№: 1
ID картки працівника:
462655
Найменування посади:
Доцент
Факультет/Відділення/Інститут:
Факультет цифрових, освітніх та соціальних технологій
Кафедра/Науковий підрозділ тощо:
Кафедра соціогуманітарних технологій
Трудовий статус посади (основне місце роботи, суміщення, сумісництво):
Основне місце роботи
Місце основної роботи, найменування посади:
-
Фізична особа. ID:
4519400
Фізична особа. ПІБ:
Бабій Микола Федорович
Фізична особа. Дата народження:
22.10.1963
Фізична особа. Громадянство:
Україна
Фізична особа. Стать:
Чоловіча
Початок роботи в закладі:
01.09.2023
Дата початку стажу:
01.09.1990
Стаж науково-педагогічної та/або наукової роботи. Тип:
Науково-педагогічний
Безперервний стаж:
-
Стаж науково-педагогічної та/або наукової роботи. Повних років:
33
Відомості про підвищення кваліфікації:
1. Підвищення науково-теоретичного і методичного рівня викладання психології 120 год. 4 кредити. Період проходження з 16 жовтня по 18 грудня 2023 року Волинський національний університет імені Лесі Українки кафедра практичної психології та психодіагностики.
Сертифікат за № АС 044-2023-124
від 18.12.2023 року
2. ХV Міжнародна науково-практична конференція «Психологічні основи здоров’я, освіти, науки та самореалізації особистості» (54 год./1,5 кредити). ВНУ імені Лесі Українки Факультет психології. 20-24.03.2023 р. Сертифікат АС № 2023-5028 від 24.03.2023 р.
3. Науково-практичний семінар з міжнародною участю «Феноменологія депривації: психолого-педагогічний і теоретико-прикладний дискурс. Ремедіум 13» (10 год./0,33 кредити). ВНУ імені Лесі Українки Мукачівський державний університет
Pontificia-Universidade-Catolica-Do-Parana (Curitiba. Republica Fegeravita Do Brasil
Волинський відокремлений підрозділ Асоціації політичних психологів України.
4-5 квітня 2023 р. Сертифікат б/н від 05.04.2023 р.
4. Науково-практичний семінар «Особливості превенції насильницької поведінки у молодіжному середовищі» (6 год./0,2 кредити). ВНУ імені Лесі Українки
Факультет психології. 18.05.2023 р. Сертифікат б/н від 18.05.2023 р.
5.ХVII Науково-практичний семінар «Актуальні проблеми практичної психології у Волинському регіоні. (54 год./1,5 кредити). ВНУ імені Лесі Українки Факультет психології, кафедра практичної психології та психодіагностики. 17-27 жовтня 2023 року, м. Луцьк. Сертифікат АС № 2023-5482 від 27 жовтня 2023 р.
6. Двадцять друга міжнародна науково-практична конференція «Актуальні дослідження в соціальній сфері» (6 год./0,2 кредити). Національний університет «Одеська політехніка» кафедра психології та соціальної роботи. 17 листопада 2023 р., м. Одеса. Сертифікат б/н від 17.11.2023 р
7. Сертифікат (Серія АС №2024-5064) учасника 16 міжнародної науково-практичної конференції «Психологічні основи здоров’я, освіти, науки та самореалізації особистості» 26 березня 2024 року, м. Луцьк. Загальний обсяг годин -54
Останні зміни в ЄДЕБО:
19.09.2024 15:11
Досягнення у професійній діяльності:
  • 1) наявність не менше п’яти публікацій у періодичних наукових виданнях, що включені до переліку фахових видань України, до наукометричних баз, зокрема Scopus, Web of Science Core Collection

