,5 авторського аркуша на кожного співавтора)
1. Мороз І.А., Гулай О.І., Шемет В.Я. Харчова хімія : Навчальний посібник. Луцьк: ІВВ ЛНТУ, 2022. 236 с. (рек. вченою радою ЛНТУ, протокол № 11 від 30.06.2022 р.).
2. Фурс Т.В., Гулай О.І., Шемет В.Я., Шваб’юк В.І. Технології одержання і властивості монокристалів PbI2 : Монографія. Луцьк: ЛНТУ, 2022. 148 с. (рек. вченою радою ЛНТУ, протокол № 10 від 26.05.2022 р.).
3. Гулай О., Кабак В., Герасимчук Г. Засоби та технології цифрового навчання: теоретичний та практичний аспекти : Монографія. Луцьк: ЛНТУ, 2023. 160 с. (рекомендовано Вченою радою ЛНТУ, пр. № 4 від 28.11.2023 р.)
4. Професійна освіта (цифрові технології) : магістерський курс /за загальною редакцією О.І. Гулай. Луцьк: ЛНТУ, 2023. 256 с. (рекомендовано Вченою радою ЛНТУ, пр. № 2 від 29.09.2023 р.)4) наявність виданих навчально-методичних посібників/посібників для самостійної роботи здобувачів вищої освіти та дистанційного навчання, електронних курсів на освітніх платформах ліцензіатів, конспектів лекцій/практикумів/методичних вказівок/рекомендацій/ робочих програм, інших друкованих навчально-методичних праць загальною кількістю три найменування
1. Основи наукових досліджень: методичні вказівки до практичних занять та виконання самостійної роботи для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти освітньо-професійної програми «Середня освіта. Інформатика» галузі знань 01 Освіта. Педагогіка спеціальності 014.09 Середня освіта (Інформатика) денної та заочної форм навчання/ уклад. О.І. Гулай. Луцьк : Луцький НТУ, 2023. 32 с.
2. Методологія наукових досліджень : конспект лекцій для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти освітньо-професійної програми «Професійна освіта (комп’ютерні технології)», «Освітні, педагогічні науки (інклюзивна освіта)» галузі знань 01 Освіта. Педагогіка спец. 015.39 Професійна освіта (цифрові технології), 011 Освітні, педагогічні науки денної та заоч. форм навч. / уклад. О.І. Гулай. Луцьк : ЛНТУ, 2021. 66 с.
3. Методологія наукових досліджень : метод. вказівки до практичних занять та викон. самостійної роботи для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти освітньо-професійної програми «Професійна освіта (комп’ютерні технології)», «Освітні, педагогічні науки (інклюзивна освіта)» галузі знань 01 Освіта. Педагогіка спец. 015.39 Професійна освіта (цифрові технології), 011 Освітні, педагогічні науки денної та заоч. форм навч. / уклад. О.І. Гулай. Луцьк : Луцький НТУ, 2021. 24 с.
4. Креативні технології навчання : метод. вказівки до викон. самостійної роботи для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти освітньо-професійної програми «Середня освіта. Інформатика» галузі знань 01 Освіта/Педагогіка спец. 014.09 Середня освіта (Інформатика) денної та заоч. форм навч. / уклад. О.І. Гулай. – Луцьк : Луцький НТУ, 2020. – 22 с.
5. Креативні технології навчання : конспект лекцій для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти освітньо-професійної програми «Середня освіта. Інформатика» галузі знань 01 Освіта/Педагогіка спец. 014.09 Середня освіта (Інформатика) денної та заоч. форм навч. / уклад. О.І. Гулай. – Луцьк : Луцький НТУ, 2020. – 96 с.
6. Креативні технології навчання : метод. вказівки до практичних занять для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти освітньо-професійної програми «Середня освіта. Інформатика» галузі знань 01 Освіта/Педагогіка спец. 014.09 Середня освіта (Інформатика) денної та заоч. форм навч. / уклад. О.І. Гулай. Луцьк : ЛНТУ, 2023. 36 с.
