Картки працівників ЄДЕБО
2021 рік ГО «УАМ» 1 кредит ЄКТС,
у 2021 році пройшов стажування (підвищення кваліфікації) за кордоном 1 кредит ЄКТС.
2023 рік КНЕУ ім. В. Гетьмана 1 кредит ЄКТС;
2024 ГО «Українська асоціація маркетингу» 1 кредит ЄКТС
1) наявність не менше п’яти публікацій у періодичних наукових виданнях, що включені до переліку фахових видань України, до наукометричних баз, зокрема Scopus, Web of Science Core Collection
1. Kuzmak, O., Kuzmak, O., Voitovych, S. (2024) Business Development towards the Application of Innovative Customer Relationship Management (CRM) Technologies in the Context of Global Transformational Changes. Review of Economics and Finance, 2023, 21, pp. 609–615.
-2. Vitalii S. Reikin, Serhii YA. Voitovych, Tetiana I. Danyliuk, Kateryna YU. Dedeliuk, Iryna F. Lorvi. Neuromarketing as interdisciplinary area: Theoretical and methodological analysis. Special Issue: Innovative Development and Economic Growth in the CIS Countries. Vol. 39 No. 6 (2021).
2. Shmatkovska, T., Britchenko, I., Voitovych, S., Lošonczi, P., Lorvi, I., Kulyk, I., Begun, S. Modern information and digital technologies in the system of economic security of industrial and agricultural enterprises. AD ALTA: Journal of interdisciplinary research. 2022. Vol. 11. Iss. 1. Special Issue XXII.
4. Berestetska, O., Iankovets, T., Orozonova, A., Voitovych, S., Parmanasova, A., & Medvedieva, K. (2023). Using Crm Systems for the Development and Implementation of Communication Strategies for Digital Brand Management and Internet Marketing: eu Experience. International Journal of Professional Business Review, 8(4), e01613.
5. Avaz Kazakov, Hanna Mashika, Stefaniia Mosiiuk, Serhii Voitovych, Hennadii Sorokoumov and Viktor Saichuk. Logistics Management of Health Resorts and Tourism Facilities. [ref]: vol.21.2023.
6. Kuzmak, O., Kuzmak, O., Voitovych, S. (2023). Business Development towards the Application of Innovative Customer Relationship Management (CRM) Technologies in the Context of Global Transformational Changes. Data Engineering and Communications Technologies, 2024, 194, pp. 47–69.
7. Лютак О.М., Столярчук Я.М., Войтович С.Я. Структурна динаміка розвитку ринку медичних послуг України в умовах глобальних трансформацій. Актуальні проблеми економіки. № 4 (214). 2019. С.4-12.
8. Войтович С.Я. Сутність та особливості застосування логістики у сфері послуг. Науковий вісник Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича. Серія Економіка. Випуск 809. 2019. С. 48-55.
9. Войтович С. Я. Реалізація маркетингового інструментарію задоволення потреб споживачів у послугах санаторно-курортних закладів / Актуальні проблеми економіки. 2020. №5. С. 67-74.
10. Сергій Я. Войтович, Віталій В. Сержанов, Олег В. Ковальчук, Надія А. Букало, Віктор Л. Загоруйко. Врахування особливостей міжринкових взаємодій суб’єктів у маркетинговому стратегічному управлінні розвитком фармацевтичної галузі. Актуальні питання економіки. №8 (254).2022. С. 49-58.
11. С. Войтович, І. Лорві, Н. Букало. Застосування CRM-технології для автоматизації процесів взаємодії із споживачами закладу послуг. Економічний форум. № 4. 2022. С. 68-73.
12. Войтович С.Я., Ковальчук О.В. Формування стратегічних пріоритетів маркетингової діяльності підприємства на ринку на основі опитування споживачів. Економічні науки : збірник наукових праць Луцького національного технічного університету. Серія “Регіональна економіка”. Випуск 19 (75). Редкол.: відп. ред. д.е.н., професор Л.Л. Ковальська. Луцьк : ВІП ЛНТУ, 2022. С. 42-50.
13. Войтович С.Я., Букало Н.А. Маркетингові дослідження впливу демографічних чинників на поведінку споживачів освітніх послуг. Економічні Науки : збірник наукових праць Луцького національного технічного університету. Серія “Регіональна економіка”. Випуск 19 (75). Редкол.: відп. ред. д.е.н., професор Л.Л. Ковальська. Луцьк : ВІП ЛНТУ, 2022. С. 30-41.
14. Войтович С., Букало Н., Жуков І. Особливості застосування CRM-систем у маркетинговому та логістичному управлінні закладами послуг. Економічний форум. № 1. 2023. С. 33-39.
15.Войтович С., Ліпич Л. Концептуальна модель зворотньо-логістичного управління санаторно-курортними закладами. Економічний форум. № 1. 2023. С. 44-514) наявність виданих навчально-методичних посібників/посібників для самостійної роботи здобувачів вищої освіти та дистанційного навчання, електронних курсів на освітніх платформах ліцензіатів, конспектів лекцій/практикумів/методичних вказівок/рекомендацій/ робочих програм, інших друкованих навчально-методичних праць загальною кількістю три найменування
1. Методологія наукових та прикладних досліджень. Методичні вказівки до практичних занять для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти освітньої програми Маркетинг галузі знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 075 Маркетинг денної та заочної форм навчання / укладач : С. Я. Войтович. Луцьк : ЛНТУ, 2023. 44 с.
