№: 1
ID картки працівника:
118132
Найменування посади:
Доцент
Факультет/Відділення/Інститут:
Факультет бізнесу та права
Кафедра/Науковий підрозділ тощо:
Кафедра маркетингу
Трудовий статус посади (основне місце роботи, суміщення, сумісництво):
Основне місце роботи
Місце основної роботи, найменування посади:
-
Фізична особа. ID:
4443824
Фізична особа. ПІБ:
Бойко Ольга Вікторівна
Фізична особа. Дата народження:
15.04.1981
Фізична особа. Громадянство:
Україна
Фізична особа. Стать:
Жіноча
Початок роботи в закладі:
01.09.2003
Дата початку стажу:
01.09.2003
Стаж науково-педагогічної та/або наукової роботи. Тип:
Науково-педагогічний
Безперервний стаж:
Так
Стаж науково-педагогічної та/або наукової роботи. Повних років:
21
Відомості про підвищення кваліфікації:
2023 рік – підвищення кваліфікації (стажування) у
ТзОВ «Волинькрансервіс» (довідка № 05/10 від 31.05.2023 р.) –
6 кредитів (180 годин).
2023 рік – підвищення кваліфікації за програмою Всеукраїнського методологічного семінару «Сучасні підходи до вибору професії: значення лідерства, Soft skills, підприємницькі навички» (сертифікат
№ ПК-2023/5234) – 0,1 кредита (3 години).
2023 рік – підвищення рівня професійної компетентності та саморозвитку на платформі Ukraine Global Faculty (сертифікати 16 лекцій з березня 2023 по жовтень 2023) – 0,9 кредита (27 годин).
Останні зміни в ЄДЕБО:
05.09.2024 14:13
Досягнення у професійній діяльності:
  • 1) наявність не менше п’яти публікацій у періодичних наукових виданнях, що включені до переліку фахових видань України, до наукометричних баз, зокрема Scopus, Web of Science Core Collection