7. Педагогіка і психологія вищої школи : методичні вказівки до практичних занять та виконання самостійної роботи для здобувачів третього (доктор філософії) рівня вищої освіти освітньо-професійної програми освітньо-наукової програми «Менеджмент» галузі знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 073 Менеджмент та освітньо-наукової програми «Економіка» галузі знань 05 Соціальні та поведінкові науки спеціальності 051 Економіка денної форми навчання/ уклад. О.І. Гулай. Луцьк : ЛНТУ, 2022. 42 с.7) участь в атестації наукових кадрів як офіційного опонента або члена постійної спеціалізованої вченої ради, або члена не менше трьох разових спеціалізованих вчених рад
1.Офіційний опонент дисертаційної роботи Макогін О. В. “Педагогічні умови організації виробничої практики майбутніх фахівців будівельного профілю в коледжах” на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук 13.00.04, Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія, спеціалізована вчена рада Д 70.145.01, 24 травня 2019 р.
2. Офіційний опонент дисертаційної роботи Маланюк Н.М. “Теоретичні і методичні засади неперервної підготовки майбутніх фахівців залізничного транспорту в системі «коледж – університет»” на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук 13.00.04, Рівненський державний гуманітарний університет, спеціалізована вчена рада Д 47.053.01, 28 квітня 2021 р.8) виконання функцій (повноважень, обов’язків) наукового керівника або відповідального виконавця наукової теми (проекту), або головного редактора/члена редакційної колегії/експерта (рецензента) наукового видання, включеного до переліку фахових видань України, або іноземного наукового видання, що індексується в бібліографічних базах
1. Член редколегії (з 2020 р.) наукового видання «Наукові записки Малої академії наук України», категорія Б, входить до наукометричної бази даних IndexCopernicus. (Свідоцтво про державну реєстрацію: серія КВ № 24354–14194 ПР від 24.02.2020 р.).
2. Член редколегії (з 2020 р.) збірника наукових статей «Праці НТШ. Хімічні науки», що входить до переліку фахових видань ДАК України з грудня 2015 року та до наукометричної бази даних IndexCopernicus. (Свідоцтво про державну реєстрацію: КВ № 16781-5353Р від 21.05.2010 р.).
3. Керівник науково-дослідної роботи, яка виконується на кафедрі матеріалознавства ЛНТУ в межах робочого часу викладачів «Фізико-хімічні властивості речовин та матеріалів» (Луцький національний технічний університет), 2021-2023 рр. (№ ДР 0121U108196, термін виконання: 2021-2023 рр.).9) робота у складі експертної ради з питань проведення експертизи дисертацій МОН або у складі галузевої експертної ради як експерта Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти, або у складі Акредитаційної комісії, або міжгалузевої експертної ради з вищої освіти Акредитаційної комісії, або трьох експертних комісій МОН/зазначеного Агентства, або Науково-методичної ради/науково-методичних комісій (підкомісій) з вищої або фахової передвищої освіти МОН, наукових/науково-методичних/експертних рад органів державної влади та органів місцевого самоврядування, або у складі комісій Державної служби якості освіти із здійснення планових (позапланових) заходів державного нагляду (контролю)
1. Експерт МОН з експертизи проектів наукових досліджень і науково-технічних (експериментальних) розробок, що подаються для участі у конкурсах МОН. Наказ МОН України № 1111 від 12.12.2022 р
10) участь у міжнародних наукових та/або освітніх проектах, залучення до міжнародної експертизи, наявність звання “суддя міжнародної категорії”
1. Участь у міжнародному проекті Erasmus+ KA2: «Центри сертифікації викладачів: інноваційні підходи до досконалості викладання» UTTERLY, термін реалізації 15.01.2021-14.01.2023.