2. Методологія наукових та прикладних досліджень. Методичні вказівки до виконання самостійної роботи для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти освітньої програми Маркетинг галузі знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 075 Маркетинг денної та заочної форм навчання / укладач : С. Я. Войтович. Луцьк : ЛНТУ, 2023. 56 с.
3. CRM системи. Методичні вказівки до виконання самостійної роботи для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти освітньої програми Маркетинг галузі знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 075 Маркетинг денної та заочної форм навчання / укладач : С. Я. Войтович. Луцьк : ЛНТУ, 2022. 56 с.
4. CRM системи. Методичні вказівки до практичних занять для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти освітньої програми Маркетинг галузі знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 075 Маркетинг денної та заочної форм навчання / укладачі : С. Я. Войтович, Ю. В. Мурашова. Луцьк : Луцький НТУ, 2022. 60 с.
5. Основи наукових досліджень. Методичні вказівки до практичних занять для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти освітньої програми Маркетинг галузі знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 075 Маркетинг денної та заочної форм навчання / укладач : С. Я. Войтович. Луцьк : Луцький НТУ, 2022. 28 с.
6. Основи менеджменту, маркетингу та адміністрування в сфері ФКС: методичні вказівки до практичних занять для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти освітньо-професійної програми Середня освіта (фізична культура) галузі знань 01 Освіта/Педагогіка спеціальності 014 Середня освіта (фізична культура) денної та заочної форм навчання / уклад. С. Я. Войтович. Луцьк: Луцький НТУ, 2021. 32 с.
7. Поведінка споживача [Текст]: методичні вказівки до практичних занять для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти освітньо-професійної програми Маркетинг галузі знань 07 Управління та адміністрування спеціальностей 075 Маркетинг та 073 Менеджмент денної та заочної форм навчання / уклад. С. Я. Войтович. Луцьк : Луцький НТУ, 2019. 32 с.
8. Інформаційні системи та технології в маркетингу [Текст]: методичні вказівки до виконання самостійної роботи для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти освітньо-професійної програми Маркетинг галузі знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 075 Маркетинг денної та заочної форм навчання / уклад. С. Я. Войтович. Луцьк : Луцький НТУ, 2019. 36 с.7) участь в атестації наукових кадрів як офіційного опонента або члена постійної спеціалізованої вченої ради, або члена не менше трьох разових спеціалізованих вчених рад
Офіційний опонент при захисті кандидатської дисертації:
1. Ососа Павла Анатолійовича (ВНЗ «Національна Академія Управління», 2023).8) виконання функцій (повноважень, обов’язків) наукового керівника або відповідального виконавця наукової теми (проекту), або головного редактора/члена редакційної колегії/експерта (рецензента) наукового видання, включеного до переліку фахових видань України, або іноземного наукового видання, що індексується в бібліографічних базах
1. Керівник науково-дослідної роботи «Управління інноваційним розвитком регіонів та підприємств» № державної реєстрації УкрІНТЕІ: № 0117U004762. Термін виконання: 01.01.2016-31.12.2020.
2. Керівник госпдоговірної науково-дослідної роботи «Маркетингові дослідження конюнктурири ринку автомобільних шин у Волинській області з ФОП Талько В.І. 28.10.2021р.
3. Виконавець науково-дослідної роботи «Маркетингові технології управління підприємствами в умовах сучасного бізнес-середовища» Номер д/р 0120U100820, 2020-2024 рр.
4. 2024 рік. – виконавець договірної науково-дослідної роботи, договір № 12-04/24 від 04.04.2024 р. «Оцінка ефективності стратегії digital-маркетингу в умовах воєнного стану».
5. 2024 рік. – виконавець договірної науково-дослідної роботи, договір № 06-02/24 від 08.02.2024 р. «Дослідження чинників ірраціональної поведінки на фінансову стійкість бізнесу», виконавець розділу «Дослідження маркетингових тригерів що спричиняють ірраціональну поведінку учасників бізнесу та їх вплив на фінансову стійкість».11) наукове консультування підприємств, установ, організацій не менше трьох років, що здійснювалося на підставі договору із закладом вищої освіти (науковою установою)
1. Наукове консультування ПП «Джерело». Номер договору: 1К/02.01.2017. (02.01.2017 ‒ 31.12.2021).
2. Наукове консультування ПП «Джерело». Номер договору: 09-12/22. (02.12.2022 ‒ 01.12.2027).12) наявність апробаційних та/або науково-популярних, та/або консультаційних (дорадчих), та/або науково-експертних публікацій з наукової або професійної тематики загальною кількістю не менше п’яти публікацій
1. Войтович С.Я., Гомон О.О., Данилюк Т.І. Профілюваня образів споживачів санаторних послуг : Сучасні проблеми інформатики в державному управлінні, економіці, освіті та подоланні наслідків чорнобильської катастрофи : матеріали XVIII-го міжнародного наукового семінару (1-5 липня 2019р.). Київ – Світязь. 2019. С. 76-80.
