№: 1
ID картки працівника:
500901
Найменування посади:
Доцент
Факультет/Відділення/Інститут:
Факультет цифрових, освітніх та соціальних технологій
Кафедра/Науковий підрозділ тощо:
Кафедра іноземної та української філології
Трудовий статус посади (основне місце роботи, суміщення, сумісництво):
Основне місце роботи
Місце основної роботи, найменування посади:
-
Фізична особа. ID:
4517440
Фізична особа. ПІБ:
Бондар Тетяна Георгіївна
Фізична особа. Дата народження:
02.12.1976
Фізична особа. Громадянство:
Україна
Фізична особа. Стать:
Жіноча
Початок роботи в закладі:
01.09.2023
Дата початку стажу:
01.09.2023
Стаж науково-педагогічної та/або наукової роботи. Тип:
Науково-педагогічний
Безперервний стаж:
Так
Стаж науково-педагогічної та/або наукової роботи. Повних років:
2
Відомості про підвищення кваліфікації:
1. ГО «Прогресильні», підвищення кваліфікації на тему: «Великий курс про ШІ в освіті» (26.05.2025 р.–9.06.25 р.). Сертифікат №ВКШІО 0358 від 9.06.2025 р. (45 год./ 1,5 кредити ECTS).
2. International Organization United Through Sports (UTS), Lausanne (Швейцарія), Lutsk National Technical University (Україна), підвищення кваліфікації (стажування) на тему: «Play It Toward: Choose to Include» (23.04.2025 р.–27.05.25 р.). Сертифікат №UTS 023-11 від 27.05.2025 р. (60 год./ 2 кредити ECTS).
3. Lublin University of Technology (Люблінська Політехніка, Польща), підвищення кваліфікації (стажування): «XVIII International Linguistic Staff Training and Teaching Week» у межах програми Erasmus+ (19.05.2025 р.–23.05.25 р.). Договір про участь в програмі міжнародної академічної мобільності між науково-педагогічним працівником та ЛНТУ № 767 від 08.05.2025 р. Сертифікат про участь від 23.05.2025 р.
4. Луцький національний технічний університет, практичний тренінг «Застосування інструментів штучного інтелекту в освітньому середовищі» (7.05.2025 р.–13.05.25 р.). Наказ ЛНТУ № 244/01-02 від 7.05.2025 р. Сертифікат №ПК 05477296/000469-25 від 13.05.25 р. (30 год./ 1 кредит ECTS).
5. Higher School of Social and Economic Studies in Przeworsk (Польща), підвищення кваліфікації (стажування) на тему: «Modern EdTech in the Educational Process of Higher Educational Institutions» (1.02.2025 р.–10.05.25 р.). Сертифікат №IAR-WSSG 169/2025-1 від 10.05.2025 р. (180 год./ 60 кредитів ECTS).
6. Рівненський державний гуманітарний університет, підвищення кваліфікації (стажування) на тему: «Новітні тенденції навчання англійської мови» (1.03.2024 р.–11.06.24 р.). Наказ № 62/01-04 від 28.02.2024 р. Сертифікат №25736989/000945-24 від 11.06.2024 р. (180 год./ 60 кредитів ECTS).
7. Волинський національний університет імені Лесі Українки, тренінг «Розвиток академічної доброчесності та відповідальності» у межах проєкту «Foresting Academic Integrity and Responsibility: EU Policy» (29.01.2024 р.–5.02.2024 р.). Сертифікат №Т51 (40 год./ 1,3 кредитів ECTS).
8. Волинський національний університет імені Лесі Українки, підвищення кваліфікації у межах роботи лінгвістичного семінару «Ключові проблеми германської та романської філології» (30.10.2023 р.–13.11.2023 р.). Сертифікат АС №2023-5782 (54 год.).
Останні зміни в ЄДЕБО:
20.09.2025 11:01
Досягнення у професійній діяльності:
  • 1) наявність не менше п’яти публікацій у періодичних наукових виданнях, що включені до переліку фахових видань України, до наукометричних баз, зокрема Scopus, Web of Science Core Collection