12) наявність апробаційних та/або науково-популярних, та/або консультаційних (дорадчих), та/або науково-експертних публікацій з наукової або професійної тематики загальною кількістю не менше п’яти публікацій
1. Гулай , О. І., & Шемет , В.Я. (2023). Формувальне оцінювання як сучасний освітній тренд. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(3), 251–257. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.17703
2. Гулай , О. І., Шемет , В. Я., & Кабак , В. В. (2023). Цифровий освітній простір як основна інновація ХХІ століття. Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти, 1(3), 171–178. https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.17777
3. Гулай , О. І., Шемет, В. Я., & Фурс, Т. В. (2022). Змішане навчання як сучасний освітній тренд. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(2), 407–414. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.16622.
4. Гулай О. І., Шевчук М. В. Дизайн оцінювання на основі теорії конструктивного вирівнювання Дж. Біггса. Актуальні проблеми міжкультурної комунікації: зб. матеріалів І Міжнародної науково-практичної конференції, 06 квітня 2022 року, Луцький національний технічний університет. Луцьк: IВВ Луцького НТУ, 2022. С. 241-243.
5. Гулай О. І. Проблеми імплементації інклюзії у вищій школі України. Матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції «Соціальна допомога і соціальна робота: виклики сучасності». Луцьк, ЛНТУ, 2022. С. 184-186.
6. Гулай О.І., Бойко Р.М. Особливості дистанційного оцінювання навчальних досягнень студентів. Інформаційні технології в освіті, науці і виробництві (ІТОНВ-2021) : тези доповідей VIІІ Міжнародної науково-практичної конференції (21-22 травня 2021 року). Луцьк : відділ іміджу та промоції Луцького НТУ, 2021. С. 97-100.
7. Фурс Т., Гулай О., Шемет В. Реалізація STEM-орієнтованої підготовки здобувачів вищої технічної освіти // Modern science and practice. Abstracts of XV international scientific and practical conference. Varna, Bulgaria 2020. Pp. 250-253. URL: http://isg-konf.com.
8. Гулай О.І. Особливості викладання дисципліни «Методологія наукових досліджень» // Сучасні інформаційні технології в освіті і науці : 3 Всеукр. наук. Інтернет-конф., 26-27 березня 2021 р. : (зб. матеріалів) / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини, Ін-т інформаційних технологій і засобів навч. НАПН України [та ін.] ; [редкол.: Медведєва М.О. (голов. ред.), Ткачук Г.В., Жмуд О.В., [та ін.]. Умань : Візаві, 2021. С. 32-34.еріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції «Соціальна допомога і соціальна робота: виклики сучасності». Луцьк, ЛНТУ, 2022. С. 184-186.14) керівництво студентом, який зайняв призове місце на I або ІІ етапі Всеукраїнської студентської олімпіади (Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт), або робота у складі організаційного комітету / журі Всеукраїнської студентської олімпіади (Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт), або керівництво постійно діючим студентським науковим гуртком / проблемною групою; керівництво студентом, який став призером або лауреатом Міжнародних, Всеукраїнських мистецьких конкурсів, фестивалів та проектів, робота у складі організаційного комітету або у складі журі міжнародних, всеукраїнських мистецьких конкурсів, інших культурно-мистецьких проектів (для забезпечення провадження освітньої діяльності на третьому (освітньо-творчому) рівні); керівництво здобувачем, який став призером або лауреатом міжнародних мистецьких конкурсів, фестивалів, віднесених до Європейської або Всесвітньої (Світової) асоціації мистецьких конкурсів, фестивалів, робота у складі організаційного комітету або у складі журі зазначених мистецьких конкурсів, фестивалів); керівництво студентом, який брав участь в Олімпійських, Паралімпійських іграх, Всесвітній та Всеукраїнській Універсіаді, чемпіонаті світу, Європи, Європейських іграх, етапах Кубка світу та Європи, чемпіонаті України; виконання обов’язків тренера, помічника тренера національної збірної команди України з видів спорту; виконання обов’язків головного секретаря, головного судді, судді міжнародних та всеукраїнських змагань; керівництво спортивною делегацією; робота у складі організаційного комітету, суддівського корпусу
1. Керівництво студентом, який став переможцем II етапу Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт ( Овчарук Т. Спеціальність «Матеріалознавство», Харків, 2021, диплом ІІ ступеня).