2. Войтович С.Я., Божидарник Т.В., Загоруйко В.Л. Особливості реалізації маркетингових засад функціонування санаторно-курортних закладів : Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України : збірник тез доповідей XIV міжнародної науково-практичної конференції (28-30 листопада 2019р.). Хмельницький : Хмельницький національний університет. 2019. С. 134-136.
3. Войтович С.Я. Інформатизація управління закладами послуг : Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет конференції (1 листопада 2019 р.). Луцьк : ІВВ Луцького НТУ. 2019. С. 36-37.
4. Ковальський В. І., Войтович С. Я. Вплив пандемії «covid – 19» на застосування маркетингового інструментарію виробниками м’ясної продукції. Актуальні проблеми маркетингового менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки : тези VІІ Міжнародної науково-практичної конференції студентів та молодих вчених. (8 травня 2020 р). Луцьк : Луцький НТУ, 2020. С. 108-110.
5. Войтович Я.С., Лорві І.Ф., Войтович С.Я. Ребрендинг, як маркетинговий інструмент нарощення конкурентоспроможності санаторно-курортного закладу. Бренд менеджмент : маркетингові технології [Електронне видання] : Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (11 березня 2021, м. Київ). Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2021. С. 125-128.
6. Войтович Я. С., Войтович С. Я. Особливості управління закладами послуг на засадах маркетингу. Актуальні проблеми маркетингового менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки : тези доповідей VIII Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів та молодих вчених (26 березня 2021 р, м. Луцьк.). Луцьк : РВВ ЛНТУ, 2017. С. 48-51.
7. Войтович Я.С., Пасічник О.В., Войтович С.Я. Автоматизація CRM закладу послуг та її структурна побудова // Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (29 жовтня 2021 р). – Луцьк: ІВВ Луцького НТУ, 2021. С.234-236.
8. Войтович С. Я., Марю’к В. В., Заблоцька І. Л. CRM як технологія співпраці зі споживачем послуг. Тези доповідей ІX Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів та молодих вчених «Актуальні питання маркетингового менеджменту. Виклики сьогодення» (21 жовтня 2022 р, м. Луцьк.). Луцьк : РВВ ЛНТУ, 2022. С. 166-167.
9. Войтович С.Я., Лютак О.М., Войтович О.О. Особливості реалізації кінцевим споживачем процесів споживання санаторно-курортних послуг. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг : III Міжнародна науково-практична конференція, 25-26 лютого 2022 р. : [тези доп.]. Рівне : О.Зелень, 2021. С. 55-56.14) керівництво студентом, який зайняв призове місце на I або ІІ етапі Всеукраїнської студентської олімпіади (Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт), або робота у складі організаційного комітету / журі Всеукраїнської студентської олімпіади (Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт), або керівництво постійно діючим студентським науковим гуртком / проблемною групою; керівництво студентом, який став призером або лауреатом Міжнародних, Всеукраїнських мистецьких конкурсів, фестивалів та проектів, робота у складі організаційного комітету або у складі журі міжнародних, всеукраїнських мистецьких конкурсів, інших культурно-мистецьких проектів (для забезпечення провадження освітньої діяльності на третьому (освітньо-творчому) рівні); керівництво здобувачем, який став призером або лауреатом міжнародних мистецьких конкурсів, фестивалів, віднесених до Європейської або Всесвітньої (Світової) асоціації мистецьких конкурсів, фестивалів, робота у складі організаційного комітету або у складі журі зазначених мистецьких конкурсів, фестивалів); керівництво студентом, який брав участь в Олімпійських, Паралімпійських іграх, Всесвітній та Всеукраїнській Універсіаді, чемпіонаті світу, Європи, Європейських іграх, етапах Кубка світу та Європи, чемпіонаті України; виконання обов’язків тренера, помічника тренера національної збірної команди України з видів спорту; виконання обов’язків головного секретаря, головного судді, судді міжнародних та всеукраїнських змагань; керівництво спортивною делегацією; робота у складі організаційного комітету, суддівського корпусу
Наукове керівництво студентами-переможцями І етапу Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності «Маркетинг», які прийняли участь у ІІ етапі:
1. Войтович Я.С. (гр. МКМ-11), Некритюк Б. В. ВНЗ «Університет імені Альфреда Нобеля» (м. Дніпро), 2021 р.
2. Грицай Олександр – диплом ІІІ ступеня / ІІ етап Всеукраїнського конкурсу дипломних робіт зі спеціальності «Маркетинг» освітнього рівня «магістр». Хмельницький національний університет, 2023.19) діяльність за спеціальністю у формі участі у професійних та/або громадських об’єднаннях
1. Член ГО «Українська Асоціація Маркетингу» (2019-до нині).
2. Голова Волинського осередку ГО «Українська Асоціація Маркетингу» (2021-до нині).