    1. Spivakovskyy, S., Järvis, M., Boiko, O., Robul, Y., Liulchak, Z., Salo, Y. (2023). Digitisation of Marketing and Logistics Activities of Manufacturing and Trading Enterprises. Journal of law and sustainable development. Miami. V. 11. N. 4. p. 01-18. URL : https://doi.org/10.55908/sdgs.v11i4. (Scopus)
    2. Tetiana Ustik, Viktoriia Karmazinova, Svitlana Shurpa, Olena Zhuk, Olha Boiko, Larysa Radkevych. The Impact of Digitalization on Marketing Communications : New Challenges for Branding and Advertising Business. WSEAS Transactions on Information Science and Applications. 2023. V. 20. N. 37. p. 344-355. URL : https://wseas.com/journals/articles.php?id=8448 (Scopus)
    3. Морохова В. О., Бойко О. В., Борзаковська Л. В. Методичні положення комплексного маркетингового аналізу та прогнозування розвитку ринку торгівельного обладнання. Науковий вісник Полісся. Чернігів : ЧНТУ, 2018. № 1(13). Ч. 2.
    С. 191‒198. (Web of Science)
    4. Морохова В. О., Бойко О. В., Лорві І. Ф. Маркетингові аспекти соціальної відповідальності та етики в діяльності підприємств. Економічний форум : науковий журнал. Луцьк : РВВ ЛНТУ. 2019. № 1. С. 100‒104. (Index Copernicus)
    5. Морохова В. О., Бойко О. В., Булавчик М. І. Особливості формування системи агромаркетингу на сільськогосподарських підприємствах. Економічний форум : науковий журнал. Луцьк : РВВ ЛНТУ. 2019. № 4 . С.183‒187. (Index Copernicus)
    6. Морохова В. О., Бойко О. В., Булавчик М. І. Управління діяльністю сільськогосподарських підприємства на засадах діагностики їх маркетингової активності. Вісник національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут». Серія : Економічні науки. 2019. № 2. С. 88‒92.
    7. Морохова В. О., Бойко О. В., Лорві І. Ф. Маркетингове управління підприємствами на засадах клієнтоорієнтованого підходу. Економічний часопис Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки : журнал / уклад.
    Л. Г. Ліпич, М. Б. Кулинич. Луцьк : Вежа-Друк, 2020. № 3 (23). С. 114‒121.
    8. Морохова В. О., Лорві І. Ф., Бойко О. В. Складові управління збутовою діяльністю підприємства. Міжнародний науковий журнал «Інтернаука». Серія : «Економічні науки». 2020. № 10 (42). Т. 1. С. 129‒134.
    9. Морохова В. О., Бойко О. В., Лорві І. Ф. Маркетингові технології формування конкурентних переваг підприємств. Економічний форум : науковий журнал. Луцьк : РВВ ЛНТУ. 2021. № 3. С. 87‒93. (Index Copernicus)
    10. Морохова В. О., Бойко О. В., Лорві І. Ф. Маркетинг інновацій як комплексний інструмент досягнення стратегічних цілей підприємства в умовах конкурентного середовища. Економічні науки : збірник наукових праць Луцького національного технічного університету. Серія : Регіональна економіка. Випуск 18 (71). Редкол. : відп. ред. д.е.н., професор Л. Л. Ковальська. Луцьк : ІВВ Луцького НТУ, 2021. С. 123–130.
    11. Лорві І. Ф., Морохова В. О., Бойко О. В. Система маркетингових комунікацій торговельного підприємства.
    Інтернаука : міжнародний науковий журнал. Серія : Економічні науки. 2021. № 11 (55). 3 том. С. 28–33. URL : https://doi.org/10.25313/2520-2294-2021-11-7652.
    12. Морохова В. О., Бойко О. В. Прикладні аспекти застосування концепції соціально-відповідального маркетингу. Економічний форум : науковий журнал. Луцьк : РВВ ЛНТУ. 2022. № 1. С. 35‒41. (Index Copernicus)
    13. Бойко О. В., Морохова В. О. Функціональні сфери рекламного менеджменту підприємств. Економічний форум : науковий журнал. Луцьк : РВВ ЛНТУ. 2022. № 3. С. 39‒44. (Index Copernicus)
    14. Ковальчук О. В., Лорві І. Ф., Бойко О. В. Стратегії Інтернет – маркетингу. Економічні науки : збірник наукових праць Луцького національного технічного університету. Серія : Регіональна економіка. Випуск 19 (75). Редкол. : відп. ред. д.е.н., професор Л. Л. Ковальська. Луцьк : ВІП ЛНТУ, 2022. С. 100–108.
    15. Морохова В., Бойко О., Ковальчук О. Інформаційно-аналітичне забезпечення прийняття управлінських рішень у сфері маркетингу. Економічний форум : науковий журнал. Луцьк : РВВ ЛНТУ. 2023. № 1. С. 27–32. (Index Copernicus)
    16. Морохова В., Бойко О. Маркетингове забезпечення діяльності підприємств малого бізнесу. Економічний форум : науковий журнал. Луцьк : РВВ ЛНТУ. 2023. № 4. С. 56–61. http://e-forum.lntu.edu.ua/index.php/ekonomichnyy_forum/issue/view/ 42/61.
    17. Бойко О. В., Морохова В. О. Розвиток міжнародного маркетингу в умовах глобалізаційних викликів. Via Economica : науковий журнал. Випуск 4. Видавничий дiм «Гельветика», 2024. С.28-34.

  • 3) наявність виданого підручника чи навчального посібника (включаючи електронні) або монографії (загальним обсягом не менше 5 авторських аркушів), в тому числі видані у співавторстві (обсягом не менше 1,5 авторського аркуша на кожного співавтора)

    1. Морохова В. О., Бойко О. В., Лорві І. Ф. Рекламний менеджмент : навчальний посібник. Луцьк : Вежа-Друк, 2018. 236 с.

  • 4) наявність виданих навчально-методичних посібників/посібників для самостійної роботи здобувачів вищої освіти та дистанційного навчання, електронних курсів на освітніх платформах ліцензіатів, конспектів лекцій/практикумів/методичних вказівок/рекомендацій/ робочих програм, інших друкованих навчально-методичних праць загальною кількістю три найменування