2. Наукове керівництво здобувачами, які отримали перемогу у міжнародному конкурсі бізнес-проектів і стартапів:
- Бандура М. – переможець секції у номінації «Краще стартап-рішення проблем клієнта» на X Фестивалі інноваційних проєктів «Sikorsky Challenge 2021:Україна і світ».15) керівництво школярем, який зайняв призове місце III—IV етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових навчальних предметів, II—III етапу Всеукраїнських конкурсів-захистів науково-дослідницьких робіт учнів — членів Національного центру “Мала академія наук України”; участь у журі III—IV етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових навчальних предметів чи II—III етапу Всеукраїнських конкурсів-захистів науково-дослідницьких робіт учнів — членів Національного центру “Мала академія наук України” (крім третього (освітньо-наукового/освітньо-творчого) рівня)
Керівництво учнем, який став переможцем III етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів – членів Малої академії наук (напрям – технічні науки) (Кавара А., 2018 р., диплом ІІ ступеня, Мікуліч Р., 2022 р., диплом ІІІ ступеня, Скляренко В., 2023р., диплом ІІІ ступеня)
2. Міжнародне стажування "Digital Future: Blended Learning" у рамках німецько-українського проекту DIGIN.NET, сертифікат DN 202311137, 22.10-30.11.2023 р., 6 кредитів ECTS (180 годин).
3. Академія цифрового розвитку (м. Київ), сертифікат № 2GW-146, «Цифрові інструменти GOOGLE для закладів вищої, фахової передвищої освіти», 04-18.10.2021 р., 1 кредит ECTS (30 годин).
4. University of Bayreuth (Germany), сертифікат, “Retraining in the field of teaching excellence”, 07.12.2021 р., 2 кредити ECTS (60 годин).
5. Prometheus, сертифікат, «Навчаймось вчитись: Потужні розумові інструменти для опанування складних предметів», 15.02.2023, 1 кредит (30 годин).
6. ДНУ «Київський академічний університет», сертифікат, «BOOSTER інноваційних проектів – 2023», 16.05-23.06.2023 р., 3 кредити ECTS (90 годин).
7.Луцький національний технічний університет, сертифікат № MT20230507, «Flexible ways of improving the quality of higher education in times of change», 19.05.2023 р., 1 кредит ECTS (30 годин).
8. Науково-дослідний Інститут Люблінського науково-технологічного парку та IESF Міжнародна фундація науковців та освітян (м. Люблін, Республіка Польща), Сертифікат ES № 2178/2020, «Online learning as an unconventional form of modern education on the example of MOODLE platform», 09 – 16.11.2020 р. 1,5 кредитів ECTS (45 годин).
9. Сертифікат володіння англійською мовою на рівні В2 №СЕВ2-262 від червня 2019 р., виданий ЛНТУ та Cambridge English Language Assessment (м. Луцьк, Україна).
1) наявність не менше п’яти публікацій у періодичних наукових виданнях, що включені до переліку фахових видань України, до наукометричних баз, зокрема Scopus, Web of Science Core Collection
1. Гулай, О., & Кабак, В. (2022). Цифрові інструменти GOOGLE як засіб удосконалення освітнього процесу в закладах вищої освіти. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: Педагогіка, 1(2), 14–23. https://doi.org/10.25128/2415-3605.22.2.2
2. О. Гулай, В. Шемет, Т. Фурс. Рідкісноземельні метали як критична сировина. Короткий огляд. Праці НТШ. Хім. наук. 2022. Том. LXX. С. 79-89. DOI: https://doi.org/10.37827/ntsh.chem.2022.70.
3. Гулай О.І., Мороз І.А., Фесюк В.О. Мотиваційні фактори вибору майбутньої спеціальності. Наукові записки. Серія: Педагогічні наук. 2021. Вип. 198. С. 28-33. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2021-1-198-28-33.