    1. Бондар Т. Г., Каліщук Д. М. Семантично-функційні особливості конверсивів української та англійської мов. Вісник Запорізького національного університету: Збірник наукових праць. Філологічні науки. Запоріжжя, 2020. № 1. Ч. І. С. 23–28.
    2. Бондар Т. Г., Рудая Т. Д. Концептосфери української та американської молоді. Актуальні питання іноземної філології. Луцьк, 2020. № 13. С. 28–33.
    3. Каліщук Д. М., Бондар Т. Г. Нові напрями розвитку криміналістичної лінгвістики: попередження та протидія терористичній діяльності. Вісник Запорізького національного університету: Збірник наукових праць. Філологічні науки. Запоріжжя, 2021. № 1. С. 81–89.
    4. Бондар Т. Г., Котис О. Г. Експериментальне дослідження динаміки мовної ситуації (Український кейс). Закарпатські філологічні студії. Ужгород, 2021. Вип. 17. № 2. С. 22–26. DOI: https://doi.org/10.32782/tps2663-4880/2021.17-2.4
    5. Котис О. Г., Бондар Т. Г. Верифікація акустичних особливостей вимови студентів іноземної філології за допомогою PRAAT. Мова. Література. Фольклор. Запоріжжя, 2021. № 2. С. 46–54. DOI: https://doi.org/10.26661/2414-9594-2021-2-6
    6. Kotys O., Bondar T., Servatovych V. Common Errors in English Aphasic Discourse. East European Journal of Psycholinguistics. Lutsk, 2022. Vol. 9 № 1. P. 94–102. DOI: https://doi.org/10.29038/eejpl.2022.9.1.kot (Scopus)
    7. Галицька О., Бондар Т. Сучасний німецькомовний фітнес-дискурс. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. Дрогобич, 2023. Вип. 60. Том 5. С. 9–13. DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4863/60-5-2
    8. Pasyk L., Rys L., Kalishchuk D., Yashchyk N., Bondarchuk O., Semeniuk T., Bondar T. Nicknames as the Means of Virtual Linguistic Personality Self-Presentation in the German Language Virtual Discourse. AD ALTA: Journal of Interdisciplinary Research. Hradec Kralove : MAGNANIMITAS Assn., 2023. Vol. 13, Issue 1, Special Issue XXXIII. P. 54–60. URL: http://www.magnanimitas.cz/ADALTA/130133/papers/A_10.pdf (Web of Science)
    9. Киселюк Н. П., Бондар Т. Г. Екологія сучасної мас-медійної комунікації (на матеріалі англомовного медійного дискурсу). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Сер. «Філологія»: науковий журнал. Острог, 2024. Вип. 21 (89). С. 16–19. DOI: 10.25264/2519-2558-2024-21(89)-16-19. URL: https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/4048/3694
    10. Бондар Т. Г., Киселюк Н. П. Гендерний аспект концепту ВІДПУСТКА/ VACATION. Академічні студії. Серія «Гуманітарні науки». Луцьк, 2024. № 1. С. 81–86. DOI: https://doi.org/10.52726/as.humanities/2024.1.12
    11. Киселюк Н. П., Бондар Т. Г. Екологія політичних промов Дональда Трампа. Слобожанський науковий вісник. Серія: Філологія. 2025. № 9. С. 43–47. DOI: https://doi.org/10.32782/philspu/2025.9.8
    12. Бондар Т. Г., Киселюк Н. П. Мовні засоби висвітлення сучасних подій в Україні в англомовному медіадискурсі. Академічні студії. Серія «Гуманітарні науки». Луцьк, 2025. № 2. С. 50–55. DOI: https://doi.org/10.52726/as.humanities/2025.2.7
    13. Yanovets A, Bondar T, Kozak A, Knysh T, Shevchuk A and Voitenko I. Digital Transformations in Learning: New Approaches to Teaching Foreign Languages in the Modern Educational Environment. Premier Journal of Science. 2025;13:100098. DOI: https://doi.org/10.70389/PJS.100098