    1.Розвиток інтелектуальних здібностей у процесі навчально-ігрової взаємодії. Психологія: реальність і перспективи: збірник наукових праць. Вип. 12. Рівне : РДГУ. 2019. С. 15-20
    2. Особливості соціально-психологічної адаптації педагогів-початківців. Актуальні проблеми психології: збірник наукових праць Інституту психології ім.. Г.С. Костюка НАПН України. Київ: ДП «Інформаційно-аналітичне агентство», 2019 Том Х. Вип. 33. С . 5-16.
    3. Роль родинних взаємин у стратегії поведінки підлітка. Актуальні проблеми психології: збірник наукових праць Інституту психології ім. Г.С. Костюка НАПН України. Київ: ДП «Інформаційно-аналітичне агентство», 2020 Том Х. Вип. 34. 14-23 с.
    4. Вплив трудової міграції батьків на мотивацію до навчання першокласників. Психологія: реальність і перспективи. Збірник наукових праць. Вип. 14. Рівне : РДГУ. 2020. С. 5-13.
    5. Вікова редукція професійного здоров’я вчителів у сучасній школі. Психологія: реальність і перспективи: збірник наукових праць. Вип. 16. Рівне : РДГУ. 2021. С. 5-11.
    6. Варіативність віктимної поведінки та міжособистої залежності у тинейджерів. Психологія: реальність і перспективи: збірник наукових праць. Вип. 17. Рівне : РДГУ. 2021. С. 14-21.
    7. Схильність до ризику та імпульсивних дій у спортсменів різного віку. Психологічні перспективи. Вип. 41. Луцьк : Вежа, 2023. С 10-24.
    8. Social issues of modernity and their impact on socio-psychological health in the community. AD ALTA: Journal Of Interdisciplinary Research, London. Great Britain. 2024. 177-181 р.
    9. «Діагностика психічного здоров’я першокурсників закладів вищої освіти в умовах воєнного стану» до друку у журналі «Психологічні перспективи», Луцьк : ВНУ, 2024.
    10. Social issues of modernity and their impact on socio-psychological health in the community. AD ALTA: Journal of Interdisciplinary Research Journal Of Interdisciplinary Research, 14/01-XLII. 2023. Р 177-181

  • 3) наявність виданого підручника чи навчального посібника (включаючи електронні) або монографії (загальним обсягом не менше 5 авторських аркушів), в тому числі видані у співавторстві (обсягом не менше 1,5 авторського аркуша на кожного співавтора)

    1. Бабій М.Ф. Ревіталізація професійного здоров’я педагогів: вікові тенденції. Психологія ревіталізації : вікові та педагогічні виміри: монографія. Луцьк : Волинський національний університет імені Лесі Українки, 2023. Розділ 2. С. 44-83.
    2. Social issues of modernity and their impact on socio-psychological health in the community. AD ALTA: Journal of Interdisciplinary Research Journal Of Interdisciplinary Research, 14/01-XLII. 2023. Р 177-181

  • 4) наявність виданих навчально-методичних посібників/посібників для самостійної роботи здобувачів вищої освіти та дистанційного навчання, електронних курсів на освітніх платформах ліцензіатів, конспектів лекцій/практикумів/методичних вказівок/рекомендацій/ робочих програм, інших друкованих навчально-методичних праць загальною кількістю три найменування