4.Шемет В. Я., Гулай О. І., Мороз І. А. Фізикохімічні аспекти молекулярної гастрономії. Наукові праці НУХТ 2021. Том 27, № 3. C. 163-171. https://doi.org/10.24263/2225-2924-2021-27-3-19
5. Гулай О.І. Концепція STEM у діяльності гуртка матеріалознавства Малої академії наук. Наукові записки Малої академії наук України, 3 (19), 10-19. 2020. URL: https://doi.org/10.51707/2618-0529-2020-19-02.
6. Cyclic structuring of epoxy polymers under the influence of microwave electromagnetic radiation / V.Kashytskyi, P.Savchuk, V.Malets, O.Sadova, O.Hulai // Functional Materials, 2020; Vol. 27(4). P. 786-793. https://doi.org/10.15407/fm27.04.786. (Scopus).
7. Гулай О.І., Фурс Т.В., Шемет В.Я. STEM-спрямування навчання природничо-наукових дисциплін у технічному університеті. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. Вип. 177. Ч. 1. Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019. С. 124-129.
8.T.V. Furs, O.I. Hulaj, V.Ya. Shemet. Investigation of Electronic Conductivity in PbI2:Hf Single Crystals. Physics and chemistry of solid state. V. 20, № 4, 2019. P. 396-400. DOI: 10.15330/PCSS.20.4.396-400 (Scopus)
9. Шемет, В., & Гулай, О. (2023). Харчові добавки натурального походження: короткий огляд. Товарознавчий вісник, 1(16), 6-18. https://doi.org/10.36910/6775-2310-5283-2023-17-1
10. Гулай О. І. Дизайн оцінювання на основі теорії конструктивного узгодження. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. Кропивницький: Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, 2023. Випуск 208. С. 31-37. DOI: 10.36550/2415-7988-2023-1-208-31-36
11. Гулай, О., Мороз, І., & Шемет, В. (2023). Концепція викладання хімічних дисциплін для майбутніх харчових технологів. Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: Теорія та методика навчання природничих наук», (4), 117–124. https://doi.org/10.31652/2786-5754-2023-4-117-124
12. O.I. Hulai, V.Ya. Shemet, O.S. Klimovych. Chromatographic Determination of the Chemical Composition of Apple Chips Extract. Methods Objects Chem. Anal., 2023, 18(1), p. 33-41. https://doi.org/10.17721/moca.2023.33-41 (Scopus)3) наявність виданого підручника чи навчального посібника (включаючи електронні) або монографії (загальним обсягом не менше 5 авторських аркушів), в тому числі видані у співавторстві (обсягом не менше 1,5 авторського аркуша на кожного співавтора)
1. Мороз І.А., Гулай О.І., Шемет В.Я. Харчова хімія : Навчальний посібник. Луцьк: ІВВ ЛНТУ, 2022. 236 с. (рек. вченою радою ЛНТУ, протокол № 11 від 30.06.2022 р.).
2. Фурс Т.В., Гулай О.І., Шемет В.Я., Шваб’юк В.І. Технології одержання і властивості монокристалів PbI2 : Монографія. Луцьк: ЛНТУ, 2022. 148 с. (рек. вченою радою ЛНТУ, протокол № 10 від 26.05.2022 р.).
3. Гулай О., Кабак В., Герасимчук Г. Засоби та технології цифрового навчання: теоретичний та практичний аспекти : Монографія. Луцьк: ЛНТУ, 2023. 160 с. (рекомендовано Вченою радою ЛНТУ, пр. № 4 від 28.11.2023 р.)