    1. Маркетинг промислового підприємства. Методичні вказівки до практичних занять для здобувачів першого (бакалаврського) рівня освітньо-професійної програми Маркетинг галузі знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 075 Маркетинг денної та заочної форм навчання / уклад. О. В. Бойко. Луцьк : Луцький НТУ, 2019. 64 с.
    2. Маркетинг промислового підприємства. Методичні вказівки до виконання самостійної роботи для здобувачів першого (бакалаврського) рівня освітньо-професійної програми Маркетинг галузі знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 075 Маркетинг денної та заочної форм навчання / уклад. О. В. Бойко. Луцьк : Луцький НТУ, 2020. 40 с.
    3. Маркетинг промислового підприємства : конспект лекцій для здобувачів першого (бакалаврського) рівня освітньо-професійної програми «Маркетинг» галузі знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 075 Маркетинг денної та заочної форм навчання / уклад. О. В. Бойко. Луцьк : Луцький НТУ, 2021. 136 с.
    4. Методичні вказівки по проходженню переддипломної практики для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти освітньої програми «Маркетинг» галузі знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 075 Маркетинг денної та заочної форм навчання / уклад. О. В. Бойко. Луцьк : Луцький НТУ, 2022. 24 с.
    5. Маркетинг : методичні вказівки до виконання курсової роботи для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти освітньої програми «Маркетинг» галузі знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 075 Маркетинг денної та заочної форм навчання / уклад. О. В. Бойко. Луцьк : Луцький НТУ, 2022. 20 с.
    6. Рекламний менеджмент : методичні вказівки до практичних занять для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти освітньої програми «Маркетинг» галузі знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 075 Маркетинг денної та заочної форм навчання / уклад. О. В. Бойко. Луцьк : ВІП ЛНТУ, 2022. 36 с.
    7. Рекламний менеджмент : методичні вказівки до виконання самостійної роботи для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти освітньої програми «Маркетинг» галузі знань 07 Управління та адміністрування спеціальності
    075 Маркетинг денної та заочної форм навчання / уклад. О. В. Бойко. Луцьк : ВІП ЛНТУ, 2023. 60 с.
    8. Маркетинг : методичні вказівки до виконання самостійної роботи для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти галузей знань 07 Управління та адміністрування, 05 Соціальні та поведінкові науки, 29 Міжнародні відносини денної та заочної форм навчання / уклад. В. О. Морохова, О. В. Бойко. Луцьк : ВІП ЛНТУ, 2023. 48 с.
    9. Міжнародний маркетинг : конспект лекцій для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти освітніх програм «Маркетинг», «Цифровий маркетинг» галузі знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 075 Маркетинг денної та заочної форм навчання / уклад. О. В. Бойко. Луцьк : ВІП ЛНТУ, 2024. 136 с.

  • 8) виконання функцій (повноважень, обов’язків) наукового керівника або відповідального виконавця наукової теми (проекту), або головного редактора/члена редакційної колегії/експерта (рецензента) наукового видання, включеного до переліку фахових видань України, або іноземного наукового видання, що індексується в бібліографічних базах

    1. Виконавець науково-дослідної роботи «Маркетингове забезпечення ефективного функціонування підприємств» Номер д/р 0117U004763 (01.01.2017 р. ‒ 31.12.2019 р.)
    2. Виконавець госпдоговірної науково-дослідної роботи з ТзОВ «Алфаінтерпласт» № 9/10-19 «Дослідження споживачів полімерної тари», 2019 р.
    3. Виконавець науково-дослідної роботи «Маркетингові технології управління підприємствами в умовах сучасного бізнес-середовища» Номер д/р 0120U100820, 2020-2024 рр.
    4. Виконавець госпдоговірної науково-дослідної роботи № 20-10/21 «Маркетингові дослідження кон’юнктури ринку автомобільних шин у Волинській області» із ФОП Талько В.І., 2021 р.
    5. Виконавець госпдоговірної науково-дослідної роботи № 16-04/23 «Аналіз та оцінка інструментів адаптивної реалізації маркетингових технологій управління підприємствами регіону в умовах євроінтеграції» з ЛМГО «Європейський вектор Волині», 2023 р.
    6. 2024 рік – виконавець госпдоговірної науково-дослідної роботи № 12-04/24 «Оцінка ефективності стратегії digital-маркетингу в умовах воєнного стану» із ТОВ «ІТСПЕЙС КОМПАНІ».

  • 11) наукове консультування підприємств, установ, організацій не менше трьох років, що здійснювалося на підставі договору із закладом вищої освіти (науковою установою)

    1. Наукове консультування ТзОВ «Волинькрансервіс» Номер договору: № 17/21 від 04.05.2017 р. (04.05.2017 ‒ 03.05.2022).
    2. Наукове консультування ТзОВ «Волинькрансервіс» Номер договору: № 23/12 від 01.06.2023 р. (01.06.2023 ‒ 31.05.2028).