    1. Методика викладання психології: програма нормативної навчальної дисципліни. Луцьк: ПП Іванюк В.П., 2019. 16 с.
    2.Конспект лекцій з «Методики викладання психології» Рекомендовано до друку науково методичною радою Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Луцьк: ПП Іванюк В.П., 2020. 15 с.
    3. Організація самостійної роботи з навчального курсу «Методика викладання психології». Луцьк: ПП Іванюк В.П., 2020. 19 с.
    4. Практичні заняття з навчального курсу «Методика викладання психології». Луцьк: ПП Іванюк В.П., 2020. 13 с.
    5. Курс лекцій з вибіркового освітнього компоненту: «Психологія педагогічних конфліктів: профілактика, діагностика, корекція». Луцьк : ФОП Мажула Ю.М., 2023. 59 с.
    6. Завдання для самостійної роботи з освітнього компоненту «Психологія» (Основи психології). Луцьк : ФОП Мажула Ю.М., 2023. 32 с.
    7. Діагностична практика . Луцьк : ФОП Мажула Ю.М., 2023. 51 с.
    8. Бабій М.Ф. Психодіагностика. Практикум із загальної психології: конспект лекцій для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, освітньої програми «Психологія» денної та заочної форм навчання. Луцьк: ЛНТУ, 2023. 60 с. (у відповідності з індивідуальним планом )
    9. Бабій М.Ф. Психодіагностика. Практикум із загальної психології: методичні рекомендації до практичних занять та завдань для самостійної роботи для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, освітньої програми «Психологія» денної та заочної форм навчання. Луцьк: ЛНТУ, 2023. 28 с.
    10. Бабій М.Ф. Психодіагностика. Практикум із загальної психології : метод. вказівки до практичних робіт та самостійної роботи для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, освітньої програми «Психологія» денної та заоч. форм навч. Луцьк: ЛНТУ, 2023. 28 с.
    11. Бабій М.Ф. Психологія професійної етики: методичні рекомендації до практичних занять та самостійної роботи для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, освітньої програми «Психологія» денної та заочної форм навчання. Луцьк: ЛНТУ, 2023. 28 с.
    12. Бабій. М.Ф Психологія професійної етики: конспект лекцій для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, освітньої програми «Психологія» денної та заочної форм навчання Луцьк: ЛНТУ, 2023. 72 с.
    13. Бабій М.Ф. Психологія суїциду: конспект лекцій для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, освітньої програми «Психологія» денної та заочної форм навчання. Луцьк: ЛНТУ, 2023. 76 с.
    14. Бабій М.Ф. Корекційно-розвивальна робота практичного психолога: конспект лекцій для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, освітньої програми «Психологія» денної та заочної форм навчання. Луцьк: ЛНТУ, 2023. 84 с.
    15. Бабій М.Ф. Організаційна діяльність психологічних служб: методичні рекомендації до практичних занять та завдань для самостійної роботи для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, освітньої програми «Психологія» денної та заочної форм навчання. Луцьк: ЛНТУ, 2024. 24 с.
    16. Бабій М.Ф. Профілактика відхилень у поведінці : методичні рекомендації до практичних занять та самостійної роботи для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, освітньої програми «Психологія» денної та заочної форм навчання. Луцьк: ЛНТУ, 2023. 20 с.
    17. Бабій М.Ф. Психологія професійної етики: методичні рекомендації до практичних занять та самостійної роботи для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, освітньої програми «Психологія» денної та заочної форм навчання: Луцьк: ЛНТУ, 2023. 28 с.
    18. Бабій М.Ф. Корекційно-розвивальна робота практичного психолога : методичні рекомендації до практичних занять та завдань самостійної роботи для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, освітньої програми «Психологія» денної та заочної форм навчання. Луцьк: ЛНТУ, 2023. 20 с.
    19. Бабій М.Ф. Психологія суїциду: методичні рекомендації до практичних занять та самостійної роботи для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, освітньої програми «Психологія» денної та заочної форм навчання. Луцьк: ЛНТУ, 2023. 24 с.
    20. Савчук Н.А., Бабій М.Ф. Експериментальна психологія : метод. вказівки до практичних занять та самостійної роботи для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти освітньої програми "Психологія". Луцьк: ЛНТУ, 2023. 40 с.
    21. Бабій М.Ф. Організаційна діяльність психологічних служб: конспект опорних лекцій для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, освітньої програми «Психологія» денної та заочної форм навчання. Луцьк: ЛНТУ, 2024. 76 с.
    22. Бабій М.Ф Організаційна діяльність психологічних служб: методичні рекомендації до практичних занять та завдань для самостійної роботи для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, освітньої програми «Психологія» денної та заочної форм навчання. Луцьк: ЛНТУ, 2023. 24 с.
    23. Савчук Н.А., Бабій М.Ф., Потапюк Л.М. Переддипломна практика : методичні вказівки до організації і проведення практики «Переддипломна практика» для першого (бакалаврського) рівня вищої освіти освітньої програми «Психологія» галузі знань 05 Соціальні, поведінкові науки спеціальності 053 «Психологія» денної та заочної форм навчання. Луцьк : відділ іміджу та промоцій ЛНТУ, 2023. 24 с
    24. Савчук Н.А., Бабій М.Ф., Потапюк Л.М. Психологічна практика: методичні вказівки до організації і проведення практики «Фаховий тренінг» для першого (бакалаврського) рівня вищої освіти освітньої програми «Психологія» галузі знань 05 Соціальні, поведінкові науки спеціальності 053 «Психологія» денної та заочної форм навчання. Луцьк : відділ іміджу та промоцій ЛНТУ, 2023. 28 с
    25. Савчук Н.А., Бабій М.Ф., Потапюк Л.М. Фаховий тренінг : методичні вказівки до організації і проведення практики «Фаховий тренінг» для першого (бакалаврського) рівня вищої освіти освітньої програми «Психологія» галузі знань 05 Соціальні, поведінкові науки спеціальності 053 «Психологія» денної та заочної форм навчання. Луцьк : відділ іміджу та промоцій ЛНТУ, 2023. 28 с.