4. Професійна освіта (цифрові технології) : магістерський курс /за загальною редакцією О.І. Гулай. Луцьк: ЛНТУ, 2023. 256 с. (рекомендовано Вченою радою ЛНТУ, пр. № 2 від 29.09.2023 р.)4) наявність виданих навчально-методичних посібників/посібників для самостійної роботи здобувачів вищої освіти та дистанційного навчання, електронних курсів на освітніх платформах ліцензіатів, конспектів лекцій/практикумів/методичних вказівок/рекомендацій/ робочих програм, інших друкованих навчально-методичних праць загальною кількістю три найменування
1. Основи наукових досліджень: методичні вказівки до практичних занять та виконання самостійної роботи для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти освітньо-професійної програми «Середня освіта. Інформатика» галузі знань 01 Освіта. Педагогіка спеціальності 014.09 Середня освіта (Інформатика) денної та заочної форм навчання/ уклад. О.І. Гулай. Луцьк : Луцький НТУ, 2023. 32 с.
2. Методологія наукових досліджень : конспект лекцій для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти освітньо-професійної програми «Професійна освіта (комп’ютерні технології)», «Освітні, педагогічні науки (інклюзивна освіта)» галузі знань 01 Освіта. Педагогіка спец. 015.39 Професійна освіта (цифрові технології), 011 Освітні, педагогічні науки денної та заоч. форм навч. / уклад. О.І. Гулай. Луцьк : ЛНТУ, 2021. 66 с.
3. Методологія наукових досліджень : метод. вказівки до практичних занять та викон. самостійної роботи для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти освітньо-професійної програми «Професійна освіта (комп’ютерні технології)», «Освітні, педагогічні науки (інклюзивна освіта)» галузі знань 01 Освіта. Педагогіка спец. 015.39 Професійна освіта (цифрові технології), 011 Освітні, педагогічні науки денної та заоч. форм навч. / уклад. О.І. Гулай. Луцьк : Луцький НТУ, 2021. 24 с.
4. Креативні технології навчання : метод. вказівки до викон. самостійної роботи для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти освітньо-професійної програми «Середня освіта. Інформатика» галузі знань 01 Освіта/Педагогіка спец. 014.09 Середня освіта (Інформатика) денної та заоч. форм навч. / уклад. О.І. Гулай. – Луцьк : Луцький НТУ, 2020. – 22 с.
5. Креативні технології навчання : конспект лекцій для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти освітньо-професійної програми «Середня освіта. Інформатика» галузі знань 01 Освіта/Педагогіка спец. 014.09 Середня освіта (Інформатика) денної та заоч. форм навч. / уклад. О.І. Гулай. – Луцьк : Луцький НТУ, 2020. – 96 с.
6. Креативні технології навчання : метод. вказівки до практичних занять для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти освітньо-професійної програми «Середня освіта. Інформатика» галузі знань 01 Освіта/Педагогіка спец. 014.09 Середня освіта (Інформатика) денної та заоч. форм навч. / уклад. О.І. Гулай. Луцьк : ЛНТУ, 2023. 36 с.
7. Педагогіка і психологія вищої школи : методичні вказівки до практичних занять та виконання самостійної роботи для здобувачів третього (доктор філософії) рівня вищої освіти освітньо-професійної програми освітньо-наукової програми «Менеджмент» галузі знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 073 Менеджмент та освітньо-наукової програми «Економіка» галузі знань 05 Соціальні та поведінкові науки спеціальності 051 Економіка денної форми навчання/ уклад. О.І. Гулай. Луцьк : ЛНТУ, 2022. 42 с.7) участь в атестації наукових кадрів як офіційного опонента або члена постійної спеціалізованої вченої ради, або члена не менше трьох разових спеціалізованих вчених рад
1.Офіційний опонент дисертаційної роботи Макогін О. В. “Педагогічні умови організації виробничої практики майбутніх фахівців будівельного профілю в коледжах” на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук 13.00.04, Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія, спеціалізована вчена рада Д 70.145.01, 24 травня 2019 р.