  • 4) наявність виданих навчально-методичних посібників/посібників для самостійної роботи здобувачів вищої освіти та дистанційного навчання, електронних курсів на освітніх платформах ліцензіатів, конспектів лекцій/практикумів/методичних вказівок/рекомендацій/ робочих програм, інших друкованих навчально-методичних праць загальною кількістю три найменування

    1. Бондар Т. Г., Котис О. Г. Boosting Vocabulary and Listening Skills : методичні рекомендації. Луцьк : Вежа-Друк, 2022. 60 с.
    2. Бондар Т. Г., Карпіна О. О. Методичні рекомендації для аудиторної та самостійної роботи з перекладу. Луцьк : Вежа-Друк, 2022. 44 с.
    3. Лексикологія [Текст]: Методичні вказівки до практичних занять та самостійної роботи для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти освітньо-професійної програми «Філологія (Прикладна лінгвістика)» галузі знань 03 Гуманітарні науки спеціальності 035 Філологія денної та заочної форм навчання / уклад. Н. П. Киселюк, Т. Г. Бондар. Луцьк: ЛНТУ, 2024. 85 с.
    4. Computer Science Vocabulary Mastering: методичні вказівки до практичних занять та самостійної роботи з англійської мови для здобувачів першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів вищої освіти комп’ютерних спеціальностей / уклад. Т. Г. Бондар, Н. П. Киселюк. Луцьк: ЛНТУ, 2024. 48 с.
    5. Курсова робота (проєкт) з філологічних дисциплін [Текст]: Методичні вказівки до курсової роботи (проєкту) для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти освітньої програми Філологія (Прикладна лінгвістика) галузі знань В Культура, мистецтво та гуманітарні науки спеціальності B11 Філологія за спеціалізацією Language acquisition денної та заочної форми навчання / уклад. А.І. Яновець, Н.П. Киселюк, Т.Г. Бондар. Луцьк: ЛНТУ, 2025. 53 с.
    6. A Practical Introduction to Phonetics: [Текст]: Методичні вказівки до практичних занять та самостійної роботи для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти освітньої програми Філологія (Прикладна лінгвістика) галузі знань В Культура, мистецтво та гуманітарні науки спеціальності B11 Філологія за спеціалізацією Language acquisition денної та заочної форми навчання / уклад. Т.Г. Бондар, В.Б. Приходько. Луцьк: ЛНТУ, 2025. 32 с.

  • 8) виконання функцій (повноважень, обов’язків) наукового керівника або відповідального виконавця наукової теми (проекту), або головного редактора/члена редакційної колегії/експерта (рецензента) наукового видання, включеного до переліку фахових видань України, або іноземного наукового видання, що індексується в бібліографічних базах

    Виконавець науково-дослідної роботи, що виконується на кафедрі іноземної та української філології у межах робочого часу викладачів «Емоційна компетенція екологічної комунікації» № д/р: 0122U000922 (2022-2026 рр. – термін виконання)

  • 12) наявність апробаційних та/або науково-популярних, та/або консультаційних (дорадчих), та/або науково-експертних публікацій з наукової або професійної тематики загальною кількістю не менше п’яти публікацій