  • 12) наявність апробаційних та/або науково-популярних, та/або консультаційних (дорадчих), та/або науково-експертних публікацій з наукової або професійної тематики загальною кількістю не менше п’яти публікацій

    1. Морохова В. О., Бойко О. В., Лорві І. Ф. Складові управління маркетинговою активністю підприємств. Маркетинг і логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІІI Міжнародної науково-практичної конференції (22 жовтня 2020 р.). Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2020. С. 97‒99.
    2. Morokhova V., Boyko O., Lorvi I. Social orientation as a component of modern marketing concepts. Majesty of Marketing : Materials of the International conference for the students and junior research staff (10 December 2020). Dnipro, National Technical University Dnipro Polytechnic, 2020.
    3. Sarzhan Y., Boyko O. Lean marketing as a means of holistic marketing strategy in the field of media-and-entertainment industry of Japan. Актуальні проблеми маркетингового менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки [Електронне видання] : тези VIII Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів та молодих вчених (26 березня 2020 р.). Луцьк : Луцький НТУ, 2021. С. 171‒172.
    4. Морохова В. О., Бойко О. В. Реалізація концепції соціально відповідального маркетингу в умовах сучасного бізнес-середовища. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів : тези доп. Всеукраїнської науково-практичної конференції (25 жовтня 2021 р.). Рівне : РДГУ, 2021. С. 165–168.
    5. Бойко О. В., Мозолюк В. В. Маркетингове забезпечення діяльності підприємства. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали IV Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (29 жовтня 2021 р.). Луцьк : ІВВ Луцького НТУ, 2021. С. 15–16.
    6. Морохова В. О., Бойко О. В. Адаптаційні маркетингові моделі розвитку підприємств. Актуальні проблеми управління соціально-економічними системами : матеріали VII Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (17 грудня 2021 р.). Луцьк : ІВВ Луцького НТУ, 2021. С. 154–156.
    7. Бойко О. В., Грищук О. В. Роль маркетингової стратегії у розвитку підприємства. Економіка підприємства : сучасні проблеми теорії та практики : матеріали одинадцятої міжнар. наук.-практ. конф., 09-10 вересня 2022 р. Одеса : ОНЕУ, 2022. С. 110–111.
    8. Морохова В. О., Бойко О. В., Мачеброда І. В. Маркетингове забезпечення управління бізнес-процесами промислових підприємств. Маркетинг і логістика в системі менеджменту : тези доповідей XIV Міжнародної науково-практичної конференції (28-29 жовтня 2022 р.). Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2022. С. 164–166.
    9. Бойко О. В., Некритюк Б. В. Особливості цифрового маркетингу в В2В сегменті. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали V Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (12 травня 2023 р.). Луцьк : ЛНТУ, 2023.
    С. 129–131.
    10. Бойко О. В., Морохова В. О. Маркетингові аспекти соціальної відповідальності бізнесу. Підприємництво та
    торгівля : сучасний стан та перспективи розвитку : тези доповідей ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції
    (18-19 травня 2023 р.). Луцьк : ЛНТУ, 2023. С. 100–102.
    11. Бойко О. В., Благовірний О. Р. Стратегії позиціонування товарів на міжнародних ринках. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів : тези доп. ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти та молодих науковців (17 листопада 2023 р.). Рівне : РДГУ, 2023. С. 71–73.
    12. Морохова В.О.,Бойко О.В. Обґрунтування маркетингових управлінських рішень на основі дослідження поведінки споживачів. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг : ІV Міжнародна науково-практична конференція,
    23-24 лютого 2024 р. : [тези доп.]. Рівне : О. Зень, 2024. С. 50–53.
    13. Морохова В. О., Бойко О. В. Вплив програм лояльності на розвиток бізнесу. Інформаційні технології : наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я : тези доповідей ХXХІІ міжнародної науково-практичної конференції MicroCAD-2024, 22-25 травня 2024 р. / за ред. проф. Сокола Є. І. Харків : НТУ «ХПІ». С. 844.
    14. Boiko O., Kovalchuk A. Formation of customer-oriented marketing policy of the enterprise. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали І Міжнародної наук.-практ. інтернет-конф. (24 травня 2024 р.). Луцьк : ЛНТУ, 2024.
    С. 142–143.
    15. Бойко О. В., Барщевська А. С., Михальчук С. В. Ключові аспекти маркетингової діяльності підприємств малого бізнесу. Сучасні кризові явища в економіці та проблеми облікового, контрольного та аналітичного забезпечення управління підприємством : матеріали XVІ Міжнародної науково-практичної конференції (25 травня 2024 р). / відп. ред. О. А. Нужна. Вип. 16. Луцьк : ВІП ЛНТУ, 2024. С. 41–42.