2. Офіційний опонент дисертаційної роботи Маланюк Н.М. “Теоретичні і методичні засади неперервної підготовки майбутніх фахівців залізничного транспорту в системі «коледж – університет»” на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук 13.00.04, Рівненський державний гуманітарний університет, спеціалізована вчена рада Д 47.053.01, 28 квітня 2021 р.8) виконання функцій (повноважень, обов’язків) наукового керівника або відповідального виконавця наукової теми (проекту), або головного редактора/члена редакційної колегії/експерта (рецензента) наукового видання, включеного до переліку фахових видань України, або іноземного наукового видання, що індексується в бібліографічних базах
1. Член редколегії (з 2020 р.) наукового видання «Наукові записки Малої академії наук України», категорія Б, входить до наукометричної бази даних IndexCopernicus. (Свідоцтво про державну реєстрацію: серія КВ № 24354–14194 ПР від 24.02.2020 р.).
2. Член редколегії (з 2020 р.) збірника наукових статей «Праці НТШ. Хімічні науки», що входить до переліку фахових видань ДАК України з грудня 2015 року та до наукометричної бази даних IndexCopernicus. (Свідоцтво про державну реєстрацію: КВ № 16781-5353Р від 21.05.2010 р.).
3. Керівник науково-дослідної роботи, яка виконується на кафедрі матеріалознавства ЛНТУ в межах робочого часу викладачів «Фізико-хімічні властивості речовин та матеріалів» (Луцький національний технічний університет), 2021-2023 рр. (№ ДР 0121U108196, термін виконання: 2021-2023 рр.).9) робота у складі експертної ради з питань проведення експертизи дисертацій МОН або у складі галузевої експертної ради як експерта Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти, або у складі Акредитаційної комісії, або міжгалузевої експертної ради з вищої освіти Акредитаційної комісії, або трьох експертних комісій МОН/зазначеного Агентства, або Науково-методичної ради/науково-методичних комісій (підкомісій) з вищої або фахової передвищої освіти МОН, наукових/науково-методичних/експертних рад органів державної влади та органів місцевого самоврядування, або у складі комісій Державної служби якості освіти із здійснення планових (позапланових) заходів державного нагляду (контролю)
1. Експерт МОН з експертизи проектів наукових досліджень і науково-технічних (експериментальних) розробок, що подаються для участі у конкурсах МОН. Наказ МОН України № 1111 від 12.12.2022 р
10) участь у міжнародних наукових та/або освітніх проектах, залучення до міжнародної експертизи, наявність звання “суддя міжнародної категорії”
1. Участь у міжнародному проекті Erasmus+ KA2: «Центри сертифікації викладачів: інноваційні підходи до досконалості викладання» UTTERLY, термін реалізації 15.01.2021-14.01.2023.
12) наявність апробаційних та/або науково-популярних, та/або консультаційних (дорадчих), та/або науково-експертних публікацій з наукової або професійної тематики загальною кількістю не менше п’яти публікацій
1. Гулай , О. І., & Шемет , В.Я. (2023). Формувальне оцінювання як сучасний освітній тренд. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(3), 251–257. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.17703
2. Гулай , О. І., Шемет , В. Я., & Кабак , В. В. (2023). Цифровий освітній простір як основна інновація ХХІ століття. Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти, 1(3), 171–178. https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.17777
3. Гулай , О. І., Шемет, В. Я., & Фурс, Т. В. (2022). Змішане навчання як сучасний освітній тренд. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(2), 407–414. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.16622.
4. Гулай О. І., Шевчук М. В. Дизайн оцінювання на основі теорії конструктивного вирівнювання Дж. Біггса. Актуальні проблеми міжкультурної комунікації: зб. матеріалів І Міжнародної науково-практичної конференції, 06 квітня 2022 року, Луцький національний технічний університет. Луцьк: IВВ Луцького НТУ, 2022. С. 241-243.
5. Гулай О. І. Проблеми імплементації інклюзії у вищій школі України. Матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції «Соціальна допомога і соціальна робота: виклики сучасності». Луцьк, ЛНТУ, 2022. С. 184-186.