    1 .Бондар Т. Прислів’я про дім в англійській та українській мовах: зіставний аналіз фрагментів мовних картин світу. Актуальні проблеми іншомовної комунікації: лінгвістичні, методичні та соціально-психологічні аспекти: зб. матеріалів ІІІ Всеукраїнської науково-методичної Інтернет-конференції (м. Луцьк, 26 березня 2020 р.). Луцьк, 2020. С. 211–213.
    2. Бондар Т. Г. Переклад національно-маркованої лексики у художніх творах (на матеріалі перекладу роману П. Куліша «Чорна рада»). Актуальні проблеми іншомовної комунікації: лінгвістичні, методичні та соціально-психологічні аспекти : зб. матеріалів IV Всеукраїнської науково-методичної Інтернет-конференції (м. Луцьк, 14 квітня 2021 р.). Луцьк, 2021. С. 160–163.
    3. Бондар Т. Г. Регіональні акценти англійської мови. Пріоритети германської та романської філології: зб. матеріалів XV Міжнародної наукової онлайн-конференції (м. Луцьк, 18-20 червня 2021 р.). Луцьк, 2021. С. 8–9.
    4. Karpina Olena, Bondar Tetiana. Collaborative translation projects in cloud-based applications. Інформаційні технології в професійній діяльності : зб. матеріалів I науково-практичного семінару (м. Луцьк, 19 травня 2021 р.). Луцьк, 2021. С. 67–69.
    5. Бондар Т. Г., Шептицька А. А. Лексико-граматичні особливості англомовного медичного дискурсу. Актуальні проблеми міжкультурної комунікації: зб. матеріалів І Міжнародної науково-практичної конференції (м. Луцьк, 6 квітня 2022 р.). Луцьк, 2022. С. 104–107.
    6. Бондар Т. Г. Компаративні ідіоми сучасної англійської мови: труднощі розуміння та вживання. Пріоритети германської та романської філології: зб. матеріалів XVII Міжнародної наукової онлайн-конференції (м. Луцьк, 10–11 листопада 2023 р.). Луцьк, 2023. С. 15–17.
    7. Бондар Т., Самчук Т. Мовне питання: українські біженці у Польщі. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства: зб. матеріалів IX Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 15 лютого 2024 р.). Рівне, 2024. С. 13–17.
    8. Myronchuk Ya., Bondar T. Cognitive Linguistics: Overview. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства: зб. матеріалів IX Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 15 лютого 2024 р.). Рівне, 2024. С. 22–25.
    9. Бондар Т., Шкляєва І. Лексико-семантична репрезентація війни росії проти України в промовах світових політиків. Сучасні тенденції розвитку лінгвістики та лінгводидактики : зб. матеріалів V Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Рівне, 15 травня 2024 р.). [Електронне видання]. Рівне, 2024. С. 8–10.
    10. Бондар Т., Гальчун Н. Чинники мотивації підлітків до вивчення англійської мови. «Національна освіта в стратегіях соціокультурного вибору: теорія, методологія, практика»: зб. матеріалів VІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Луцьк, 19 грудня 2024 р.). Луцьк: КЗВО «Луцький педагогічний коледж» Волинської обласної ради. Частина 1. 2024. С. 83–85. https://doi.org/10.5281/zenodo.14828003

  • 14) керівництво студентом, який зайняв призове місце на I або ІІ етапі Всеукраїнської студентської олімпіади (Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт), або робота у складі організаційного комітету / журі Всеукраїнської студентської олімпіади (Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт), або керівництво постійно діючим студентським науковим гуртком / проблемною групою; керівництво студентом, який став призером або лауреатом Міжнародних, Всеукраїнських мистецьких конкурсів, фестивалів та проектів, робота у складі організаційного комітету або у складі журі міжнародних, всеукраїнських мистецьких конкурсів, інших культурно-мистецьких проектів (для забезпечення провадження освітньої діяльності на третьому (освітньо-творчому) рівні); керівництво здобувачем, який став призером або лауреатом міжнародних мистецьких конкурсів, фестивалів, віднесених до Європейської або Всесвітньої (Світової) асоціації мистецьких конкурсів, фестивалів, робота у складі організаційного комітету або у складі журі зазначених мистецьких конкурсів, фестивалів); керівництво студентом, який брав участь в Олімпійських, Паралімпійських іграх, Всесвітній та Всеукраїнській Універсіаді, чемпіонаті світу, Європи, Європейських іграх, етапах Кубка світу та Європи, чемпіонаті України; виконання обов’язків тренера, помічника тренера національної збірної команди України з видів спорту; виконання обов’язків головного секретаря, головного судді, судді міжнародних та всеукраїнських змагань; керівництво спортивною делегацією; робота у складі організаційного комітету, суддівського корпусу

    Керівництво постійно діючим студентським науковим гуртком «Актуальні питання лінгвістики та компаративістики»

  • 19) діяльність за спеціальністю у формі участі у професійних та/або громадських об’єднаннях

    Член громадських організацій:
    1. «Асоціація викладачів англійської мови «ТІСОЛ-Україна» (TESOL-Ukraine), міжнародної філії TESOL Inc. (свідоцтво № 25/2010);
    2. «Прогресильні» (сертифікат 0989/25).