  • 8) виконання функцій (повноважень, обов’язків) наукового керівника або відповідального виконавця наукової теми (проекту), або головного редактора/члена редакційної колегії/експерта (рецензента) наукового видання, включеного до переліку фахових видань України, або іноземного наукового видання, що індексується в бібліографічних базах

    Відповідальний за виконання науково-експериментального проекту за темою: «Диференціація та профілізація навчання в умовах сучасного закладу освіти» на базі комунальний заклад загальної середньої освіти "Луцький ліцей №14 імені Василя Сухомлинського Луцької міської ради" Волинської області». Строки виконання: жовтень 2023 р. – червень 2028 р.

  • 12) наявність апробаційних та/або науково-популярних, та/або консультаційних (дорадчих), та/або науково-експертних публікацій з наукової або професійної тематики загальною кількістю не менше п’яти публікацій

    1. Спалило Р.О., Бабій М.Ф. Корекція тривожності у сучасній школі. Особистість і суспільство: методологія та практика сучасної психології. Матеріали 7 міжнародної науково-практичної інтернет конференції. 13 травня 2020 р. Луцьк. С 97-98.
    2. Бабій М.Ф. Трансформація мотивації до навчання у родинах трудових мігрантів. IV міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Особистісне зростання: теорія і практика» 21 квітня 2020 р., м. Житомир
    3. Бабій М.Ф. Генезис мотивації до навчання у першокласників з родин трудових мігрантів. Матеріали ХІІІ Міжнародної наукової інтернет-конференції «Психологічні основи здоров’я, освіти, науки та самореалізації особистості» 25-26 березня 2021 року, м. Луцьк
    4. Бабій М.Ф. Особливості альтруїстичної поведінки у старших класах. Психогенеза особистості: норма і девіація. Луцьк: Вежа-Друк, 2021. С. 44-50
    5. Бабій М.Ф. Детермінанти адитивної поведінки підлітків. Особистість і суспільство: методологія та практика сучасної психології. Матеріали 8 міжнародної науково-практичної інтернет конференції. 10-14 травня 2021 р. Луцьк. С 56-58.
    6. Бабій М.Ф. Психологічні детермінанти професійного вигорання у сучасній школі. Матеріали VІІ науково-практичної інтернет-конференції (з міжнародною участю) (14-16 січня 2021 року)
    7. Бабій М.Ф. Різноплановість віктимної поведінки у юнацькому середовищі. Соціальна адаптація людей літнього віку в сучасному суспільстві, ортобіоз та паліативна допомога із циклу: Психологічні складові сталого розвитку суспільства: пошук психологічного обґрунтування на виклики сучасності. Матеріали VІІІ науково–практичної конференції та форуму університетів третього віку. Луцьк СНУ імені Лесі Українки, 5 грудня 2021. С. 43-46 13.Види віктимної поведінки у юнацькому віці. Матеріали 14 Міжнародної науково-практичної конференції, м. Луцьк, 7-8 квітня 2022 року. С. 11-14
    8. Бабій М.Ф. Фахова підготовка психолога в умовах контекстно-модульного навчання. Матеріали ІХ Міжнародної наукової інтернет-конференції «Психологічні основи здоров’я, освіти, науки та самореалізації особистості» 5 травня 2022 року, м. Луцьк
    9. Бабій М.Ф., Цимбаліст К.О. Трансформація навчальних інтересів першокласників у сучасних умовах. Соціальна адаптація людей літнього віку в сучасному суспільстві, ортобіоз та паліативна допомога із циклу: Психологічні складові сталого розвитку суспільства: пошук психологічного обґрунтування на виклики сучасності. Матеріали ІХ науково–практичної конференції та форуму університетів третього віку. Луцьк СНУ імені Лесі Українки, 2022. С. 51-53