  • 14) керівництво студентом, який зайняв призове місце на I або ІІ етапі Всеукраїнської студентської олімпіади (Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт), або робота у складі організаційного комітету / журі Всеукраїнської студентської олімпіади (Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт), або керівництво постійно діючим студентським науковим гуртком / проблемною групою; керівництво студентом, який став призером або лауреатом Міжнародних, Всеукраїнських мистецьких конкурсів, фестивалів та проектів, робота у складі організаційного комітету або у складі журі міжнародних, всеукраїнських мистецьких конкурсів, інших культурно-мистецьких проектів (для забезпечення провадження освітньої діяльності на третьому (освітньо-творчому) рівні); керівництво здобувачем, який став призером або лауреатом міжнародних мистецьких конкурсів, фестивалів, віднесених до Європейської або Всесвітньої (Світової) асоціації мистецьких конкурсів, фестивалів, робота у складі організаційного комітету або у складі журі зазначених мистецьких конкурсів, фестивалів); керівництво студентом, який брав участь в Олімпійських, Паралімпійських іграх, Всесвітній та Всеукраїнській Універсіаді, чемпіонаті світу, Європи, Європейських іграх, етапах Кубка світу та Європи, чемпіонаті України; виконання обов’язків тренера, помічника тренера національної збірної команди України з видів спорту; виконання обов’язків головного секретаря, головного судді, судді міжнародних та всеукраїнських змагань; керівництво спортивною делегацією; робота у складі організаційного комітету, суддівського корпусу

    1. Наукове керівництво студентом, який отримав перемогу у Всеукраїнському конкурсі дипломних робіт студентів вищих закладів освіти зі спеціальності «Маркетинг» за освітньо-кваліфікаційним рівнем «магістр» у Хмельницькому національному університеті Слива Ю. М. (гр. МКм-61) ‒ диплом І ступеня, 2019 р.
    2. Наукове керівництво студентом, який отримав перемогу у Всеукраїнському конкурсі дипломних робіт студентів вищих закладів освіти зі спеціальності «Маркетинг» за освітньо-кваліфікаційним рівнем «магістр» у Хмельницькому національному університеті Морозович А. Я. (гр. МКм-21) ‒ диплом І ступеня, 2020 р.
    3. Наукове керівництво студентом, який отримав грамоту у ІІ турі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності «Маркетинг» у Тернопільському національному економічному університеті Булавчик М. І. (гр. МКм-51), 2019 р.
    4. Наукове керівництво студентами-переможцями І етапу Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності «Маркетинг», які прийняли участь у ІІ етапі:
    – у Тернопільському національному економічному університеті: Морозович А. Я. (гр. МКм-21), Горбач Т. Ю.
    (гр. МК-41), 2020 р.;
    – у ВНЗ «Університет імені Альфреда Нобеля» (м. Дніпро), Некритюк Б. В. (гр. МК-31), 2021 р.;
    – у ВНЗ «Університет імені Альфреда Нобеля» (м. Дніпро), Некритюк Б. В. (гр. МК-41), 2022 р.
    5. Наукове керівництво дипломними (кваліфікаційними) роботами студентів-переможців І етапу Всеукраїнського конкурсу дипломних робіт зі спеціальності «Управління інноваційною діяльністю» за освітньо-кваліфікаційним рівнем «магістр», Всеукраїнського конкурсу дипломних робіт зі спеціальності «Маркетинг» за освітньо-кваліфікаційним рівнем «бакалавр», Всеукраїнського конкурсу дипломних робіт студентів закладів вищої освіти зі спеціальності «Маркетинг» за освітнім рівнем бакалавр та магістр, які були представлені на ІІ етапі конкурсу:
    – 2020 р. Дудік О. А. (гр. МКсз-21) – Хмельницький національний університет;
    – 2021 р. Касянчук А. Е. (гр. МК-41) – Хмельницький національний університет;
    – 2022 р. Назарчук І. М. (гр. МК-41) – Хмельницький національний університет.
    6. Керівництво студентами, які здобули призові місця на І етапі Всеукраїнської студентської олімпіади: Морозович А. Я. (гр. МКм-51) – ІІ місце зі спеціальності 075 Маркетинг, 2019 рік.
    7. Наукове керівництво студентом, який отримав сертифікат учасника Міжнародного конкурсу студентських наукових робіт «Black Sea Science» в Одеському національному технологічному університеті Ковальчук Анна (гр. МК-21), 2024 р.
    8. Наукове керівництво студентом, який отримав перемогу у ІІ турі Міжнародного конкурсу студентських наукових робіт з маркетингу в Державному університеті інтелектуальних технологій і зв’язку (м. Одеса) Ковальчук А.В.
    (гр. МК-21) ‒ диплом ІІ ступеня, 2024 р.