6. Гулай О.І., Бойко Р.М. Особливості дистанційного оцінювання навчальних досягнень студентів. Інформаційні технології в освіті, науці і виробництві (ІТОНВ-2021) : тези доповідей VIІІ Міжнародної науково-практичної конференції (21-22 травня 2021 року). Луцьк : відділ іміджу та промоції Луцького НТУ, 2021. С. 97-100.
7. Фурс Т., Гулай О., Шемет В. Реалізація STEM-орієнтованої підготовки здобувачів вищої технічної освіти // Modern science and practice. Abstracts of XV international scientific and practical conference. Varna, Bulgaria 2020. Pp. 250-253. URL: http://isg-konf.com.
8. Гулай О.І. Особливості викладання дисципліни «Методологія наукових досліджень» // Сучасні інформаційні технології в освіті і науці : 3 Всеукр. наук. Інтернет-конф., 26-27 березня 2021 р. : (зб. матеріалів) / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини, Ін-т інформаційних технологій і засобів навч. НАПН України [та ін.] ; [редкол.: Медведєва М.О. (голов. ред.), Ткачук Г.В., Жмуд О.В., [та ін.]. Умань : Візаві, 2021. С. 32-34.еріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції «Соціальна допомога і соціальна робота: виклики сучасності». Луцьк, ЛНТУ, 2022. С. 184-186.14) керівництво студентом, який зайняв призове місце на I або ІІ етапі Всеукраїнської студентської олімпіади (Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт), або робота у складі організаційного комітету / журі Всеукраїнської студентської олімпіади (Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт), або керівництво постійно діючим студентським науковим гуртком / проблемною групою; керівництво студентом, який став призером або лауреатом Міжнародних, Всеукраїнських мистецьких конкурсів, фестивалів та проектів, робота у складі організаційного комітету або у складі журі міжнародних, всеукраїнських мистецьких конкурсів, інших культурно-мистецьких проектів (для забезпечення провадження освітньої діяльності на третьому (освітньо-творчому) рівні); керівництво здобувачем, який став призером або лауреатом міжнародних мистецьких конкурсів, фестивалів, віднесених до Європейської або Всесвітньої (Світової) асоціації мистецьких конкурсів, фестивалів, робота у складі організаційного комітету або у складі журі зазначених мистецьких конкурсів, фестивалів); керівництво студентом, який брав участь в Олімпійських, Паралімпійських іграх, Всесвітній та Всеукраїнській Універсіаді, чемпіонаті світу, Європи, Європейських іграх, етапах Кубка світу та Європи, чемпіонаті України; виконання обов’язків тренера, помічника тренера національної збірної команди України з видів спорту; виконання обов’язків головного секретаря, головного судді, судді міжнародних та всеукраїнських змагань; керівництво спортивною делегацією; робота у складі організаційного комітету, суддівського корпусу
1. Керівництво студентом, який став переможцем II етапу Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт ( Овчарук Т. Спеціальність «Матеріалознавство», Харків, 2021, диплом ІІ ступеня).
2. Наукове керівництво здобувачами, які отримали перемогу у міжнародному конкурсі бізнес-проектів і стартапів:
- Бандура М. – переможець секції у номінації «Краще стартап-рішення проблем клієнта» на X Фестивалі інноваційних проєктів «Sikorsky Challenge 2021:Україна і світ».15) керівництво школярем, який зайняв призове місце III—IV етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових навчальних предметів, II—III етапу Всеукраїнських конкурсів-захистів науково-дослідницьких робіт учнів — членів Національного центру “Мала академія наук України”; участь у журі III—IV етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових навчальних предметів чи II—III етапу Всеукраїнських конкурсів-захистів науково-дослідницьких робіт учнів — членів Національного центру “Мала академія наук України” (крім третього (освітньо-наукового/освітньо-творчого) рівня)
Керівництво учнем, який став переможцем III етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів – членів Малої академії наук (напрям – технічні науки) (Кавара А., 2018 р., диплом ІІ ступеня, Мікуліч Р., 2022 р., диплом ІІІ ступеня, Скляренко В., 2023р., диплом ІІІ ступеня)