    10.Бабій Микола, Татарин Олег Гендерні особливості життєвих перспектив старшокласників. Психогенеза особистості: норма і девіація. Луцьк : Мажула Ю.М., 2023. С. 55-60.
    11. Причини та стратегія віктимної поведінки у неповнолітніх. Особистість і суспільство: методологія та практика сучасної психології. Матеріали 10 міжнародної науково-практичної інтернет конференції. 15-19 травня 2023 р. Луцьк. С 23-25.
    12. Вплив депресії на рівень відчуття неповноцінності у старшокласників. Актуальні проблеми практичної психології у Волинському регіоні. Матеріали ХVIІ науково-практичного семінару м. Луцьк, 26–27 жовтня 2023 р. С 11-14.
    13.Доцільність контекстно-модульного підходу у дуальній освіті. «Актуальні дослідження в соціальній сфері». Матеріали двадцять другої міжнародної науково-практичної конференції 17 листопада 2023 р. Одеса. С 149-151.
    14.Вплив депресії на рівень відчуття неповноцінності у старшокласників. Актуальні проблеми практичної психології у Волинському регіоні : матеріали ХVIІ науково-практичного семінару (Луцьк, 26–27 жовтня 2023 р.) / ВНУ імені Лесі Українки ; кафедра практичної психології та психодіагностики. Луцьк : Вежа-Друк, 2023. С 11-14
    15.Емоційне благополуччя особистості в освітньому просторі. Психологія життєдіяльності особистості. VІ Всеукраїнської науково-практичної конференція. «Сучасний стан та перспективи розвитку освіти: теорія, практика, інновації» 22 листопада 2023 року. Кременець : 2023.
    16.Бабій М, Ніколаюк П. Особливості взаємозв’язку між стратегіями емоційної регуляції. Соціально-психологічна допомога і соціальна робота: виклики сучасності : матеріали V Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Луцьк, 18–19 квітня 2024 р.). Луцьк: відділ іміджу та промоції ЛНТУ, 2024. С 11-14.
    17.Значення професійних стимулів під час професійного навчання. Актуальні дослідження в соціальній сфері : матеріали двадцять третьої міжнародної науково-практичної конференції (м. Одеса, 17 травня 2024 р. Одеса: ФОП Бондаренко М. О., 2024. С.-167-169.
    18. Причини гандикапізму в інклюзивній освіті. Психологічні основи здоров’я, освіти, науки та самореалізації особистості: матеріали XVІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Луцьк, 28–29 березня 2024 року) / ВНУ імені Лесі Українки; кафедра практичної психології та психодіагностики. Луцьк : Вежа-Друк, 2024. С 16-19.
    19. Of professional capabilities of a teacher in a modern ukrainian school: century-yage trends. XIII International Scientific and Practical Conference «Challenges and problems of modern science», February 22-23, 2024, London, United Kingdom. 124 -130 p.
    20.Особливості взаємозв’язку між стратегіями емоційної регуляції. Соціально-психологічна допомога і соціальна робота: виклики сучасності : матеріали V Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Луцьк, 18–19 квітня 2024 р.). Луцьк: відділ іміджу та промоції ЛНТУ, 2024. С 11-14.
    21.Психічне здоров’я здобувачів вищої освіти в умовах сучасних викликів. Особливості взаємозв’язку між стратегіями емоційної регуляції. Соціально-психологічна допомога і соціальна робота: виклики сучасності : матеріали V Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Луцьк, 18–19 квітня 2024 р.). Луцьк: відділ іміджу та промоції ЛНТУ, 2024. С 152-155.

  • 14) керівництво студентом, який зайняв призове місце на I або ІІ етапі Всеукраїнської студентської олімпіади (Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт), або робота у складі організаційного комітету / журі Всеукраїнської студентської олімпіади (Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт), або керівництво постійно діючим студентським науковим гуртком / проблемною групою; керівництво студентом, який став призером або лауреатом Міжнародних, Всеукраїнських мистецьких конкурсів, фестивалів та проектів, робота у складі організаційного комітету або у складі журі міжнародних, всеукраїнських мистецьких конкурсів, інших культурно-мистецьких проектів (для забезпечення провадження освітньої діяльності на третьому (освітньо-творчому) рівні); керівництво здобувачем, який став призером або лауреатом міжнародних мистецьких конкурсів, фестивалів, віднесених до Європейської або Всесвітньої (Світової) асоціації мистецьких конкурсів, фестивалів, робота у складі організаційного комітету або у складі журі зазначених мистецьких конкурсів, фестивалів); керівництво студентом, який брав участь в Олімпійських, Паралімпійських іграх, Всесвітній та Всеукраїнській Універсіаді, чемпіонаті світу, Європи, Європейських іграх, етапах Кубка світу та Європи, чемпіонаті України; виконання обов’язків тренера, помічника тренера національної збірної команди України з видів спорту; виконання обов’язків головного секретаря, головного судді, судді міжнародних та всеукраїнських змагань; керівництво спортивною делегацією; робота у складі організаційного комітету, суддівського корпусу

    Керівник постійно діючою проблемною групою: Проблемна група «Нові підходи та методи формування професійних знань» - 9 студентів

  • 15) керівництво школярем, який зайняв призове місце III—IV етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових навчальних предметів, II—III етапу Всеукраїнських конкурсів-захистів науково-дослідницьких робіт учнів — членів Національного центру “Мала академія наук України”; участь у журі III—IV етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових навчальних предметів чи II—III етапу Всеукраїнських конкурсів-захистів науково-дослідницьких робіт учнів — членів Національного центру “Мала академія наук України” (крім третього (освітньо-наукового/освітньо-творчого) рівня)

    Керівник наукового проекту учениці 9 класу, Комунального закладу «Луцького навчально-виховного закладу «Гімназія №14 імені Василя Сухомлинського» Луцької міської ради Волинської області Присяжнюк О.Р. « Вплив трудової міграції батьків на мотивацію до навчання молодших школярів», яка отримала диплом ІІІ ступеня на Всеукраїнському конкурсі винахідницьких і раціоналізаторських проектів еколого-натуралістичного напряму (61 ст.). 31.05.2021 р. https://nenc.gov.ua/wp-content/uploads/2021/01/duplomu3_vun.pdf , https://nenc.gov.ua/wp-content/uploads/2021/01/podyaku_ker_vun.pdf (3 ст.)

  • 19) діяльність за спеціальністю у формі участі у професійних та/або громадських об’єднаннях

    Членство в Асоціації політичних психологів України. Членський квиток за № 400 з 2021 року по теперішній час.

  • 20) досвід практичної роботи за спеціальністю (спеціалізацією)/професією не менше п’яти років (крім педагогічної, науково-педагогічної, наукової діяльності) із зазначенням посади та строку роботи на цій посаді

    Вчитель психології у комунальному закладі загальної середньої освіти «Луцький ліцей № 14 імені Василя Сухомлинського Луцької міської ради» з 2017 р. Довідка за № 02-23/343 від 19.10.2023 р.